سیستم عامل

ارتقا سیمبین نوکیا را به سیستم عامل بل

نوکیا

افرادی که جدیدترین گوشی‌های هوشمند سیمبین نوکیا را دارند، اکنون می‌توانند آنها را به نوکیا بل به‌روز کنند. نوکیا بل با برخورداری از جدیدترین رابط کاربری ظاهری تازه به صفحه‌نمایش می‌دهد. بعد از اینکه نوکیا بل را نصب کردید، هنوز همان گوشی را خواهید داشت، اما با حسی جدید و عملکردی بهتر.  وقتی ما گفتیم نوکیا بل به زودی می‌آید جدی گفتیم. شما با نوکیا بل قادر خواهید بود توسط افزودن حجم عظیمی از بهبودها، گوشی نوکیا N8، نوکیا E7، نوکیا E6، نوکیا X7، نوکیا C6-01، نوکیا C7، نوکیا Oro خود را تغییر شکل دهید. نوکیا بل برای نوکیا ۵۰۰ طی چند هفته‌ آتی در دسترس خواهد بود.

نوکیا

نوکیا بل گزینه‌های شخصی‌سازی بیشتری نسبت به قبل دارد. شما می‌توانید تا ۶ صفحه‌نمایش اصلی داشته باشید که به راحتی شخصی‌سازی می‌شوند و تمام برنامه‌‌ها یا سرویس‌ها مورد علاقه شما تنها به اندازه چند ضربه فاصله دارند. ویجت‌های بزرگ‌تر و زنده در صفحه‌نمایش اصلی همان چیزی است که برایتان واقعا اهمیت دارد، بنابراین همیشه شما را به‌روز نگه خواهند داشت. آیا دلتان می‌خواهد یک میانبر را از یک صفحه‌‌نمایش به صفحه‌نمایش دیگر منتقل کنید؟ این کار بسیار ساده است. با یک فشار ممتد و کشیدن آیکون به سمت دیگر صفحه می‌توان آن را به صفحه‌نمایش موردنظر منتقل کرد.

علاوه بر این، رابط کاربری جدید و بهبودیافته نوکیا بل شامل امکانات جدیدی مانند برنامه‌های تصویربرداری با ضبط ویدیویی HD با سرعت ۳۰ فریم در ثانیه و مرورگری است که از لحاظ بصری پیشرفت کرده و قابلیت مرور با کیفیت بالا و مشاهده ویدیوهای وب را فراهم می‌کند. منوها آسان شده‌اند و نوار اعلان‌ها و هشدارها برای دسترسی خیلی سریع به تنظیمات یا امکانات اصلی افزوده شده است.

نوکیا بل امروز در بیشتر بازارها شامل هند، روسیه، امارات متحده عربی، ترکیه، لهستان، انگلستان، آلمان، ایتالیا، ویتنام و اندونزی در دسترس خواهد بود. شما می‌توانید قابلیت دسترسی به نوکیا بل در کشورخود را در صفحات نوکیا بل ما چک کنید. این آپدیت هم آکنون برای ایران فعال است.

از آنجا که نوکیا بل به‌روزرسانی مهمی است که تجربه کاملا جدیدی را ایجاد می‌کند، شما باید گوشی خود را به یک کامپیوتر متصل کنید تا به‌روزرسانی را انجام دهید. برای شروع، باید اطمینان حاصل کنید که جدیدترین نسخه Nokia Suite یعنی نسخه ۳٫۳ و بالاتر را روی کامپیوتر خود در حال اجرا دارید، Nokia Suite جدید همین حالا در کامپیوتر دانلود کنید.

لینک دانلود نوکیا سوئیت

برای استفاده از راهنمایی گام به گام، ویدیویی در دسترس قرار دارد که هر کاری که لازم است انجام دهید را به شما می‌گوید.

‌لینک آموزش تصویری و دانلود سیستم عامل بل

برای کاربرانی که به کامپیوتر دسترسی ندارند، اما هنوز می‌خواهند از این تجریه کاربری بهبودیافته که نوکیا بل فراهم می‌کند برخوردار شوند، باید به یکی از مراکز خدمات نوکیا یا Nokia Care در محل زندگی خود سر بزنند.

آیا گوشی خود را به نوکیا بل ارتقا داده‌اید؟ در نوکیا بل چه چیزی را از همه بیشتر دوست دارید؟ در قسمت پایین صفحه نظرات خود را با ما در میان گذارید.

گفتگو ها

    سلام

    این فقط برای نوکیا هست یا کلاً (چون گوشی ویواز سونی اریکسون هم سیستم عاملش سیمبین هست) جواب می ده به نظرت ؟

      hosseinj20

      من فکر کنم که این برای سیستم عامل سیمبیان ۳ قابل اجر باشه مسعود جان
      حالا فرقی فکر نکنم کنه که برند گوشی چی باشه.

    محمد

    Great , Thanks

    مهرداد

    سلام . من گوشی نوکیا n8 دارم ، آخرین آپدیت نوکیا سویت رو هم نصب کردم ولی آپدیت نوکیا بل رو به من نمیده ، چرا؟

      hosseinj20

      حقیقتش من هم وقتی می خواستم نوکیا C7 رو آپدیت کنم و سیستم عامل بل رو نصب کنم بهم آپدیتش رو داد و من هم زدم آپدیت و شروع به آپدیت کردن کرد ولی تا ۵۰ درصد رفته بود که قطع شد و دوباره که سعی کردم آپدیت کنم بهم آپدیت رو نمی داد.
      کلا نوکیا با ایران کمی مشکل داره نمیشه راحت از امکاناتش استفاده کرد من برای دریافت نقشه ها گوشیم از اویا سویت کانکت نمی شد زنگ زدم به تهران نمایندگی نوکیا برام فردا شب ش وصل کردن و تونستم ولی روز های بعد باز خراب بود
      بهتون پیشنهاد می کنم برید دستی آپدیت کنید اگر نمایندگی نوکیا در شهر تون هم هست برید اونجا به احتمال زیاد رایگان براتون آپدیت می کنند.

