آموزشاینترنتشبکه

حل مشکل قطعی اینترنت با بروز رسانی Firmware ( آپدیت مودم )

مجله اینترنتی آی تی پورت | ITport

شاید برایتان پیش آمده است که تنظیمات مودم­تان بصورت صحیح کانفیگ شده باشد ولی هیچگونه ارسال و دریافتی نداشته باشید درصورتی که اتصال برقرار باشد و مشکلی از سمت مرکز ارائه اینترنت نبوده باشد یا اینکه در هنگام اتصال از طریق وایرلس تلفن همراه با مودم­تان دچار پیغامی نظیر مشکل تائید امنیتی و … شده باشید برای حل این مشکل احتیاج به آپدیت مودم یا به عبارت دیگر بروزرسانی Firmware مودم دارید. برای انجام این کار در این آموزش به چگونگی آپدیت مودم می پردازیم. با آی تی پورت همراه باشید.

مراحل آپدیت مودم یا بروزرسانی Firmware مودم

مرحله اول: ابتدا به پشت مودم خود نگاه کنید و از مدل و ورژن نرم افزاری مودم خود مطلع شوید 

آپدیت مودم

مرحله دوم: به سایت شرکت سازنده مودم خود مراجعه کرده و با توجه به اطلاعات فنی که از مودم خود دارید فایل آپدیت را دانلود کنید (به نوع ورژن مودم­تان حتما دقت کنید)

مثال: مودم tp-link – td8901  برای مشاهده سایت شرکت سازنده کلیک کنید.

مرحله سوم: وارد تنظیمات کنسول مودم­تان بشوید با ادرس ۱۹۲٫۱۶۸٫۱٫۱ و با نام کاربری و رمز عبور پیش فرض admin  وارد تنظیمات شوید.

مرحله چهارم: به قسمت Maintenance ->Firmware, بروید برروی دکمه browse  جلوی New Firmware کلیک نمائید و فایل Firmware  که از سایت شرکت سازنده مودم تان دریافت کرده اید را انتخاب نمائید

مرحله پنجم: برروی گزینه upgrade  کلیک کرده و منتظر بمانید تا آپدیت به صورت خودکار به پایان برسد و در آخر مودم خود را یکبار ریست نمائید

مرحله ششم: شاید پس از ارتقا نرم افزاری هیچ تغییرات ظاهری در تنظیمات خود مشاهده نکنید ولی اگر مراحل بالا را به صورت صحیح انجام داده باشید ورژن نرم افزاری شما حتما ارقتا یافته و بعد از این شما باید از اول تنظیمات مربوط به شرکت ارائه دهنده اینترنت خود برروی مودم ست کنید.

نکته: در هنگام دانلود Firmware مربوط به مودم خود حتما به ورژن و مدل مودم خود دقت کنید تا تمامی مراحل به صورت صحیح انجام گیرد.

مشکلات و نکات بروزرسانی مودم

حل مشکل خطای fail to update! the uploaded file was not accepted by the router

خطای “Fail to update! The uploaded file was not accepted by the router” یک پیام خطای معمول در آپدیت مودم ها است که هنگامی که شما تلاش می‌کنید مودم خود را به یک نسخه جدیدتر بروزرسانی کنید، ممکن است با آن روبرو شوید. این پیغام یا پیغام error: fail to update due to… the uploaded file was not accepted by the router نشان دهنده این است که مودم شما نتوانسته است فایل بروزرسانی را تشخیص دهد یا آن را تایید کند.

برای رفع این مشکل و بروزرسانی مودم، می‌توانید اقدامات زیر را انجام دهید:

  1. بررسی فرمت فایل: ابتدا مطمئن شوید که فایلی که می‌خواهید بارگذاری کنید به فرمت صحیحی است و با نسخه مودم شما سازگاری دارد. اغلب تولیدکنندگان مودم‌ها فایل‌های بروزرسانی به صورت فایل‌های فشرده (معمولاً با پسوند .zip یا .bin) ارائه می‌دهند.
  2. دقت در انتخاب درست مودم: مطمئن شوید که شما نسخه صحیح مودم خود را انتخاب کرده‌اید. در بعضی موارد، توجه به شماره مدل و نام مودم بسیار مهم است تا مودم به درستی تشخیص دهد که فایل بروزرسانی برای آن مناسب است.
  3. بارگذاری مجدد فایل: در صورتی که مشکل ادامه دارد، می‌توانید فایل بروزرسانی را دوباره از منبع اعتبارسنجی شده مورد نیازتان دانلود کرده و بارگذاری مجدد نمایید.
  4. پشتیبانی تولیدکننده: در صورتی که مشکل همچنان ادامه دارد و شما نمی‌توانید مودم را به درستی بروزرسانی کنید، با تولیدکننده مودم یا خدمات پشتیبانی تماس بگیرید و درخواست کمک کنید.

اطمینان حاصل کنید که مودم شما در طی عملیات آپدیت مودم به برق و اتصال اینترنت متصل باشد تا از هر نوع قطعی یا اشکالات احتمالی جلوگیری کنید. علاوه بر راه حل های قبلی در برخی حالات برای حل مشکل، می‌توانید توابع بررسی مدل (model check) را غیرفعال کنید. برای انجام این کار می‌توانید به این ترتیب عمل کنید:

  1. ابتدا بر دکمه های ترکیبی logo win + R بزنید. (دکمه لوگوی ویندوز بر روی کیبورد)
  2. عبارت “cmd” را وارد کنید و دکمه enter را بزنید.
  3. در رابط خط فرمان، عبارت “telnet 192.168.1.1” را وارد کنید. در ویندوزهای Vista و ۷، شما باید به “کنترل پنل – برنامه‌ها – فعال یا غیرفعال کردن ویژگی‌های ویندوز” بروید و سرویس “Telnet Client” را فعال کنید.
  4. نام کاربری و رمز عبور خود را وارد کنید (معمولاً نام کاربری و رمز عبور پیش‌فرض برای مودم شما به شکل “admin admin” است).
  5. دستور “sys modelcheck off” را وارد کنید.
  6. حالا به صفحه وب مودم بروید و نسخه جدید را بارگیری کنید و نصب کنید.
  7. پس از اتمام نصب و راه‌اندازی مجدد، به “SysRestart” بروید تا تنظیمات کارخانه را یک بار بازنشانی کنید. در غیر این صورت، تغییرات ویژگی‌های جدید اعمال نخواهد شد.

توجه داشته باشید که در برخی از مودم ها تغییر در تنظیمات مودم باید طبق توصیه‌نامه‌ها و دستورات دفترچه راهنمای مودم انجام شود از این رو ابتدا دفترچه راهنمای مودم خود را مطالعه نمایید.

نام کاربری و رمز پیش فرض مودم

نام کاربری و رمز پیش‌فرض یک مودم یا روتر عبارت است از یک کد یا رمز عبور معمولاً تنظیم شده توسط تولید کننده یا سازنده دستگاه به منظور دسترسی به تنظیمات اولیه و کانفیگ‌های مودم.

