معرفی وب سایت

با بپرسیم به سوالات پاسخ دهید و برنده جوایز ارزنده شوید!

بپرسیم

فعالیت های داوطلبانه همیشه نقطه درخشانی در ارتباطات اجتماعی بوده است، مشارکت مردم بدون چشم داشت و همکاری آن ها باهم هرچند کوچک، که نتیجه آن  بهبود وضعیت یا شفاف شدن موضوعات و رسیدن به پاسخ سوالات متنوع شود از نمونه کارهایی است که در کشور ما کمتر انجام شده است. اما اکنون با پیشرفت روزافزون فناوری اطلاعات بخصوص در فضای آنلاین چنین مشارکت هایی نه تنها لازمه بهبود و توسعه کشور خواهد بود بلکه کاتالیزوری قدرتمند محسوب می شود تا کاربران را برای فعالیت های اجتماعی ترغیب کند و به آنها قدرت و اطلاعات بیشتری بدهد.

اما این قدرت چگونه و کجا نمود دارد؟

فرض کنید اتفاقی رخ داده، شما به راحتی می توانید نظر دیگران را در مورد این واقعه بدانید و نسبت به ذهنیت افراد جامعه آگاهی پیدا کنید. برای مثال شما با پاسخ دادن به نظرسنجی های توییتری که کاربران منتشر می کنند به طور محدود می توانید ذهنیت باقی کاربران را به مسئله طرح شده دریابید حال اگر این مثال را در سطح بزرگتری ببریم می توان اینگونه فرض کرد که شما می توانید بفهمید برترین مقصد گردشگری کشور از نظر مردم کجاست و از طرفی مسئولین و مردم آن شهر نیز از از ذهنیت مردم آگاهی پیدا می کنند و بستر مناسبی را فراهم می کنند.

چند وقتی است که سرویسی به نام بپرسیم راه اندازی شده که تلاش کرده اند تا این حس مشارکت جمعی را در قالب پرداخت حق مشارکت کاربران به صورت نقدی و شرکت در قرعه کشی های ارزنده، پر رنگ تر نموده؛ تا از این طریق به پاسخ سوالاتی که مشارکت جمعی را می طلبد، دست پیدا کنند.

بد نیست که نگاهی به ویدئو این پروژه بیندازیم:

وبسایت بپرسیم سوالات خود را در قالب بسته های پرسشنامه ای ارائه می کند و کاربران با پاسخ دادن به آن علاوه بر مشارکت در یک کار گروهی مفید می توانند امتیاز کسب کنند. سوالات این پرسشنامه ها، بیشتر در قالب نظر سنجی هستند و حول پیرامون کاربران می چرخد؛ و سوالات حاشیه ای و یا مرتبط با حریم خصوصی در این پرسشنامه ها جایگاهی ندارد.

این سیستم چه نفعی برای کاربران دارد؟

آیفون و اپل واچ

امتیازات حاصل از فعالیتتان را می توانید به صورت مستقیم تبدیل به پول نقد کنید که در حال حاضر ضریب تبدیل آن به ازای هر امتیاز ۲۰۰ تومان است. (که به گفته مدیر پروژه به زودی این مبلغ بیشتر خواهد شد) و یا اینکه در مسابقات آن شرکت کنید و شانس خود را برای برنده شدن جوایز گوناگون و ارزشمندی نظیر تلفن همراه، ساعت هوشمند و لپ تاپ بیازمایید.

همچنین قابل ذکر است که علاوه بر پاسخ دادن به سوالات می توانید از طریق دعوت دوستان خود به بپرسیم ۵ امتیاز برای خود و دوستتان کسب کنید.

اطلاعات جمع آوری شده چگونه استفاده می شوند؟

همانطور که در راهنمای وبسایت بپرسیم آمده که آنها نتایج گزارشات و بررسی های خود را به طور عمومی بر روی وبلاگشان ارائه می کنند و از این طریق شما می توانید آگاهی کامل تری نسبت به نظرات جمعی و گروهی کل جامعه یا بخشی از آن، نسبت به پدیده ها و اتفاقات گوناگون اطراف خود داشته باشید.

 

شرکت آسان در  نظر سنجی با اپلیکیشن بپرسیم

بپرسیم

بپرسیم در حال حاضر اپلیکیشین اندرویدی دارد که تمام امکانات وبسایت را بر روی آن ارائه می کند و به سادگی می توانید آن را بر روی گوشی هوشمند خود داشته باشید. کاربران آی او اس نیز هدف بعدی بپرسیم خواهند بود که به زودی اپلیکیشن آی او اس آن نیز منتشر خواهد.

شما می توانید این اپلیکیشن از  کافه بازار و گوگل پلی دریافت کنید.

به طور خلاصه بپرسیم یک سرویس نظرسنجی است که به ازای مشارکت در آن به کاربرانش مبالغی را پرداخت می کند و هرکسی می تواند با عضویت در این سیستم در این کار مشارکت کند.

همین امروز شما هم به بپرسیم بپیوندید و با پاسخ دادن به سوالات در بهبود جامعه خود نقشی موثر ایفا کنید.

[aio_button align=”center” animation=”flash” color=”green” size=”small” icon=”none” text=”مشاهده وب سایت بپرسیم” target=”_blank” relationship=”dofollow” url=”http://beporsim.com/intro”]

گفتگو ها
    راد

    سایت شون مشکل داره

    در صفحه که باز میشه کدها برنامه نویسی نشون داده میشه

    بپرسیم رو امتحان کردم، بد نبود ولی میتونست بهتر باشه

    سایت خوبیه، اپلیکیشنشم بدک نیست، اما شاید این ایده هنوز برای ایران زود باشه

    Mohammadreza

    سلام ببخشید یه سوال داشتم من رفتم داخل تنظیمات رفتم داخل برنامه ها بعدش هم از تو همه رفتم داخل مخاطبین توقف اجباری رو زدم دیگه مخاطبینم رو بالا نمیاره گوشیم هواوی با تشکر

    متشکر از سایت خوبتون

    اگه جا بیفته خیلی خوبه ، نمونه های مشابه خارجیش هم کم نیست

    بهار

    با سلام و خداقوت

    اپلیکیشن خوبیه . فقط چندتا سوال داشتم. دریافت نقدی چطوریه؟ باید امتیاز به چه مقداری برسه؟ و چطوری مبلغ نقدی رو پرداخت میکنید؟

    سایت خوبی هست ممنون

    بازم از این سایت های مفید معرفی کنید.

    نصرالهی

    امتیاز اگه به ۱۲۵برسه چقد پول نقد میدیید؟

    سایت خوبی بود ممنون

    كارآفريني

    سایت موجه ای هست