    محمد

    احتمال سوختن گوشی وجود نداره؟!

    علی

    سلام
    من گوشی C6-00دارم ، میخواستم ببینم گوشی من قابل ارتقا به سیمبین بل هست یا نه ؟ . تو تبریز یه موبایل فروشی دیدم که پشت شیشه نوشته بود ارتقای C6به سیمبین بل اما از هر کی پرسیدم گفتن نمیشه . ممنون

      حسین جاهدی

      سلام
      گوشی های که سیستم عامل سیمبیان نسخه ۳ دارند این امکان وجود دارد که به سیمبین بل ارتقا بدهند ولی گوشی شما سیستم عامل سیمبین سری ۶۰ ویرایش پنجم است و این امکان وجود ندارد تا سیستم عامل خود را ارتقا بدهید.
      برای مثال گوشی نوکیا c6-01 چون سیستم عامل آن سیمبین سری ۳ است امکان ارتقاع وجود دارد.

        من ترجیح می‌دم از نام دیگرش، یعنی سیمبین^۱ استفاده کنم. (اصولاً حس می‌کنم باکلاس‌تره… حداقل حس می‌کنم گوشی من یه ذره به گوشی هوشمند‌ها هم شبیه هست 😀 )

    sroosha

    ایابرروی نوکیا۵۵۳۰قابل اجراست خواهش میکنم سریع جواب بدید

    Aram

    سلام من اینو رو گوشی N8 نصب کردم ولی الان هم زبان گوشی هم زبان نوشتاریش انگلیسیه فارسی نداره چیکار باید کرد؟ ممنون میشم کمکم کنید.

      حسین جاهدی

      اول از همه بگید که چه جوری آپدیت کردید؟ مثلا شاید با سیستیمی که آپدیت کردید آی پی اینترنتی شما ما کشور خاصی بوده و شاید همین یکی از دلایلش باشه. (آپدیت از طریق نت) و اگر دستی آپدیت کردید چک کنید ورژنی که بروز کردید مشکلی نداره مثلا قبلا کسی از اون استفاده کرده با نه؟

    محمد

    سلام من گوشی c7را به سیستم عامل بل ارتقا دادم ولی فارسیش از بین رفته میشه کمکم کنید چگونه فارسیش کنم

      حسین جاهدی

      سلام من فکر می کنم که از ورژنی که استفاده کرده اید زبان فارسی رو پشتیبانی نمی کرده من پیشنهاد می کنم از ورژنی مه این سایت معرفی کرده استفاده کنید تا مشکل تون حل بشه 🙂
      http://www.mojazdl.com/archive/firmware/-c7-1110401511rm-675belle/
      موفق باشید.

      سلام من از شما درخواست می کنم که به من بگی نوکیا C5-06به بل تبدیل میشود

        حسین جاهدی

        سلام
        سال نو مبارک 🙂
        نه متاسفانه امکان بروز رسانی برای گوشی شما وجود نداره.

        موفق باشید

    arash

    سلام ببحشید روی n97 هم می شه بل رو ریخت؟

    ساناز

    سلام.

    من گوشیم رو ارتقا دادم.اما متاسفانه گفته بود که نباید زمان آپدیت اصلا به چیزی دست بزنید و یا به سوالی جواب بدید. اما من دیر فهمیدم.و اینطوری سیم کارتم رو سوزوندم. خلاصه گوشیم آپدیت شد.اما با اینکه من Security Codesh رو تنظیم نکرده بودم اما هر بار که روشن میشه ازم کد میخواد و من یه چیزی الکی ایتنر میکنم و خلاصه پیغام اشتباه میده ولی باز میشه…این مشکل رو دیدم که تو خود سایت نوکیا چند نفر مطرح کرده بودند و نوکیا هم یه راه حل هایی رو ارائه داده بود.و من هم اعمال کردم اما بی نتیجه موند…گفتم از شما بپرسم شاید راه حلی داشته باشید…آخه دیگه حتی نمیتونم گوشیم رو ریست کارخونه ای کنم و برای خیلی کارهای دیگه هم ازم کد میخواد که کلا دیگه از گوشیم ناامید شدم.مدلش هم C7-00 هست….

      حسین جاهدی

      سلام
      فکر کنم تنها راه حلش فلش گوشی باشه برای این کار به تعمیرات موبایل برید.

    محمد

    سلام

    من قصد دارم گوشی نوکیا رو بخرم می خواستم بدونم امکان تغییر سیستم عامل این گوشی به اندروید هست یا نه و اگر هست با تعویض سیستم عامل کارایی گوشی بهتر میشه یا نه ، ممنون میشم اگه سریع پاسخ بدید.

      حسین جاهدی

      سلام
      امکانش شاید باشه ولی سخت افزار گوشی برای سیستم عامل جدید ست نشد و همین امر باعث میشه کارایی گوشی کاهش پیدا کنه

    محمد

    ممنون ، نمی دونستم باید این سوال رو از چه کسی بپرسم.

    rashed

    jam konin baw sherkat nokia ye android edit 3.4 rikht site ro goshi c6-00 nasb kardam shod.goshiro bellam kardam shod.damagh sokhte:D

      حسین جاهدی

      من گفتم امکانش هستم نه گفتم که اصلا نمیشه
      یکی از دوستانم این کار رو انجام داد البته روی گوشی دیگه ای و مشکلی پیش نیامد ولی بعد با چند تا از دوستان می خواستیم سیستم عامل گوشی رو عوض کنیم بعد از تعویض فاتحه گوشی خونده شد 😀 به همین خاطر گفتم امکانش شاید باشه.

