تجارت الکترونیکمعرفی وب سایت

وب سایت خود را اصولی بهینه سازی کنید!

مجله اینترنتی آی تی پورت

خیلی از شرکت‌ها و یا جوون‌های کشور در فکر این هستند که کسب‌وکاری مفید و پر سود راه‌اندازی کنند و در می‌یابند که وجود یک وب‌سایت در خیلی از موارد می‌تونه کمک بسیار شایانی برای رشد تجارت و کسب‌وکار اونها به حساب بیاد. این زمان هست که به فکر راه‌اندازی یک وب‌سایت با هر هزینه‌ای می‌شوند. تا به اینجا همه چیز خوب است اما زمانی مشکل چهره خود را نشان می‌دهد که سایت آن خروجی و کسب درآمدی که انتظار می‌رفت را ندارد. اینجاست که باید با دنیای جدیدی بنام بازاریابی وب و اجزای آن آشنا شد. یکی از این اجزا که در ایران هم به شدت طرفدار پیدا کرده است. بازاریابی بوسیله موتورهای جستجو است که به اختصار بنام سئو (SEO) معروف شده است.

معرفی - آی تی پورت

دیجی سئو چیست؟

دیجی سئو یک پروژه کوچک در دل یک پروژه بزرگ تجارت الکترونیک است. در واقع دیجی سئو قسمتی از پروژه‌ای بنام تجارت الکترونیک آزاد/متن باز ایران است. که به پشتوانه این پروژ‌ه قصد بر سئو، بهینه‌سازی سایت‌ها، پیاده‌سازی مارکتینگ آنلاین و در کل قصد کمک به افزایش کسب درآمد برای این عزیزان را دارد.

دیجی سئو توسط تیمی سریع و هوشمند به همراه ابزارهای دقیق تولید شده توسط همین تیم مدیریت و کنترل می‌شود. در این پروژه سعی بر آن است که اکثر کارها توسط ربوت‌ها صورت بگیرد تا افراد حاضر در گروه بتوانند به ایده‌پردازی و خلاقیت خود بپردازند.

اهداف دیجی سئو

می‌گویند هر چه هدف خالص‌تر و خادمانه‌تر باشد زودتر شکوفا می‌شود چون خیلی‌ها به بزرگ شدنش کمک می‌کنند.

ما هم از این رو اهداف دیجی سئو را اهدافی بزرگ و خیرخواهانه در نظر گرفته‌ایم تا بتوانیم با آموزش و فرهنگ‌سازی به تجارت الکترونیک کشور کمکی کرده باشیم. ضمناً یکی از اهداف بلند بالای ما این است که بتوانیم ایجاد اشتغال نماییم و هر روز افراد بیشتری را به جمع شاغلین و کارآفرینان جامعه معرفی نماییم.

 

جهت دریافت اطلاعات بیشتر، دیجی سئو را مطالعه بفرمایید.

 

گفتگو ها
    احمدی

    مقالات و فیلم های آموزشی خوبی داشت این دیجی سئو

    دیجی سئو سایت خیلی خوب و عالیه و مقالات خوبی هم ارائه میکنه

    متاسفانه قیمت یه خورده (:دی) زیادی زیاده

    کاش مثل سایت ۱seo.ir یکم هم سئو رایگان انجام میدادن

    با تشکر

    مرسی بابت معرفی

    به نظر سایت جالبی میا

    مرسی

    درسته. الان بدون سئو یک سایت هیچ ارزشی نداره. مثل طلا زیر خاک میمونه.