چه کسانی از اینستاگرام استفاده می کنند ؟ بازاریابان ؟ دانشجویان ؟ یا فعالان حوزه فناوری اطلاعات ؟
طبق تحقیقاتی که در یک ماه گذشته توسط مجموعه GlobalWebIndex انجام شده است، فعالان بازاریابی و تبلیغات بیشترین استفاده کنندگان از اینستاگرام هستند.
در این تحقیقات ، کاربران اینترنتی سراسر دنیا مورد ارزیابی قرار گرفته اند. سپس این نتیجه تحقیقات با توجه به تخصص، جنسیت، سن و درآمد شکسته شد.
این تحقیقات نتایج جالبی داشته است :
- پس از فعالان بازاریابی و تبلیغات ، گروه سنی ۱۶ تا ۲۴ سال بیشترین استفاده کنندگان بودند . در واقع ۹٫۶% از این آمار را به خود اختصاص داده اند.
- ۸٫۶ درصد از دانش آموزانی که به اینترنت دسترسی داشته اند ، در این یک ماه حداقل یکبار به اینستاگرام سر زده اند.
- کسانی که در حوزه فناوری اطلاعات ، نرم افزار و اینترنت نیز مشغول هستند ۹٫۶% از مراجعین را تشکیل داده اند.
در لابلای این تحقیقات نتایج جالب دیگری نیز بدست آمد ، آنهایی که بچه دار هستند کمتر از اینستاگرام استفاده می کنند نسبت به کسانی که بچه ای ندارند ، و در نهایت اینکه افرادی که وضع مالی بهتری دارند ، نیز بیشتر از این ابزار ارتباطی استفاده می کنند.
در دیاگرام زیر ، نتایج کامل این تحقیقات آورده شده است.
آمار بسیار جالبی بود
ممنون جناب بهجتی 🙂 موفق باشید