به عنوان مثال، برخی از نام کاربری و رمزهای پیش‌فرض متداول مودم ها مانند نام کاربری: admin و پسورد: admin و در برخی از موارد دیگر نام کاربری: admin و پسورد: password می باشد.

توجه داشته باشید در اکثر مودم ها نام کاربری و رمز عبور پیش فرض در زیر مودم و یا دفترچه راهنمای آن یاداشت شده است. برای حفظ امنیت شبکه، بسیار مهم است که این رمزهای پیش‌فرض را به رمزهای اختصاصی و قوی تغییر دهید تا از دسترسی غیرمجاز به شبکه‌تان جلوگیری کنید.

امیدوارم این آموزش آپدیت مودم یا همان بروزرسانی Firmware مودم مورد استفاده شما دوستان قرار گرفته باشد.

گفتگو ها
    مهران

    جالب بود ولی من هنوز امتحان نکردم.اگه مراحلی که گفته شده درست انجام نشه چه اتفاقی میوفته؟

      مرتضی اعلم الهدی

      ممنون. مراحل که به همین شکل باید اجرا شود مهمترین اصل در این اموزش و مراحل نسخه firmware که از سایت سازنده مودم دریافت میکنید است که در دانلود باید به نوع ورژن مودم دقت نمائید .در مورد اتفاقی که بخاطر اشتباه دانلود شدن ورژن می افته میتونم بگم که شاید کلا مودم از لحاظ نرم افزاری دچار مشکل بشه و به هیچ وجه وارد قسمت کنسول مودم نشود و یا شاید خیلی از بخش های قسمت کنسول مودم را غیر فعال سازد.

      *توصبه میشود تا زمانی که مودم شما دارای گارانتی تعویض و تعمیر دارد از این انجام این کار اجتناب کنید زیرا شرکت گارانتی کننده به صورت رایگان این مشکل را بر طرف می کند. و با اشتباه شما در آپدیت کردن گارانتی دستگاه مودم ابطال خواهد شد.

      موفق و پیروز باشید

    مهران

    راهنمایی خوبی بود.ممنون

      مرتضی اعلم الهدی

      خواهش میکنم . امیدوارم مورد استفاده شما دوست عزیز قرار گرفته باشید .
      با آرزوی بهترینها

    امیر

    سلام فریم فرو مودم tp-link td-w8960n رو اپدیت کردم پراغ ای دی اس ل روشن نمیشه .درصورتی که تا قبل از نصب روشن بود.

    راهی هست با فریمور اولیش برگرده؟

      مرتضی اعلم الهدی

      اگر به شکل صحیح و با ورژن صحیح آپدیت کرده باشید هیچ مشکلی پیش نمیاد. در صورتی که به آپدیت قبل بخواین برگردید بایستی از طریق سایت شرکت سازنده اپدیت تاریخ های قبل را دانلود باز اپدیت نمائید.

    سينا

    سلام

    دیروز وقتی کامپیوتر خاموش کردم و شب روشن کردم اینترنتم قطع شد

    مودم روشن می کنم و همه چراغ هاشم روشن میشه ولی از همون اول روی کانکشن علامت ضبدر هست و علامت سرچ روش نمیاد و روی کانکشن کلیک می کنم مینوسه:

    no connections are available

    ممنون میشم کمکم کنید

    پرویز

    با سلام ورژن مودم من ۶ هستش ، چطوری آپ دیتش کنم . تشکر از راهنمایی تون و لطفا email بزنید .

      حسین جاهدی

      سلام
      لطفا نام مودم به همراه ورژن کامل رو ذکر کنید.

      مرتضی اعلم الهدی

      با سلام
      ی نگاهی به آموزش بکنید راهنمایی کامل برای تمامی ورژن ها صورت گرفته

    ssina

    هنگام ورود به قسمت فریمور با ارور

    ERROR: FAIL TO UPDATE DUE TO… ERROR: FAIL TO UPDATE DUE TO…

    روبرو میشم چکار کنم؟؟؟؟

      سلام . شما با وای فای وصل هستید باید با کابل شبکه به مودم وصل شوید . موفق باشید

        جعفر

        داداش نششششششششهه ای برااااااااارررررررر با کابل وصل میشم اما بازم ارور ERROR: FAIL TO UPDATE DUE TO… IP format error میده

          امیر

          واسه منم همینطوره رو قسمت فریمور ک میزنم ارور اپدیت میده اصلا باز نمیشه ک اپدیت کنم ..چیکار باید کرد

          محمد

          فایل آپدیت شده خرابه یا با نرم افزارهای ایمیجگیری باز نکردی

      محمد

      مشکل شما حل شد؟

    ابوافضل

    من وارد سایت میشم ولی مدل مودم میزنم هیچ کدم ورژن مودم من نیست دوستان تگه کسی فایل اپدیتشو داره ب منم میدهtd-w8901n ver1.0

      مرتضی اعلم الهدی

      سلام
      اگر موجود نیست لطفا با دیگر فریم ور ها نسبت به اپدیت کردن اقدام نفرمائید!!!

    بهزاد

    سلام مودم های زولتریکس فریمورشون آپدیت میشه چون من تو گوگل چیزی پیدا نکردم.

      مرتضی اعلم الهدی

      سلام
      بله . اگه اشتباه نکنم دقیقا در سایت سازنده مودم فریم ورهای جدیدش قابل دانلود میباشد

    سلام خدمت شما دیگه خسته شدم بس زنگ زدم شاتل میگن باید مودم متو آبدیت کنی ولی هر چی گشتم فریمور شو بیدا نکردم حلا باید چی کار کنم خواهشا کمکم کنین مودمم گلد وب هست خیلی گشتم

      مرتضی اعلم الهدی

      سلام
      برند و مدل مودم خود را اعلام کنید

    محمد وهابی

    سلام مرسی از راهنمایی هاتون ولی از بین فایل های دانلودی کدوم برای rom و کدام frameware ان میباشد باتشکر فراوان لطفا اگه امکانش هست تصویری باشد مرسی

      مرتضی اعلم الهدی

      اگر درست دانلود کرده باشید کلا ی فایل frimeare بهتون میده با پسوند مشخص جهت اپدیت.

    مجتبی

    با سلام..من مودمم ۸۹۶۸ tp link هست و فریمور رو آپدیت کردم و تا ۱۰۰% رفت و آدرس ۱۹۲٫۱۶۸٫۱٫۱ رو میخواست رفرش کنه try again میزد و بالا نمیاورد تا من از تو مودم ریست کنم و منم مودم رو از پشت خاموش کردم.الان مودمو وقتی روشن میکنم همه چراغ ها همزمان روشن میشوند اما چراغ های usb , dsl و اینترنت باید خاموش بشن روشن میمونند..(آیا راهی هست بشه درستش کرد؟) آدرس ۱۹۳۲٫۱۶۸٫۱٫۱ هم بالا نمیاد که من بهش فریمور رو بدم از دوباره..