    کارگر از ماچگه

    سلام

    سیستم عامل گوشی نوکیا C5-03 چطوری آپدیت میشه ؟؟ اگه کسی میدونه جواب بده لطفاً…

      حسین جاهدی

      سلام
      با یکی از این دو نرم افزار می توانید گوشی خودتان را آپدیت کنید.
      Nokia Ovi Suite
      پی‌ سی‌ سویت

    جعفر

    درود میشه درباره روش اپدیت دستی یکم بیشتر توضیح بدید؟؟ و دوم اینکه ایا باید زمان اپدیت گوشی سیم کارت و کارت حافظه رو دربیاریم یا نیازی نیست؟

      حسین جاهدی

      سلام
      مهم نیست که برداشته شود سیم کارت و رم
      در مورد آپدیت دستی هم اگر نوکیا برای گوشی شما این سیستم عامل رو در نرم افزار Nokia Ovi Suite داده باشه شما بعد از نصب این نرم افزار بر روی کامپیوتر خود گوشی خودتان رو به سیستم وصل می کنید و بعد از طریق نرم افزار در قسمت بروز رسانی چک کنید که آیا ورژن جدید سیستم عامل بل برای شما ارائه شده یا نه اگر بود که می توانید بروزرسانی کنید وگرنه یک راه دیگر فلش کردن گوشی هست که باید به موبایل فروشی های سطح شهر تان مراجعه کنید.
      موفق باشید.

        جعفر

        سپاس گزارم دوست گرامی گوشی من E71هست که همونجور که میدونید لمسی نیست ایا درسته که گفته میشه سیستم عامل بل برای گوشی های غیر لمسی ارائه نشده اند؟

          حسین جاهدی

          خواهش می کنم
          من چک نکردم می توانید از طریق نرم افزار Nokia Ovi Suite چک کنید که برای شما قابل آپدیت هست یا نه. خوبی این نرم افزار اینکه تمام نرم افزار های جدید رو هم که برای گوشی شما هست به شما ارائه میده و می تونید اونها رو هم نصب کنید.

    sabet

    منc6-01 آپدین کردم ولی زبان فارسی ندارد لطفا راهنمایی کنید

      حسین جاهدی

      شما از نخسه ای که استفاده کردید برای آپدیت فارسی نبود و باید دوبار آپدیت زبان فارسی استفاده کنید
      البته قبلش خوب چک کنید که اصلا زبان فارسی در تنظیمات ش هست یا نه بعد اقدام به آپدیت جدید کنید

    محبوبه

    سلام

    گوشی من نوکیا n97 هستش. می تونم ارتقاء بدمش؟ آیا قابلیت سیستم عامل اندروید را داره یا ردش کنم بره؟؟!!

      حسین جاهدی

      سلام نه متاسفانه امکان ارتقاء وجود نداره
      نصب اندروید رو هم معلوم نیست بعد از نصب گوش سالم بمونه یا نه 🙂

    سلام ببخشید بعد از ارتقا تمام برنامه ها پاک می شن ؟

      حسین جاهدی

      سلام
      بله برنامه های که نصب کرده بودید و بوده پاک میشه

    پیمان

    سلام من گوشی ان۸ رو به بل آپدیت کردم،اول اینکه نمیشه به fp2 ارتقاش داد،بعدشم کلا زبان فارسی از روش پرید هم نوشتاری و هم زبان گوشی لطفا راهنماییم کنید که چه کار کنم.

    و اینکه وای فای گوشیم اصلا نمیتونه شبکه ای شناسایی کنه مشکلش سخت افزاری یا نرم افزاری؟

      حسین جاهدی

      سلام
      مشکلاتی که گفتید مربوط به آپدیتی که کردی هست.
      من یک بار همین مشکل رو داشتم و مجبور شدم دوباره ببرم نمایندگی نوکیا تا برام آپدیت نسخه فارسی رو روش نصب کنند و بعد مشکل برطرف شد.
      در مورد وای فای اگر از اول درست بوده و مشکلی نداشته و بعد از آپدیت مشکل دار شده مشکل از همون نسخه ای هست که برای آپدیت استفاده کردید ولی اگر از اول هم درست نبود مشکل به احتمال زیاد سخت افزاری هست.

    وحید

    لینک اموزشی مشکل داره اگه میشه درستش کنید

      حسین جاهدی

      شرمنده دوست عزیز
      آموزش قبلی حذف شده بود مجبور شدم لینک جدید قرار بدم
      موفق باشید.

    مریم

    سلام من نوکیا ۵۰۰ دارم اپدیتش کردم {انا ب بل}داغون شده میخواستم بدونم میشه دوباره مث اولش بشه یعنی انا شه

      حسین جاهدی

      سلام
      آره امکانش هست ولی فکر نمی کنم خودتون بتونید و فکر کنم لازم باشه ببریدش براتون دوباره انا رو بریزند تا درست بشه فقط در این کار اطلاعات شما از دست میره سعی کنی یک جور قبلاش بکاپ بگیرید تا ازدست نره اطلاعات تون

    هدی

    سلام

    من ۶ماه پیش گوشیمو از سیمبین۳ به بل تبدیل کردم. لطف کنین بگین چطور میتونم بل رو الان آپدیت کنم

      حسین جاهدی

      سلام
      با نرم افزار نوکیا سوئیت و اگر با این نرم افزار نشد باید به تعمیرات موبایل مراجع کنید تا برای شما سریع بروزرسانی کنند 🙂

    حسین

    سلام.ببخشید گوشی من نوکیا c3هستش میشه این رو هم ارتقاش داد؟

      حسین جاهدی

      سلام
      تا جایی که من اطلاع دارم امکان پذیر نیست

      موفق باشید.