    ممنون میشم راهنمایی بکنید..

      مرتضی اعلم الهدی

      باسلام
      به احتمال زیاد در فریم ور به نوع ورژن و … دقت نکردید که به این مشکل برخورد کردید! اگر با ریست سخت افزاری (نگهداری حداقل ۱۵ ثانیه کلید ریست پت دستگاه) بر طرف نشد به یکی از سخت افزار کارها مراجعه کنید در صورت وارد بودن در این موضوع میتوانن مشکل شما بر طرف کنند

    بابک

    سلام من مودم آشنا اول دارم نمیدونم شرکت سازندش کجاست رو مودم اینارو نوشته معلوم نیست کدوم اسم مودمه

    arg-w4 modem router

    wireless lan adsl2

    اینم نوشته argent

    خواهش میکنم وبسایت شکت سازندشو برام بگید با به ایمیلم بفرستید ممنون میشم

      مرتضی اعلم الهدی

      باسلام
      مودم را از مخابرات خریداری کردید؟ برخی مودم ها چون نویسنده فریم ور آن شرکت ایرانی هست اپدیت و سایتی جهت دانلود فریم ور وجود ندارد

    سلام

    مودم nanostation m5 چگونه آپدیت میشه؟

      Fati

      سلام ایا راهی برای بروزرسانی مودم arg مخابرات وجود دارد؟

    محمود

    سلام من مودمم گلد وب هست و مدلش Gd-w810n/nd هست و هر جارو گشتم اپدیت فریمور رو نتونستم پیدا کنم خواهش میکنم اگر کسی میدونه کجا یا فایلش رو داره برام به ایمیلم memar2090@yahoo.com بفرسته با تشکر از همه .

    سلطان

    باعرض سلام ودست مریزاد براى سایت مفیدتون

    خواستم بپرسم هنگام مراجعه به سایت سازنده جهت اپدیت فریمور چندین لینک موجود هست با همون ورژن کدامش را باید دانلود کرد TD-89901G_V6 درود بر شما

      مرتضی اعلم الهدی

      با سلام
      شما آخرین تاریخ ارسال فریم ور را دریافت و اپدیت نمائید!

    محمد زاوش

    با سلام و خسته نباشید

    من دنبال آخرین ورژن فریمور مودم D-link مدل ۲۷۵۰U هستم منتها هرچی جست و جو کردم نتیجه ی نداشت اگر ممکنه سایتی یا منبع خوبی برای این موضوع به بنده معرفی کنید در ضمن H/w مودم U1 میباشد با تشکر از شما

    محمد زاوش

      مرتضی اعلم الهدی

      با سلام
      از لینک زیر میتوانید جهت دانلود اقدام کنید
      http://dlink.ir/downloads/Products/ADSL/
      موفق باشید

        محمد زاوش

        خیلی ممنون تشکر

        بعد ی سوال دیگه هم داشتم

        فریمور این سایت سالم هستن یعنی مشکلی پیش نمیاد برا مودم؟

        و ی سوال دیگه این که آیا میشه از فریمور فعلی مودم بکاپ گرفت یا نه ؟!

        با تشکر

          مرتضی اعلم الهدی

          دوست عزیز سایت رسمی دی لینک در ایران هست!!
          بعضی از مودها امکان گرفتن بکاپ فراهم کردن در همان بخش اپدیت!

    سجاد

    با سلام من V:1.0 رو دانلود کردم مرا حل رو به ترتیب انجام دادم ولی زمان آپدید میگه ((فایل آپلود شده توسط روتر پذیرفته نشد.))

    چکار کنم

    mohammad

    با سلام ممنون از سایت خوبتون من مودم TP Link- TD8811 رو دارم که از روی حالت PPPOEخارج شده و به صورت خودکار به حالتBridge میره و هر چی تنضیماتشو دوباره مرتب میکنم کافبه یک بار مودم خاموش و روشن شه دوبارههمون اشو همون کاسه(البته چند بارReset هم کردم ولی بازم رو حالتBridge میره) ایا منم بایدFirmware دانلود کنم روی جلد مودم من نوشتهTD-8811 Ver:5.2 حالا من باید ورژن ۵رو دانلود کنم یا ۶ ممنون میشم راهنمایی کنید و اگه امکانش هست جوابو به ایمیلم بفرستید سپاسگزارم

    mostafa

    نیست آقا نیست

    من هرچی جست و جو کردم نبود آپدیت مودم زولتریکس ZW616 شما که میگی هست یه لینک بدی ممنونتم

      مرتضی اعلم الهدی

      با سلام
      اگر تو سایتش نیست هنوز باگی از این مودم ها شاید پیدا نشده یا هنوز تصمیم نگرفته برای مودم ها اپدیت ارائه بدهد

    سعید جان

    http://dlink.ir/downloads/Products/ADSL/ اپدیت دی لینک

    SJ

    سلام، مدل مودم روتر من tp link 8951 هست، ورژن ۵٫ از طریق پی سی با کابل شبکه میخام آپدیت کنم فریمورش رو، اما این ارور میده: the file that uploaded, doesn’t accepted by router

    لطفا راهنمایی کنین

    ممنون

      مرتضی اعلم الهدی

      سلام
      احتمال زیاد ورژنی که دانلود کردید مربوط به روتر شما نمی شود یا اینکه فایل را اشتباه برای روتر انتخاب میکنید!
      چک نمائید در صورت پابرجا بودم مشکل ریست سخت افزاری را انجام دهید

        مرتضی اعلم الهدی

        سلام
        شما با وارد شدن به تنظیمات مودمتان و در بخش وایرلس channel وایرلس مودم را تغییر بدید .
        ترجیحا چنل ۵ – ۶ – ۱۱ تست نمائید

      صابر

      سلام

      من هم همین مشکلو داشتم، مودمم ۸۱۵۱n بود و سه تا نسخه firmwire داشت . اولیه که از اول روش بود، اول دومیه رو نصب کردم بعد سومی(آخریه) رو شد.