    علی رضا

    با سلام

    من گوشی خودمو ک c6-01 هستش به سیمبین بل ارتقا دادم… الان کاراییش نسبت به قبل بسیار بهتر شده و دیگه اصلا هنگ نکرده، ولی توی کانکت شدن به اینترنت مشکل داره یعنی هر کاریش میکنم اصلا جواب نمیده.. منم ب نت خیلی احتیاج دارم. اگه میدونین ک مشکل از کجاست و راهی برای حل کردن مشکلم دارین متشکر میشم راهنماییم کنین.. اگه سریع جواب بدین ممنون میشم

      حسین جاهدی

      سلام
      قبل از اتصال به نت باید مطمئن باشید که Mobile Data را از نوتیفیکیشن (نوار کشوئی در نوکیا بل) فعال کرده باشید.
      اگر باز هم مشکل حل نشد راه حل دیگه ای رو مد نظر ندارم .

    حسام

    سلام

    آیا بعد از ارتقاء سیمبین به بل امکان برگشت بل به سیمین هم هست؟؟!!!

      حسین جاهدی

      سلام
      خودتان نمی توانید انجام بدید . یک راه حلش فلش کردن به ورژنی هست که مد نظر دارید .

    حسام

    سلام

    من نوکیا c7 دارم….میخوام سیمبیین رو به بل ارتقاء بدم

    به نظرتون خودم اینکار رو طبق آموزش انجام بدم یا ببرم نمایندگیش انجام بده..مرسی

      حسین جاهدی

      سلام
      در مشهد با یکی از دوستان بردیم نمایندگی خود نوکیا رایگان بروز رسانی کردند. من فکر می کنم این بهترین راه حل هستند.

        سلام

        ببخشید، منم مشهدم! کجا بردید، آدرسش رو لطفا بدید!

        سپاسگزارم، برقرار باشید!

          حسین جاهدی

          سلام
          نمایندگی نوکیا
          پایدار باشید.

    سشیثلا

    میخوام بدونم که چطوری سرعت گوشی من که ویواز هستش رو افزایش بدم؟

    مهدی

    ببخشین این برنامه برای گوشی اشا ۳۰۶ هم هست یا نه

      حسین جاهدی

      فکر نمی کنم باشه ولی باز هم از دیگران بپرسید

    روشن

    باسلام آیا بروی نوکیا c5:00قابل نصب میباشد؟

      حسین جاهدی

      سلام
      من تا به حال ندیدم روی گوشی های غیر لمسی نصب کرده باشند اگر سیستم عاملش برای گوشی های غیر لمسی هم بشه استفاده کرده روی گوشی شما نصب میشه.

    nima

    سلام -ایا بروی گوشی نوکیا c5-03 کار میکنه با تشکر

      حسین جاهدی

      سلام
      دقیق نمی دونم دوست عزیز که بر روی گوشی شما نصب میشه یا نه!
      موفق باشید

    farzin

    سلام اقا من دارم با nokia suite گوشیم رو که n8 هست اپدیت میکنم.سیستم عامل جدید رو دانلود کرده ولی وقتی زمان نصبش بروی گوشی میرسه ارور میزنه که ارتباط شما به وسیله کابل usb قطع شده..میاد بیرون بعد دوباره میگه ارتباط وصل شد..ممنون میشم اگه کمک کنین

      حسین جاهدی

      سلام
      اگر کابل دیگه ای دارید با اون امتحان کنید اگر بازم هم درست نشد، اگر سیستم دیگه ای هست که بتونید با اون آپدیت کنید با اون امتحان کنید.

    حسام

    سلام

    طبق آموزش تصویری میخوام پیش برم ولی ازم یوزر و پسورد میخواد!!!

    شما میتونید راهنمایی کنید……

    در ضمن گوشی من c7 هست….ممنون

      حسین جاهدی

      سلام
      یوز و پسوردی که ازتون می پیرسه مربوط به اکانت نوکیا تون میشه.
      برای حل این مشکل باید یک اکانت درست کنید.
      پایدار باشید.

    حسام

    حسین آقا مشکل اکانتم حل شد

    حالا همش میکنه اینترنت وصل نیست در صورتی که من کانکت هستم!!!

    میشه بازم لطف کنید راهنماییی کنید

      حسین جاهدی

      برای من این مشکل پیش آمده بود یک بار دلیلش این بود که از اینترنت کم سرعت استفاده می کردم.
      وقتی اینترنت پرسرعت جور کردم دیگه این مشکل نبود
      شاید دلیلش سرعت پایین باشه شاید
      نمی دونم دقیقا چی خواهد بود مشکلش

    farzin

    سلام خسته نباشید..با یه کابل دیگه امتحان کردم بازم جواب نداد…چکاااار کنم؟

      حسین جاهدی

      سلام
      اگر با اینترنت پرسرعت دارید انجام میدید که نمیدونم راحل حل دیگه ای یادندارم و اگر سرعت نت پاییم باشه شاید سرعت پایین دلیلش باشه

    پرهام

    قا من همین کارایی که میگید رو میکنم ولی وقتی بر روی available update گزینه ی open را میزنم یک سری برنامه برای دانلود میاد و از صفحه ی اپدیت به نوکیا بل هیچ خبری نمیشود گوشیمم x7-00 هست

      حسین جاهدی

      گوشی شما سیستم عامل Symbian نسخه Anna داره و چون توقف تولید شده شاید به همین خاطر دیگه پشتیبانی نمی کنند.

    آرش

    برای nokia c5 03 می آید؟

    سجاد

    یه سوال داشتم : این سیستم عامل برای نوکیا ۵۲۵۰ هم جواب میده ؟

    باشار

    با سلام .

    نوکیا n 97 هم این قابلیت رو داره ؟

      حسین جاهدی

      سلام دوست عزیز
      فکر نمی کنم بتوانید نصب کنید چون سیستم عامل شما Symbian نسخه v9.4, Series 60 rel. 5 می باشد و اگر Symbian نسخه Series 60 rel. 3 میبود امکانش بود که بتوانید نصب کنید.

    raoof

    سلام گوشی من n8 میتونم به بل ارتقا بدم

    راستی یکی از دوستام بهم گفت زبانش دیگه درست نمیشه اگه ارتقا بدی پسره توی خدمات موبایل کار میکرد

      حسین جاهدی

      سلام
      بله می تونید ارتقا بدید
      در مورد زبان فارسی گوشی یکی از اعضاء خانواده مشکل پیدا کرده بود بعد از ارتقا بردم تعمیرات موبایل دوباره ورژن بل فارسی رو ریختن برام و درست شد.

    امید

    سلام من گوشیم نوکیا c5-03هستش ورژن سیستم عاملش ۲۳٫۱۵ هستش میخواسم بدونم انا هستش

      حسین جاهدی

      سلام
      دقیق نگفتین ورژن گوشی تون رو
      مثلا اگر خودتون ورژنش رو تغییر نداده باشید باید سیستم عامل Symbian نسخه V9.4, Series 60 rel. 5th Edition باشه.

    Ebrahim

    سلام دوست عزیز من موبایل نوکیاC6-00رابه belle یا annaارتقاء دهم میشه یانه؟ اگر شمابگید نیست.این گزینهNokia c6-00 v42[RM-612]TOPazv2-Belle and NonBelle versions! Updatedتواینترنت بزنید ببینیدکه هست ؟ لطفا جوا ب بدید.

      Mostafa_santal

      slm man nokia 603 daram update fp2 y custom Frimware be name hazan Edition rikhtam rompacher dare hamejure ok e

        Mostafa_santal

        Age kasi in Frimware o khast bem zang bezane frimware o befrestam be email esh,man fp2 rikhte Budam hack nemishod enqad too site ha gashtam ta belaakhare y frimware aali peida kardam esmesh hazan edition chandta version dare hazan 4.1.1 hazan 4.3.3 man 4.1.1 entekhab kardam chon rompacher dasht fake cpu clock dare cpu az lahaze narm afzari mishe 1.3ghz, high level volume Dare,zaban farsi dare hamejure ok e alan Man 3 mahe daram estefade mikonam khodaeish tahala b moshkel bar nakhordam,harki khast bem zang bezane ta barash in frimware o besendam, In rightell>09213912359 irancell 09338730515

    امیر

    سلام می خواستم بدونم روی ۵۲۵

    هم نصب میشه خیلی ممنون میشم برام زود جواب بزارید یا به ایمیلم بفرستید

      حسین جاهدی

      سلام
      اگر منظورتان نوکیا ۵۲۵۰ هست باید بگم فکر کنم نصب نمی شود.

    راضی جوووووووون

    سلام من گوشیم نوکیا n97 هست .وی چت دانلود کردم نصب نمیشه چیکارش کنم؟

      حسین جاهدی

      سلام
      دقت کنید که برای هر گوشی نسخه مخصوص ارائه میده وی چت و برید به سایت خودش و گوشی تون رو انتخاب کنید و نرم افزار مخصوص خودتون رو دانلود کنید.

    میر

    سلام من نوکیا سی ۷ دارم تا مرحله نصب بل رفتم بعد گوشیم خاموش شد و دیگه بالا نیومد لطفا راه حل رو بهم بگید . به جز نمانیدگی ممنون می شم .

      حسین جاهدی

      سلام
      اگر گوشی تون دیگه روشن نمیشه و حتی باتریش هم دربیارید و دوباره سرجاش بزارید و بازهم روشن نشه چاره ای جز فلش کردن گوشی نیست فکر کنم که برای این کار هم به تعمیرات موبایل باید برید

    saeed

    salam.

    man nokiac6-01 daram va tabdilesh kardam.

    mohitesh fogholadast

    حدیث

    سلام، خسته نباشید!

    نوکیا C5-03 قابل ارتقا هست؟

      حسین جاهدی

      سلام
      ممنون 🙂
      دقیق نمیدونم احتمالش کم هست ولی بازم بپرسید.

    وحید

    سلام

    داداش من با اوی سوییت آپدیت کردم،بعد سره اینستال یه بار یو اس بی دیس کانکت میشه،بعد دوباره کانکت میشه هیچ اتفاقی نمیوفته…

    چی کار باید کنم؟

      حسین جاهدی

      سلام این مشکل خودم داشتم بعد از چند روز تست خودش درست شد.