    حسین

    سلام

    من ی مودم ایسوز دارم Asus dsl-n10s میخام برای سه نفر رمز متفاوت و محدودیت جداگانه بزارم مثلن محدودیت دانلود ممنون میشم راهنمایی کنید

      مرتضی اعلم الهدی

      سلام
      با توجه به اینکه من زیاد با مودم n10s کار نکردم بعید میدونم بتوانید محدودیت تعریف کنید ! چون اکثر مودم ها این قابلیت ندارد

        حسین

        تونستم چن تا یوزر با رمز عبور متفاوت ایجاد کنم

        .چطوری میتونم اطلاع پیدا کنم ک هر یوزر چقد دانلود داشته؟

        یا اینکه نرم افزاری هست برای کنترل و مدیریت دانلود

        البته برای گوشی

          مرتضی اعلم الهدی

          شما احتمال زیاد با ساخت چندین ssd این کار رو بتونید راحت انجام بدید
          ولی واقعیتش من هنوز با مودمی برخورد نکردم که محدودیت حجمی را بتواند برای کاربرانش ایجاد کند . محدودیت سرعت را با برخی مودم ها امکان پذ یر هست ولی محدودیت حجمی من به شخصا ندیدم هنوز

    fatemeh

    سلام..ببخشید سوال من اینه که مدل مودمم tp-link w8901g هستش ولی این ورژنش و از کجا باید بفهمم؟روی مودمم چیزی نوشته نشده که بخوام فریمورشو دانلود کنم.ممنون میشم جواب بدین

      مرتضی اعلم الهدی

      سلام
      دقیقا زیر تمامی مودم های تی پی لینک ورژن آن ثبت شده برای مثال (v.1)

    محمد

    سلام من سال دومم هست که از مخابرات اینترنت دارم مودم هواوی هست اما الان ۳هفته اس اصلا وصل نمیشه رو یه آی پی ثابت نمی ایسته نه با گوشی نه تبلت نه کامپیوتر حتی پورتم رو هم عوض کردم میشه راهنمایی کنید؟

    مهدی

    سلام مودم من zenet مدل ZE-W810ND دنباله اپگرید سرورش میگردم پیدا نمیکنمش کمکم کنید رو پروتروکل pooe اصلا کانک نمیشه یه هفتست فقط روی بریج کانک میشه اون هم وایفای کار نمیکنه

      مرتضی اعلم الهدی

      با سلام
      برخی برندها دارای فایل اپگرید نمی باشند – در جریان باشید برروی بریج تنها یک دستگاه می تواند کانکنت شود

    رها

    با سلام

    مودمم TP LINK هست. مدل TD-W8901G و ver.6.0 . برای آپگرید مودمم توی وبسایت در قسمت product category من adsl رو انتخاب کردم . در قسمت model number هم مدل مودمم رو و در قسمت ورژن که فقط سه تا داشت ۲، ۳ و ورژن ۶، من ورژن ۶ رو انتخاب کردم. نتیجه این شد که سه حالت اومد.

    ۱٫ tp-w8901g_v6_120418. که مال آوریل ۲۰۱۲ هست.

    ۲٫ tp-w8901g_v6_120213. مال فوریه ۲۰۱۲٫

    ۳٫ tp-w8901g_v6_110915. مال سپتامبر ۲۰۱۱٫

    من اولی رو دانلود کردم. فقط سوالی که دارم اینه که درست انتخاب کردم؟

    و اینکه توی توضیحات انگلیسی ذکر شده که نباید با وایرلس کانکشن آپگرید کنیم مگه اینکه تنها اتصال وسیلمون (مطمئنا منظور مودم هست) باشه که من هم مودمم وایرلسه. این ینی چی؟ ینی باید قبل از انجام آپگرید اتصال وایرلس pc رو قطع کنم؟ یا چی؟

    ممنون میشم راهنماییم کنین.

    من چنسالی شاید حدود ۵ سال میشه که این مودمو دارم و الانم مجبورم آپگریدش کنم چون جدیدا یک تب آیپد خریدم که به مودم خودم وصل نمیشه. اگه لطف کنید سریعتر جوابمو بدین. تشکر.

      مرتضی اعلم الهدی

      با سلام
      فایل فریم ور را درست اپدیت کردید
      در باب ارور وایرلس ، برای اپدیت کردن باید کابل شبکه متصل و آپگرید نمائید .
      بعد از اپگرید در صورت بر طرف نشدن مشکل اعلام کنید تا راهنمایی خدمتتون عرض کنم چون متصل نشدن ای پد به مودم با فریم ور اپدیت کردن ۱۰۰ در صد بر طرف نمی شود و باید چنل وایرلس را تغییر دهید

        رها

        سلامی دوباره،

        سپاس بابت پاسخ به سؤال قبلی من. بله همونطور که گفتید متأسفانه مشکل اتصال آیپد حتی با آپگرید کردن firmware مودمم حل نشد. حالا چنل وایرلس رو به چه طریقی باید تغییر داد؟ (امیدوارم این روش جواب بده.)

        بازم ممنونم.

          مرتضی اعلم الهدی

          با سلام
          برند مودم شما چی هست ؟
          برای تغییر چنل میتوانید در بخش وایرلس > basic ان را مشاهده و تغییر دهید

    میثم

    باسلام

    مودم هواوی مدل HUAWEI HG532e دارم مودم رو کانفیگ کردم در حالت bridge وصل میشه ولی pppoe جواب نمیده

      مرتضی اعلم الهدی

      با سلام
      ترجیحا فریم ور را اپدیت نمائید!
      اکثر مودم ها به اینصورت حل شده است!
      بعد از فریم ور آپدیت کردن بصورت نرم افزاری ریست فکتوری نمایید

    محسن

    سلام

    مودم tp-link 8968 دارم ، ولی از فریمورش راضی نیستم. آیا فریمور تخصصی وجود دارد که بشود روی مودم های tp-link نصب کرد؟ فریموری پیشرفته تر با امکانات بیشتر از کمپانی های دیگر.

    اگر هست معرفی کنید لطفا. ممنون

      مرتضی اعلم الهدی

      سلام
      بعید میدونم فریم ور دیگر کمپانی هایی بتوانی برروی مودم نصب نمائید شاید نصب شود ولی عملکرد آن را دچار اختلال می کند.
      یا اینکه اگر از سخت افزار و … مودم اشنائیت دارید خودتان فریم ور را بنویسید که بسیار کار مشکلی هست !

    saeed

    با سلام و خسته نباشید. مودم من TD-W896N V1.6 هست که ورژن یک تا شش تو سایت هست ولی این ورژن داخلش نیست.میشه راهنمایی کنید؟

    مشکل دیگم اینه که مدل مودمم رو سرچ میکنم ی شکل دیگه میاد واسم این رو چیکار کنم D: ?

    بیات

    سلام مودم هواویHG556aگزینه Maintenance را نداره؟

      مرتضی اعلم الهدی

      در این مودم ها منو status یا diagnoies باید داشته باشید

    شایان پی سی

    باعرض سلام من یه سوال داشتم برای آپدیت مودم TP-Link W8151nباید ورژن پشت مودم را دانلود کرد یا ورژن جدید سایت را ورژن مودمم ۳٫۱است مننون می شم راهنمایی کنید؟

      مرتضی اعلم الهدی

      سلام
      شما بر اساس ورژن پشت مودم اخرین فایل اپدیت در سایت را دانلود می کنید

    مممممنون عاااالی استفاده کردیم

    محسن

    سلام دوست عزیز خیلی ممنون از راهنمایی شما من آپدیت رو گرفتم ولی برای آپدیت کردنش خیلی طوا کشید و منم لغوش کردم مشکلش چیه؟؟لطفا راهنماییم کنید ممنون میشم

      مرتضی اعلم الهدی

      سلام
      هر اتفاقی می تواند باعث این مشکل شود
      قطع شدن ارتباط ، هنگ کردن مودم ، فریم ور اشتباه و …
      مودم ریست نرم افزاری نمائید و مجدد اپدیت کنید

    مهران

    سلام

    من نحوه آپدیت فریمور مودمم رو تو وب سایت مرج. خوندم و مو به مو انجام دادم.نتیجه این شد که دو تا اتفاق افتاد.

    ۱ – با اخرین ورژن از اپدیت مودمم شرو کردم. متاسفانه نشد. پیغام این بود که جوابی از طرف مودم دریافت نشد.

    ۲ – اما با ورژن های قبلی امتحان کردم. عمل اپدیت شروع میشه.به ۱۰۰ درصد ختم میشه. اما متاسفانه هیچ تعغیری در ورژن نرم افزاری اتفاق نمیفته.

    تمام جزییات رو رعایت کردم.

    مرورگر IE بود. مدل مودم tp-link 8901n – v1

    لطفا راهنمایی کنید. مشکل از کجاست.

    و در اخر مرژن نرم افزاری خودش ۱۲۱۱۲۱ هست که هر کاری کرم اپدیت نشد

      مرتضی اعلم الهدی

      با سلام
      در هنگام اپدیت مودم دقت نمائید از طریق کابل لن متصل باشید
      همچنین با اپدیت شدن نمی توان انتظار داشت ۱۰۰ % تغییرات ظاهری یا …. در مودم مشاهده کنید
      شاید برخی از مشکلات مودم fix گردد که در سایت مرجع نوشته شده است

    آموزش خوبی بود مشکلم حل شد، آقا مرتضی فامیلیتو درست نوشتی؟ بنظرت نباید اینجوری نوشته بشه: علم الهدی؟

      مرتضی اعلم الهدی

      خوشحالم مفید واقع شده دوست عزیز
      نه بدرستی تایپ شده بنده اعلم الهدی هستم

    ali

    سلام من فرم ور مودم zenet ze-w809 می خوام ممنون

    5066+

    سلام اقای اعلم الهدی

    من تنظیمات مودم خود را روی حالت اتومات تنظیم کردم

    وزمانی که میخواد به اینترنت وصل بشه روی کانکشن علامت ضربدر دار و میبایستی حتما مودم راه خاموش کرده ودوباره روشن کنم تا به اینترنت وصل بشه —-نام مودم d-link 2520u هستش لطفا بگید مشکل از کجاست

    ناهید

    سلام خسته نباشین میشه خواهش کنم فایل فریم ویر مودم الفکس برام ایمیل کنین

    آیا می توان فریمور dlink2750u v1 یا u1 را به عنوان آپدیت ۲۷۵۰u c1 استفاده کرد؟

    بعد از آپدیت به نسخه موجود در سایت دی لینک ایران به ورژن ۱ دانگرید شدم و قبلا نسخه ۱٫۱ داشتم الان چکار می توان کرد؟

    ممنون از راهنماییتون

    mahdi

    سلام مرتضی جان: منم می خوام مودمم از طریق فایرم وار بروز رسانی کنم ولی هر کاری می کنم ارور میده مدل مودم : td-w8901nاست

    حسین

    ترا به خدا و جان عزیزت فقط بگو مودم های ESPOD.اسپاد رو از چه سایتی آپدیت بکنم

    رحیم

    سلام من مودم ام زو لتریکس zw919هستش توسایستش نمیتونم فریمور اش رو دانلود کنم میشه لینک شو تو سایت تون بذارید

    احسان

    عالی بود. ممنون.

    kian

    با سلام

    مودم من TP-link مدل TL-WR941ND با ورژن ۳٫۶ هستش

    برای این مدل میتونید یک لینک برای آپدیتش بدید؟

    سپاسگذارم

    ناشناس

    سلام من یه اشتباه کردم و مودم رو با ارتباط وایرلس آپگرید کردم که میونه راه قطع شد و مودم دیگه بالا نمیاد و فقط چراغ پاور روشنه چیکارکنم؟ مودم امانت مردمه خوواستم ثواب کنم کباب شدم

    ناشناس

    سلام مودم یه بنده خدایی رو گرفتم واسش آپگرید کنم البته اشتباه کردم و با وایر لس اینکار رو انجام دادم وسط کار قطع شد و دیگه بالا نیومد …. چیکار کنم؟ الان فقط چراغ پاور روشنه

    Read more: http://chejoori.in/upgrade-tp-link-modems-firmware/#ixzz3ocj08uCI

    حامد

    سلام

    مودم من آشنای اول هست مدله arg-w4 میخواستم اگه میشه بی زحمت فابل Firmware این مودمو برام بزارید

    ازتون خواهش میکنم

      مرتضی اعلم الهدی

      سلام
      متاسفانه فریم وری از این مودم ارائه نشده ! استفاده از فریم ور مودم های دیگر پیشنهاد نمیشه!

    احمد

    سلام من مودم

    DEL1201-T10A دارم فریم ورشو دانلود کردم با فرمت rar هست توش یه فایل هست با فرمت bin کدومشو اپلود کنم؟

    وقتی اپلودش کردم تمام اطلاعات مودم پاک میشه و باید دوباره راه اندازی بشه یا چیزی نمیشه یا خودم باید ریستش کنم؟

      مرتضی اعلم الهدی

      سلام
      پسوند فایل bin هست
      احتمال زیاد کانفیگ انجام شده پاک شود!

    مرتضی

    Salam Duste Azizam

    Merci Az Inke Vaght Mizarid Va Pasokhgu Hastid

    Model Modeme Man TD-W8101G V:1.1

    Mishe Lotfan Zahmat Bekeshid Behem Addrese Linke Mostaghim Jahade Downloado Bedid

    Ba Tashakore Faravan Az Zahamate Bikarane Shoma

    ناشناس

    باسلام

    من مودمم Goldweb مدل GD-810ND هستش آپدیتش پیدا نکردم سایت گلدوبم گه همش چینی چیزی سر در نیاوردم چیکار کنم

    ممنون

    farzad

    سلام من مودمم تی پی لینک مدل w8951ND هست میخوام آپدیت کنم تو سایتش رفتم ورژن ۶ هم داشت ولی پشت مودم زده ۵٫۱ آیا میتونم به ۶ آپدیت کنم یا نه

    امید

    سلام

    مودم من تی پی لینک W8961ND

    ورژنش ۳ هس ولی تو سایتش چند ورژن ۳با بیلد مختلف هس کدومو دانلود کنم

    saeed

    سلام و خسته نباشید

    من مودم planet مدل adw-4401 دارم فایل فایروارش رو هم دانلود کردم از سایت خوده شرکت فایل زیپ دانلود کردم و بازش کردم یه فایل راهنما هست و یه فایل با فرمت .img وار مودم که میشم و این فایل بهش میدم و روی اپولود میزنم این ارور رو میده file format error با اینکه هم ازسایت خوده پلنت دانلود کردم هم مدل خوده مودمم هستش و فرمتشش رو هم دست نزدم لطفا راهنمایی کنید

    سارا

    سلام و خسته نباشید

    مودم من سیمفونی مدل SY 4024 برای آپدیتش دچار مشکل شدم و هر چی میگردم پیدا نمیکنم میشه کمکم کنید.