    علی

    سلام

    من الان گوشیمو بل کردم چه جوری باید فارسیش کنم از چه منویی؟

    گوشینن نو کیا c6-01هسته

    ممنون میشم سریع جواب بدین

      حسین جاهدی

      سلام
      باید دقت کنید که وقتی دارید ارتقاع میدید ورژنی که استفاده می کنید فارسی رو پشتیبانی کنه.
      از تنظیمات گوشی بررسی کنید ببینید زبان فارسی داره برای انتخاب یا نه
      اگر نبود ورژنی که شما روی گوشی تون دارید فارسی نداره و باید فلش بشه 🙂

    علی

    ممنون

    6600

    سلام گوشی من ۶۶۰۰ هست میخواستم بدونم چطور به بل ارتقاش بدم . چنبار سعی کردم نشد

      حسین جاهدی

      سلام
      گوشی شما اصلا سیستم عامل نداره و فقط جاوا هست
      فکر نمی کنم رو گوشی شما بشه بل رو نصب کرد.

    رها

    سلام بر روی نوکیا x6 نصب میشه؟

    arslanahmade

    ببخشید نوکیا x6هم میشه

    سلام گوشی من نوکیا ۶۰۳ هست ولی برنامه nokia ovi suit کار نمیکنه باید چیکار کنم ؟

      حسین جاهدی

      سلام
      دقیقا می تونید بیگید مشکل شما چیه ؟

        مسعود 85

        برای up date کردن گوشی واز فروشگاه استفاده کردن مشکل دارم و نمیتونم از اینترنت چیزی دانلود کنم لطفا بهم کمک کنید متشکرم

          حسین جاهدی

          گاهی اوقات وب سایت نوکیا فیلتر می شود و شما وقتی می خواهید نرم افزاری یا بروز رسانی انجام بدید نمی توانید. باید برای این کار از تحریم شکن استفاده کنید.
          البته با تماس به نمایندگی نوکیا در تهران امکان دارد این مشکل رو برای شما در یک ساعت مشخص بر طرف کنند.

    احمد روشنی

    ایامیشود رو گوشی نوکیا نصب کرد

      حسین جاهدی

      این سیستم عامل مخصوص نوکیا هست و رو گوشی های دیگه نصب نمیشه.
      ولی رو هر گوشی نوکیایی نصب نمیشه

    aa

    من c6-00 دارم اصلا راضی نیستم این چه وضعی میدن بیرون بعد ساپورت نمیکنند

    اصلا من نمیدونم ای چه سیستم عاملیه فقط زده ورژن ۴۲٫

    نرم افزازا اس^۶۰ میخواند. اصلا راهنمیی نمیکنند ما بفهمیم دردش چیه

    اصلا نوکیا نخرید.یه چیز اندرویدی بخرید

    احمد روشنی

    رو گوشی نوکیا ن ۵۲۵۰ نصب می شود

    حمید

    با سلام ، من n8 دارم belle رو هم نصب کردم متاسفانه چند وقت پیش احساس کردم گوشی سنگین کار میکنه یک سری برنامه اضافه را پاک کردم بعد از آن فیس بوک و توییتر دیگر کار نمیکند . حالا میخواهم belle را پاک کنم مجددا نصب کنم نمیشود … در nokia suite انجام میدهم update می کنم ولی همان سیستم هست تعویض نمی شود …لطفا راهنمایی کنید

    حمید

    چگونه سیستم عامل بل را پاک کنم و مجددا نصب کنم ؟

      حسین جاهدی

      تست کنید با ریست کردن مشکل شما حل میشه یا نه و اگر حل نشد می تونید گوشی رو فلش کنید.

      حمید

      با تشکر از توجه شما …پس از انجام حتما به اطلاع شما خواهم رساند

    حمید

    سلام مجدد ، هنگام باز کردن social این پیام را دریافت می کنم …your access to the service has expired . to upgrade your service , please contact your operator چه کار باید کنم …

      حسین جاهدی

      سلام
      این social برای اجرا به اینترنت نیاز داره؟ اگر جواب بله هست که دو دلیل بیشتر نداره یا به خاطر تحریم هست یا فیلتر بودن سرور مقابل

    نوکیا5233

    سلام خیلی ممنون که به دیدگاه های ما جواب میدهید .میخواستم بدونم که میشه گوشی نوکیا۵۲۳۳را به بل ارتقاع داد .ممنون دوست عزیز.نسخه ی نرم افزارگوشیم همV40.1.003است و نوع مدل همRM-625هست خواهش میکنم کمکم کنید.چون خیلی برام مهمه

      حسین جاهدی

      سلام. خواهش می کنم 🙂
      من با گوشی که سیستم عاملش مثل سیستم عامل شما هست رو تست کردم و به نتیجه نرسیدم
      ولی احتمال داره که روی گوشی شما بدون مشکل بالا بیاد ولی احتمالش بالا نیست و شما برای اطمینان بیشتر از تعمیرات موبال سوال کنید.

    نوکیا5233

    با سلام دوباره .چرا جواب بنده را نمیدهید؟؟

      حسین جاهدی

      سلام
      شرمنده چند روز هست که گرفتاری برای بنده پیش آمده و نتونستم سریع جواب بدم.

    هادی

    سلام من گوشی c7 دارم الان چند وقت که گوشیم وایرلس مودم خودم رو نمیشناسه ولی وایرلس های دیگه رو شناسایی میکنه میشه راهنمایی کنید سیستم عامل گوشیم سیمبیان اناست

    مهرداد پیرمرادیان

    سلا م میخواستم ببینم من این گوشی را تازه خریدم و رمزم را یادم رفت چیکار کنم اقای حسین جاهدی که اطلاعاتم پاک نشه ؟

    Dimo168

    سلام

    داداش من چطور میتونم ویواز خودمو به سیمبین بل ارتقا بدم؟؟

      حسین جاهدی

      سلام
      تنها راه حلش فلش کردن گوشی هست که درصد ریسکش بالا هست برای گوشی شما چون ممکن هست دیگه روشن نشه گوشی تون دلیلش هم نسخه سیستم عامل تون هست.