    ممنون

    ali

    با سلام

    مودم من TP-LINK TD-W5181N هستش ، ازسایت تی پی لینک فریم ویر نسخه پنج رو دانلود کردم ولی آخرش این ارور رو میده :

    error:fail to update ! The uploaded file was not accepted by the router

    میشه بگین اشکال از کجاست ؟

    با تشکر

    مهدی

    لطفا سایت مودم ARGW4کدوم سایت است؟ ممنون

    ناشناس

    سلام سایت مودم zenet ze-w810nd چی هست کسی اطلاع داره

    ناشناس

    سلام کسی سایت مودم zenet ze-w810nd می دونه

    مهدی

    سلام کسی سایت مودم zenet ze-w810nd می دونه

    اصغر کریمی

    سلام اقا مرتضی

    من یه مودم با نام pirelli دارم باور بفرمایید ۳ سال این مودم ها رو دارم خواهش میکنم اگر برای شما امکان داره کمک کنید تا مودم ها رو اپدیت کنم انشا… بتونم از خجالت شما در بیام. نوشته کامل پشت مودم رو هم در اخر مینویسم بعلاوه موبایلم .دست شما درد نکنه.

    P.DGA4010GA-000-1A1-A4

    ۰۹۳۵۳۵۴۶۶۹۰

    فرامرز قاسم پور

    فریم ور مودم آشنای اول را میخواستم اگر کسی داه برایم بفرسته

    sama

    فایل فریمور مودم آشنای اول رو از کجا میشه پیدا کرد . مودم هر یک ساعت ریست میشه باید این فایل رو دانلود کنم تا درست بشه اگه کسی داره این فایل و لطفاً به این آدرس ایمیل کنه ممنون

    samanabati22@gmail.com

    پورغلام

    با سلام خدمت آقای علم الهدی

    منهم یک مودم Goldweb GD-W809N _V1.0 دارم که چراغ اینترنتش قرمز شده بعد از کلی بررسی گفتن باید فریمورشو آپدیت کنیم که متاسفانه پیدا نکردم .تقاضا دارم اگر امکانش هست بهم کمک کنید؟

    amir

    سلام مودم من maxlink pq-650 است با نسخه firmware ….pq-650-2.0.0 و نیاز به اپدیت داره از اونجایی که این مطلب قدیمی هست و لینک های مربوطه کار نمی کنه میشه نسخه جدید firmware رو برام بذارید؟

    محمد

    سلام اگر میخواید موقع نصب فریمورا خطا نده و نگه نمیشناسه اگر ورژنایی باشه قبلشون اول اونارو دانلود کنید نصب کنید بعد بترتیب آپدیتایی که داده شروع به نصب کنید

    sasan

    سلام مودم من tplink td w8961 n

    هست و من مشکل اتصال گوشی به وای فای دارم. یعنی به طور معمولی وصل نمیشه بعد که ای پی های داخل گوشی رو عوض میکنم وصل میشه و چند ثانیه اینترنت داره بعد با وجود اتصال به وای فای نتش میپره ضمنا مودم هم از همین راهی که گفتید امتحان کردم جواب نداد!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    hiwa

    سلام من مودمم رو آپدیت کردم ولی نمی تونم اصلا وارد مودم بشم و هر چی ادرس ۱۹۲٫۱۶۸٫۱٫۱ رو میزنم اصلا نمیاره و چراغ dsl هم خاموش شده ممنون میشم کمکم کنید

    سهراب

    سلام آدرسی برای سایت tplik سراغ دارین

    Hani

    هیچکس واسه دوستانی که مودم Goldweb w810ND دارن راه حل پیدا نکرد؟ اخه هیچکس جواب دوستان واسه frimeware این مودم ها رو نداده

    منم همچین مشکلی دارم هیجا پیدا نکردم سایت خوده مودم هم چینیه اصلا متوجه نمیشم چی نوشته ممنون میشم کمک کنید

    Hani

    هیچکس واسه دوستانی که مودم Goldweb w810ND دارن راه حل پیدا نکرد؟ اخه هیچکس جواب دوستان واسه frimeware این مودم ها رو نداده –

    منم همچین مشکلی دارم هیجا پیدا نکردم سایت خوده مودم هم چینیه اصلا متوجه نمیشم چی نوشته ممنون میشم کمک کنید

    ali65me

    سلام

    مودم من آشنای اول هست مدله arg-w4 میخواستم اگه میشه بی زحمت فابل Firmware این مودمو برام بزارید

    می دونم چند بار گفتید ولی الان راه حلی نیست براش

    ازتون خواهش میکنم

    شمیسا

    سلام . مودم من از نوع آشنای اول است و عیب آن این است که نان وای فای و رمز آن پس از تغییر (بعد از دو الی ۵ دقیقه) به رمز اولیه بر میگردد. خواهش میکنم راهنمایی فرمایید . و اگر آپدیت دارد آدرسش را ذکر کنید. ممنون.

    محمد

    سلام

    من میرم قسمت فریمور این طور میاد.عکس:

    http://s6.picofile.com/file/8254312168/Untitsled.png

    چی کار کنم؟من که هنوز چیزی اپلود نکردم 😐

    مهرداد

    سلام.من به تازگی یک مودم tp-link مدل td-w8960n خردیم.یکم که باش از طریق wifi کار کردم دیدم خیلی قطع و وصل میکنه.به پشتیبانی شاتل که زنگ زدم گفت باید آپدیتش کنی و من هم به آخرین ورژن فریمورش رو آپدیت کردم.ولی باز هم قطع و وصلی داره ولی کمتر شدم.لطفا یه راهنمایی بکنید که قطع و وصلیش از بین بره.

    قبل از این مودم هم یک مودم زاکسل داشتم و همیچین مشکلی روی خطم نداشت ولی بعد از دو سال آنتن دهیش ضعیف شد و این مودم رو خریدم.

    لطفا برای قطع و وصلی راهنمایی کنید.

    محسن

    با سلام

    مود من GOLDWEB هست..

    میخواستم مودمم رو آپدیت کنم چون افت سرعت زیادی دارم

    ممنون میشم راهنماییم کنید که فایل مورد نظر رو از کجا دانلود کنم…ممنون از راهنماییتون

    بهار

    سلام

    خوب هستید ؟ من یک مودم ADSL تی پی لینک دارم یک مودم huwai (قبلا از مبین نت استفاده میکردم)

    الان من این دوتا رو بهم وصل کردم تا بتونم سیگنال وایفای داشته باشم

    اما حدود ۸ روز ه که اینترنتم به شدت سرعتش پایینه و مشکل در اتصال به مودم هاست)

    firmware مودم huwaii رو آپدیت کردم اما بازم مشکلم حل نشد ؟

    (ip huwaii:192.168.1.2) و (ip tplink:192.168.1.1) می باشد

    الان وقتی با آی پی مودم huwaii دستور ping رو اجرا می کنم مشکلی نداره

    اما وقتی با آی پی ۱۹۲٫۱۶۸٫۱٫۱ ،دستور ping رو اجرا میکنم بعضی اوقات یعنی تقریبا ۳۰% این ارور رو میده

    request time out

    با پشتیبانی ها هم تماس میگیرم اما مشکلم حل نشده میخواستم اگر ممکنه راهنمایی کنید.

    نجفی

    سلام چند وقتیه فایلهای اجرایی که دانلود می کنم اجرا نمیشه با مودم دیگه امتحان کردم مشکلی نداشت مودم را اپدیت هم کردم ولی فایده نداشت میشه کمک کنید.

    parsa

    مودم من maxlink هستش می شه به من بگید کجا دنبال firmware بگردم .چون هر جا می رم اصلا این مودل رو ندارن.

    مدلشمPQ-650

    مهرشاد

    سلام خسته نباشید من این مراحلو انجام دادم الان مودم ریست نمیشه به صفحه مودم هم نمیشه دسترسی پیدا کرد به اشتراک گذار اینترنت هم مراجعه کردم گفتن باید دانگرید بشه میشه اموزش دانگرید کردن مودم رو قرار بدید خیلی ممنون

    مهدی

    ببخشید من تا دیروز کامپیوترم به اینترنت وصل میشد اما امروز که کامپیوتر رو روشن کردم اینترنتش قطع شده بود چندین راه تا الان انجام دادم درست نشده لطفا راهنمایی کنید.مرسی از سایت خوبتون

    سلام

    من مودم lh۹۲ دارم میخوام ابدیت بشه راهنمایی میفرمایید ممنون

    محمد

    سلا م

    من مودم هواوی hg532e دارم یه برنامه زدم ریخته به هم توقسمت basic فقط wirlles داره wan ناپدید شده جایی هم وجود نداره فریمور را عوض کنم یا آپدیت کنم لطفا منو راهنمایی کنید. ممنونم

    حسین

    سلام خسته نیاشی مودم من zenet مدل ZE-W810ND دنباله اپگرید سرورش میگردم پیدا نمیکنمش کمکم کنید رو پروتروکل pooe اصلا کانک نمیشه یه هفتست فقط روی بریج کانک میشه االبته دوروز درست شد ولی دوباره همانطوری شده سایت tapsystem .ir هم باز نمیشه لطفا راهنمایی کنید

    iman

    سلام خسته نیاشی مودم من zenet مدل ZE-W810ND دنباله اپگرید سرورش میگردم پیدا نمیکنمش کمکم کنید رو پروتروکل pooe اصلا کانک نمیشه یه هفتست فقط روی بریج کانک میشه االبته دوروز درست شد ولی دوباره همانطوری شده سایت tapsystem .ir هم باز نمیشه لطفا راهنمایی کنید

    ایمن

    سلام

    من مودم ASUS N10-C1 دارم فریمور مخصوص همین مودم از سایت سازنده دانلود کردم

    بعد از اتمام آپگرید مودم اصلا کار نمبکنه … فقط چراغ پاور و LAN روشنه … وارد تنظیمات مودم هم نمیشه و اصلا توی ویندوز اتصال به مودم را نمیشناسه که بتونم مودم ریست کنم

    لطفا راهنمایی کنید چکار کنم

    امین

    سلام

    من مودم ASUS N10-C1 دارم فریمور مخصوص همین مودم از سایت سازنده دانلود کردم

    بعد از اتمام آپگرید مودم اصلا کار نمبکنه … فقط چراغ پاور و LAN روشنه … وارد تنظیمات مودم هم نمیشه و اصلا توی ویندوز اتصال به مودم را نمیشناسه که بتونم مودم ریست کنم

    لطفا راهنمایی کنید چکار کنم

    امین

    سلام و خسته نباشید

    من مودم ASUS N10-C1 دارم فریمور مخصوص همین مودم از سایت سازنده دانلود کردم

    بعد از اتمام آپگرید مودم اصلا کار نمبکنه … فقط چراغ پاور و LAN روشنه … وارد تنظیمات مودم هم نمیشه و اصلا توی ویندوز اتصال به مودم را نمیشناسه که بتونم مودم ریست کنم

    لطفا راهنمایی کنید چکار کنم

      امیر

      سلام

      اگر در زمان آپدیت به اندازه کافی منتظر نمونید برای آپگرید

      همون وسط مودم asus عزیزتون چراغ لینکش دیگه بالا نمیاد

      و کامل میسوزه

      تو سایت ایسوس یه برنامه برای فلش فورم ویر هست ولی مودم سوخته و باید گارنتی بره

    سلام، مودم من هک شده بود! خواستم رمز وای فا عوض کنم اما بعداز تنظیم چراغ سومی از چپ روشن نمیشه…چراغ ای دی اس ال شاید باشه…من با لن به کامپیوتر وصلم و بچه ها وای فا

    مودم تی پی لینک …البته فایل اپدیت دانلود کردم اما هنوز دست نزدم.

    تنظیمات مودم ریست کردم …مگه پیش فرض بجز یوزر پسورد مخابرات دیگه چی میخاد؟

    amir

    ba salam modeme men markesh MEGANET hastesh mikhastam update bokonam vali na saitesh hast na failesh ke bekha download konam hala mondam chikar konam mamnon misham age rahnamai konid.

    ba tashakor

    نظمی

    سلام

    من مودم Aztech5001_D4FA دارم هر کاری میکنم ریست نمیشه دکمه ریست هم زدم فقط چراغ پاور قرمزه بقیه چراغا هم خاموشه

    لطفا راهنمایی کنید چکار کنم

    Danial

    با سلام
    من فیرم ور مودم Zoltrix w919 را از سایت رسمی دانلود و سپس آپگرید کردم . مودم رست شد اما چراغ اینترنت قرمز هستش حتی دوباره که کانفیگ میکنم چراغ اینترنت قرمز هست , دلیلش چی میتونه باشه؟
    ممنون

    علی

    سلام
    یه مودم ۲۷۴۰u دارم قطعی وای فای داره
    میخوام فریمورشو آپدیت کنم پیغامfile is too large میده
    ممنون میشم راهنماییم کنید
    ضمنا پسوند فایل آپدیت چی باید باشه

    مهدی قاسمی

    وایفای مودم را که روشن می کنم چراغ ای دی اسال و اینترنت خاموش و اینترنتم هم قطع می شود

    امید

    سلام، وای فای من دو شبه قطعه و زنگ زدم ۲۰۲۰ گفتن مودم باید اپدیت بشه، الان من وارد سایت تی پی لینک میشم اصلا باز نمیکنه، حتی اون ۱۹۲.۱۶۸.۱.۱ هم میزنم چیزی بالا نمیاد، چیکار کنم اقا ؟ لطفا زود جواب بدید