    کوروش

    سلام

    من گوشی N8 را آپدیت کردم و الان نسخه belle روش نصب شده ولی متاسفانه دیگه نمیتونم از برنامه mail exchange اون استفاده کنم.هربار که می خوام یه میل باکس اضافه کنم پس از وارد کردن یوزر و رمز هیچ عملی انجام نمیشه .در صورت امکان راهنمایی کنید.

    مرسی

      حسین جاهدی

      سلام
      متاسفانه در مورد مشکل شما راه حلی رو یاد ندارم.

    hanieh

    سلام

    من گوشیم c7-00 ،یکسری نرم افزارا که مخصوص این گوشیه نصب میکنم اما اجرا نمیشه،حتی نرم افزار QT رو هم نصب نمیکنه،نمیدونم چیکار کنم،لطفا راهنماییم کنید…

    دنیا

    سلام من گوشی نوکیا سی هفت دارم که با nokia pc suit به سیمبین بل ارتقاش دادم محیطش خیلی متنوع و امکاناتش کاربردیه ولی فقط یک مشکل داره که زبان فارسی نداره میخوام راهنماییم کنید که چطور می تونم بدون نیاز به فلش کردن گوشی یا آپدیت دوباره زبان فارسی رو روش نصب کنم؟ لطفا راهنماییم کنید. مچکرم

      حسین جاهدی

      سلام
      شما دو راه حل دارید
      یکی اینکه برید پروتکل های نوکیا رو بگیرید و بعد آپدیت های جدید رو نصب کنید. و یا اینکه از برخی نرم افزارها جهت تایپ فارسی استفاده کنید.

    امید

    سلام من گوشیم C7 و وای فای اون اصلا تو صفحه نمیاد و کار نمی کنه باید چی کار کنم. ریست و فلش هم کردم درست نشد.

    امید

    سلام من گوشیم C7 و وای فای اون اصلا تو صفحه نمیاد و کار نمی کنه باید چی کار کنم. ریست و فلش هم کردم درست نشد. حتی وقتی وای فای گوشی رو روشن می کنم سرچ می کنه علامتش تو اون کادر بالا نمیاد و بدون پیداکردن چیزی گوشی رو هم ریست می کنه. کمک لطفا.

    saeed0742

    سلام من گوشیم x7 اپدیتش میاد اما میگه باید عضو بشی هرکار میکنم عضو نمیشه لطفا کمک

    arash

    سلام.گوشی من N8 هست.تو مرحله ی install میزنه connection to the phone was lost بعد دوباره میزنه USB connection is active گزینه next رو هم که میزنم باز همون اتفاق میوفته.کابل هم وصله کاملا.از گوشی هم استفاده نمیکنم موقع نصب.لطفا راهنمایی کنید.ممنون

    محمد

    سلام من گوشی x7 دارم به بل تبدیل کردم اما حالا زبان فارسی ندارم چکار کنم؟ ممنون میشم اگه کمکم کنید

    ناشناس

    سلام من گوشی x7 دارم به بل تبدیل کردم اما حالا زبان فارسی ندارم چکار کنم؟

      حسین جاهدی

      سلام
      شما باید ورژن فارسی رو نصب می کردید.
      مشکل از ورژن هست که نصب کرده اید.

    نسترن

    سلام و عرض ادب.

    من گوشی نوکیا ۵۰۰ رو دارم به نظرتون قابل تبدیل شدن هست؟

      حسین جاهدی

      سلام
      بله میشه بروزش کرد به بل 🙂
      فقط دقت کنید ورژن فارسی رو نصب کنید تا مشکل زبان نداشته باشید.

    مهدی

    سلام.گوشی من نوکیا ۵۲۵۰ است..روی گوشی من اپدیت جواب میده؟

    پیمان

    سلام

    من نوکیا n8 دارم از طریق سایت نوکیا به سیمین بل تغیرش دادم ولی متاسفانه تمام اس ام اسم پاک شد و از طرفی الان کیبورد فارسی هم ندارم .

    لطف کنید و منو راهنمایی کنید که چکار کنم که بتونم فارسی داشته باشم .

    متشکرم

      حسین جاهدی

      سلام
      بنده شنیدم نرم افزاری در این خصوص هست ولی تا به حال ندیدم.
      اگر تونستید پیداش کنید که خوبه وگرنه باید دوباره ورژنی که از فارسی پشتیبانی می کنه رو نصب کنید.

    MEHDi

    C5-03 تبدیل میشه؟ یا نه

    از سایت گوگل عبارت (( فریمور ____)) جستجو کنید به جای ____ مدل گوشی …و طبق آموزش گوشیتونو آپ کنید..:)

    http://www.ir-tci.org/forum/forumdisplay.php?f=518

    http://forum.mobilestan.net/showthread.php?t=241427

    سام

    سلام، من گوشی x7 پدرم رو به بل آپدیت کردم از طریق nokia pc suite، بعد الان این فارسی نداره، پدر گرامی بنده هم هی میگه گفتم دست نزن بهش! من از کجا باید میدونستم که این نسخه ای که دارم آپدیتش میکنم فارسی نداره آخه! الان باید دقیقا چیکار کنم؟ تو کامنتهای پیشین خوندم که نوشته بودین باید نسخه ای که فارسی داره رو آپدیت میکردم، اینی که میگی رو از کجا میشه گیر آورد؟ الان روز پدره و پدرم داره منو نفرین میکنه، لطفا به دادم برسید:)

      حسین جاهدی

      سلام
      من به این مشکل دچار شدم یک سری و چاره ای نداشتم یا باید دستی ورژن فارسی رو از اینترنت پیدا می کردم و نصبش می کردم که چون تجربه ای نداشتم کار درستی نبود و اگر وسط بروز رسانی مشکلی پیش بیاد دیگه گوشی از دست رفته به همین خاطر دادم به تعمیرات موبایل خیلی سریع جدیدترین ورژن فارسی رو برای نصب کرد و تمام.

    مهدی

    سلام به دوست عزیز

    سوال من اینه که اگه گوشی ان ۸ رو به بل آپدیت کنم زبان فارسیش ازبین میره، درسته؟ آیا نوکیا بل زبان فارسی داره یا برای نصب زبان فارسی چیکار باید بکنم؟

    بسیار ممنونم از راهنمایی شما دوست عزیز

    دکترهادی

    سلام

    میخواستم ببینم رویnokia c5-03قابلاجرا هست یانه

    nasrin

    سلام میشه برام توضیح بدین که با گوشی نوکیا n97میتونم به وایفای وصل بشم یا نه؟؟؟؟؟

    سامان

    سلام.میخواستم بپرسم سیستم عامل بل برنامه های سیستم عامل های سیمبین دیگر یا پایینترو میخونه؟

      حسین جاهدی

      سلام
      برنامه های خود سیستم عامل رو نه
      دقت داشته باشید که جاوا رو اشتباه نکنید. هر گوشی که از جاوا پشتیبانی کنه برنامه هاش روش نصب میشه و به سیستم عامل زیاد کاری نداره

    امیر

    میخواهم بدانم ایا میتوانم گوش نوکیا۵۲۳۳را به اندروید تبدیل کنمو الان سیمبین است

    javidsarsam

    ادمین منو فارسی نداره 🙁

    سلام بچه ها من c7دارم دانلودشم کرده اینترنت پرسرعت هم دارم ولی حالا که میخواد نصبش کنه میگه شما باید کانکت بشید یعنی ارتباط قطعه چه کار باید کرد ضمنا اگه میشه ادرس دقیق اون نمایندگی مشهد رو لطف کنید ممنونم

    nena

    سلام

    من نصب کردم با اینکه گوشیم کانکت هست ارور کانکشن یواس بی میده.که دوباره پیام میده که یو اس بی کانکت هست.من ادامه میدم دوباره همین ارور میده. لطفا راهنمائی کنید.ممنون

    عالی بود و کاربردی. مرسی

    یسنا

    سلام من گوشی نوکیا ۵۲۳۰ دارم میشه سیستم عاملشو به بل ارتقا بدم؟؟؟

    احسان

    این همون سیستم عامل MeeGo نیست؟ عکسی که گذاشتی خیلی شبیه Meego هست.

    مولود

    سلام گوشی من نوکیا x6 هست ولی وایبر وواتساپ من انجام نمیشه باتشکر

    سلام بر شما.

    بنده سیستم عامل گوشیم رو ارتقا دادم.

    هیچ مشکلی هم نداشتم.

    ولی بعد از ارتقا زبان فارسیش حذف شد.

    تو تنظیماتش هم نیست.

    میخواستم خواهش کنم بفرمایید چطور میتونم دوباره فارسیش کنم.

    سپاس.

    http://www.arize.ir

    سینا

    سلام میشه بفرمایید معایب این سیستم چیه؟

    shayan

    سلام میخواستم بپرسم که میشه گوشی نوکیا۶۶۸۰روبه بل ارتقتع داد یا نه

    بتول

    سلام روی مبایل من نوشته شده این محصول بر پایه نوکیا بل قرار دارد ی

    یعنی چی نومیا بلش اپدیت شده ودیگه نیازی نداره؟؟؟؟

    حامد

    سلام

    ببخشید من گوشی c601 دارم و گوشیم را بانرافزار نوکیا سوئیت به سیستم انابل بروزرسانی کردم الآن زبان فارسیش نیست یعنی پرید. اگه ممکنه میشه خیلی واضح واسه من توضیح بدید چجوری میتونم زبان فارسی رو به سیستم انابل اضافه کنم لطفااگه میشه لینک نرم افزار فارسی رو واسم بزارید.

    سوگی

    سلام آقا حامد.منم این گوشیو دارم چندساله.الان میخوام برنامه های مختلفی بریزم.نمیشه!وایبر، واتساپ و….‏!سیستم عاملشو بل کنم میشه؟چطوری بل کنم؟

    سلام. نوکیا ان ۸ من ورژن ۱۱۱٫۰۳۰٫۰۶۰۹ هستش و ورژن ۱۱۱٫۰۴۰٫۱۵۱۱ را با نوکیا سوییت دانلود کردم که میخام بدونم روی گوشیم نصب کنم آیا کیبرد فارسی داره یا نه؟ و از کجا بدونم داره یا نه؟

    داریوش

    باسلام وخسته نباشید

    لطفا روش تبدیل سیمبین n97به سیستم عامل اندورئیدرا برایم توضیح دهید تشکر

    اسماعیل

    سلام من سیستم عامل بل رو نصب کردم اما فارسی نیست انگلیسیه میشه یه راهنمایی کنین ممنونتون میشم

    رضا

    سلام من نوکیا ان۸ سیستم عامل سیمبیان دارم وقتی nokiasuite راباز میکنم آپدیت گوشیمو نمیاره چکارکنم

    عزت

    چطور میشه برنامه های اندروید را به جاوا تبدیل کرد

    مرسی ممنونم از سایت خوبتون

    مرسی ممنونم عالی بود

    برای من که کارگشا بود. تنکس

    AA

    سلام میخواستم بدونم که سیمبین بل روی نوکیا ۵۲۳۳ نصب میشه؟

    با تشکر از سایت خوبتون