    میلاد

    سلام . من یه ورژن دیگه فرمور رو اپدیت کردم .مودمم netis wf2419d هست . و الان هم همه چیزش از کار افتاده .فقط چراغاش روشنه. الان چطوری باید درستش کنم . خیلی ممنون اگه جواب بدید

    حسین ب

    سلام
    لطفا علت روشن و خاموش شدن لامپ adslوخاموشی لامپ اینترنت ایراد در کاست راهنمایی فرمایید
    با تشکر
    حسین

    سلام ممنون وسپاسگزارم از راهنماییتون ، عالی بود
    امیدوارم روند روبه رشدی داشته باشید

    علی

    سلام میشه لینک دانلود آپدیت فریمور مودم من روبدین.TD:W8151N ver 3.2
    تو لیست نمیتونم پیدا کنم.تشکر

    مقداد

    سلام مودم من وین لینک مدل wl6530هست چند وقته اینترنتم وصل نمیشه که ظاهرا مشکل از مودمه .وبسایت شرکت سازنده غیر فعاله .باجستوجو در اینترنتم چیزی پیدا نکردم .ایا بااپدیت به سیستم عامل های متن باز مثل گوجه فرنگی مشکل من حل میشه؟

    دانیال

    سلام ببخشید من با مودم ور رفتم و فکر میکنم firmware ش پریده وقتی از طریق ۱۹۲٫۱۶۸٫۱۰۰٫۱ وارد میشم وارد emergency network room میشه و فقط یک گزینه انتخاب file و آپلود داره
    مدل مودمم هم DataSheen Wl300r هستش میشه راهنمایی کنید؟

    amoozvare

    مرسی از راهنماییتون

    امیر

    سلام من میرم واسه اپدیت فریمور اصلا انتخاب فایل برای اپدیت کردن نداره و فقط پیغام خطا داده این پیغامشه
    ERROR: FAIL TO UPDATE! Please note that only wired connection is allowed when using firmware upgrade or romfile backup &upgrade function.خواهشا راهنمایی کنید

    مجید لطفی

    من مودممو چند روزی گرفتم با اینترنت آسیاتک وصل میشه ولی با اینترنت مخابرات وصل نمیشه ممنون میشم رانمایی کنین چطور مشکلمو برطرف کنم؟

    علی

    فایل فریمور مودم آشنای اول رو از کجا میشه پیدا کرد . مودم هر یک ساعت ریست میشه باید این فایل رو دانلود کنم تا درست بشه اگه کسی داره این فایل و لطفاً به این آدرس ایمیل کنه ممنون.
    alilangari83@gmail.com

    سهیل

    سلام – مودم comterend ct-5367 رو با فریمور اشتباه اپدیت کردم . الان بالا نمیاد ، ریست سخت افزاری هم کردم درست نشد ، راه حلی داره ؟
    راهنمایی و کمک لطفا

    امیر هدایت

    سلام مودم من tp link مدل w8901g-td هست ورژن ۳.
    فک کنم ورژن ۶اشتباهی اپدیت کردم. وقتی اپدیت کردم و ۱۰۰ درصد شد صفحه پرید و همه چراغای مودمم خاموش شد و فقط پاور روشن میشه . الان دیگه جز پاور بقیه چراغا حتی زمان خاموش روشن کردن روشن هم نمیشه. اینجوری حتی نمیتونم وارد پنل مودم هم بشم و باز اپدیت بدم، چیکار کنم الان؟ مرسی

    سلام مودم من billion 5500 wr3 هستش ولی اپدیتی براش وجود نداره،از اپدیتای دیگه کدوم اپدیت براش مناسب تره؟

    رضا میلانی

    سلام خسته نباشید
    و ممنون از آموزش و راهنمایی خوبتون
    من مودمم سیمفونی هستش (Symphony) مدل SY604g و مودم مال سال ۲۰۰۶ هستش و هرچه در اینترنت و سایت های ایرانی و خارجی جستجو کردم آپدیت مودمم رو پیدا نکردم و در خود سایت سازنده هم چیزی برای آپدیت مودم نذاشته بودن
    چیکار کنم بنظرتون؟

      tousi

      سلام. من هم دکمه ریست مودم symphoney SY604G را زدم و حالا می گه فایل آپگرید را باید بدی و این فایل را پیدا نمی کنم

    شهلا

    سلام
    من مودم زاکسل رو چون وای فایش قطع بود و درست نمیشد اول ریست فکتوری کردم و بعد بروز رسانی بعدش چراغ ADSL و اینترنت کلا خاموش شده دیگه با کابل هم نمیتونم متصل بشم

    فرهاد

    سلام “آقا مرتضی من یه مودم دی لینک مدل ۲۷۵۰ خریدم ولی وقتی میخوام از ستاپ ویزارد تنظیماتش رو انجام بدم به مرحله ی آخر که میرسه وقتی رو دکمه اپلای کلیک میکنم پیام چند لحظه صبر کنید میاد که مثلا تنظیمات انجام شده رو ذخیره کنه ولی این پیام دیگه نمیره حتا تا ۵ دقیقه هم صبر کردم نرفت و خیلی هم کند عمل میکنه آخرش مجبور میشم که مودمو خاموش کنم و دوباره روشنش کنم که از اول تنظیماتو انجام بدم که در این صورت دیگه به سختی میشه وارد ستینگ مودم شد البته با اینکه پیام آخر نمیره ولی تنظیماتی که انجام دادم ذخیره میشه ” در ضمن من از طریق وای فای مودمو این کارو کردم ” حالا میخواستم بپرسم که این که تو مرحله آخر پیامش نمیره و اون مشکل پیش میاد میتونه برای این باشه که با وای فای تنظیماتو انجام میدم ؟ یعنی اگر با کابل باشه این مشکل پیش نمیاد ؟ و کندیش هم بخاطر همین مسئله هست ؟ ورژن فریم ور شم ۱٫۶ هست سال ۲۰۱۶ ! این مورد میتونه مشکلی رو پیش بیاره ؟ ممنون میشم که زودتر جواب بدید چون میخوام اگر مودم ایراد داشته باشه تا فرصت مرجوعی داره مرجوعش کنم .

    من ربات نیستم

    با سلام. مطالب بسیار مفید و آموزنده ای بود؛ از شما سپاسگزارم. خداوند یکتا به شما خیر و برکت و سلامتی بدهد.
    آیا من می توانم برای جلوگیری از هک شدن، اعداد مقابل Ipv4 Address و Subnet Mask و Default Gateway را به صورت دستی تغییر بدهم؟

    محمد

    هنگام ورود به قسمت فریمور با ارور

    ERROR: FAIL TO UPDATE DUE TO… ERROR: FAIL TO UPDATE DUE T
    آیا راه حلی داره؟
    لطفاً راهنمایی بفرمایید.

    ناشناس

    سلام کسی اپدیت مودم های گلد وب داره