اندرویدنرم افزار

ساخت اپلیکیشن اندروید در ۵ دقیقه!

ساخت اپلیکیشن اندروید

تا حالا برایتان پیش آمده است که بخواهید برای سایت، وبلاگ و یا کسب و کارتان اپلیکیشن موبایلی اندروید بسازید اما به دلیل آشنا نبودن با زبان های برنامه نویسی از خیر آن گذشته باشید؟

امروز آی تی پورت در این مطلب بدلیل درخواست های زیاد کاربران مبنی بر آموزش ساخت اپلیکیشن موبایل تصمیم گرفته است تا آموزش ساخت اپلیکیشن آی تی پورت را برای شما در سایت برای اولین بار در بین مجله های آی تی قرار دهد. این آموزش بصورت تصویری تهیه شده اما شما می توانید از پایین این مطلب آموزش ویدیویی آن را دریافت کنید که بصورت قدم به قدم و بصورت کاملا رایگان و بدون تبلیغات برای شما آموزش می دهد.

در صورتی که در حین مشاهده آموزش مشکلی برایتان پیش آمد از طریق نظرات به ما گزارش دهید تا آن را رفع کنیم. خب بریم سر اصل مطلب!

 وارد شدن به سایت

ابتدا وارد سایت Appyet شوید و پس از ثبت نام و دریافت تاییده ایمیل، لاگین کنید و سپس روی Create App کلیک کنید تا وارد مراحل ساخت اپلیکیشن شویم، لازم به ذکر است که ساخت اپلیکیشن در این سایت برخلاف بقیه سایتهای ساخت اپلیکیشن رایگان بوده و هیچ گونه تبلیغ و اثری از سایت Appyet در اپلیکیشن وجود ندارد.

vlcsnap-2015-02-12-13h04m14s167

وارد شدن به سایت

[aio_button align=”center” animation=”none” color=”green” size=”small” icon=”none” text=”Appyet.com” relationship=”nofollow” url=”http://appyet.com/”]

مراحل ابتدایی

حالا پس از کلیک کردن روی Create App وارد صفحه زیر می شوید که باید نام اپلیکیشن و قالب پیشفرض آن را مشخص کنید، نام پکیج بصورت اتوماتیک پر میشود.

مرحل ابتدایی ساخت اپلیکیشن

مرحل ابتدایی ساخت اپلیکیشن

پس از پر کردن موارد فوق بایستی محدودیت دسترسی به اپلیکیشن (بزرگسال، کودک، نوجوان و …) را تنظیم کنید همچنین در این مرحله می توانید آیکون اختصاصی را برای اپلیکیشن خود قرار دهید.

مراحل ابتدایی ساخت اپلیکیشن

مراحل ابتدایی ساخت اپلیکیشن

اضافه کردن قابلیت ها

حالا شما باید در بخش Modules قابلیت های اضافی را حذف کنید تا حجم نرم افزاری که میخواهید بسازید کمتر شود. در پایین این صفحه می توانید قابلیت هایی از جمله فیدها، صفحه وب، فید اینستاگرام و فیسبوک و… را قرار دهید.

حذف Modules های اضافی

حذف Modules های اضافی

برای حذف Modules باید روی Details کلیک کنید و در پایین صفحه ی باز شده بر روی Delete This Module کلیک کنید.

خب بریم سر اضافه کردن Module ها!

وقتی می خواهید آخرین مطالب سایت و یا یک دسته خاص از مطالب سایتتان را قرار بدهید باید فید (RSS) آن دسته یا سایتتان را وارد این Module کنید؛ بدین صورت که ابتدا به پایین صفحه می آییم و بر روی (Feed (RSS/Atom کلیک می کنیم و در صفحه باز شده مطابق تصویر زیر ابتدا عنوان فید و در فیلد پایینی دسته آن عنوان را مشخص کنید و در بخش Menu order جایگاه آن فید را مشخص می سازید لازم به ذکر است که بعد از ساخت اپ نیز می توانید از طریق فلش های بالا و پایین جایگاه آن فید را تعویض کنید.

اضافه کردن فید

اضافه کردن فید

بعد از پر کردن فیلدهای بالا وارد مرحله ای می شوید که باید تنظیمات مربوط به آدرس فید، تعداد مطالب، اندازه تصاویر مطالب، نمایش ترجمه، نمایش نام نویسنده و… را انجام دهید.

در بخش DisQus Comment میتوانید بخش نظرات مخصوصی را برای اپلیکیشن تان بسازید.

و در بخش RTL Text باید تیک آنرا فعال کنید تا مطالب راست چین نمایش داده شود البته این بخش مخصوص زبان های فارسی، عربی و عبری است.

اضافه کردن فید

اضافه کردن فید

پس از ذخیره تنظیمات روی سربرگ General کلیک کنید تا آیکون فید را تغییر دهید و بتوانید نحوه ی نمایش مطلب را به دو صورت Grid یا List انتخاب کنید که در Grid مطالب بصورت یک منو نمایش داده می شوند و در List همانطور که از اسم آن مشخص است مطالب بصورت لیست به شما نمایش داده می شود، در پایان هم بر روی Save Changes کلیک می کنیم.

تغییر آیکون فید

تغییر آیکون فید

خب حالا اگر بخواهیم متن خاصی را و یا لینک یک مطلب را در اپلیکیشنمان قرار بدهیم باید از بخش New Module بر روی گزینه Web کلیک کنیم، پس از کلیک کردن بر روی گزینه وب باید تا لود شدن کاملا سایت صبر کنید چون ابتدا برای شما ادیتور مطلب را نمایش می دهد و در صورتی که شما قبل از لود شدن کامل تغییر حالت (یعنی از ادیتور به لینک تغییر دهید) بدهید سایت قاطی میکند 🙂

انواع آپشن ها

انواع آپشن ها

خب بعد از اینکه روی Web کلیک کردید با صفحه ی زیر مواجه می شود که باید ابتدا همانطور که گفتم چند ثانیه صبر کنید تا سایت بصورت کامل لود شود و پس از لود شدن کامل سایت در صورتی که میخواهید متن خاصی را به کاربر نمایش از همان حالت در ادیتور متن خود تان را بنویسید و اما در صورتی که میخواهید برای کاربر صفحه ای خاص از سایتی نمایش داده شود از بخش Type حالت را از Web Content به Web Link تغییر دهید و پس از لود شدن سایت فیلد ها را پر کنید.

حالت ادیتور

حالت ادیتور

پس از ذخیره کردن این بخش وارد سربرگ General شوید و در صورتی که میخواهید آیکون خاصی را انتخاب کنید.

بقیه Module ها هم چیز سختی ندارد و می توانید براحتی از آن استفاده کنید اما در صورتی که در آنها مشکل داشتید از طریق نظرات اعلام کنید.

قرار دادن تنظیمات خاص

اگر می خواهید تنظیمات خاصی را برای اپلیکیشن خودتان قرار دهید باید به سربرگ Setting مراجعه کنید.

در این بخش اگر می خواهید پس از باز کردن اپلیکیشنتان چند ثانیه لوگوی سایتتان نمایش داده شود (مانند اپلیکیشن آی تی پورت) بر روی تیک Splash Screen کلیک کرده و تنظیمات مربوط به آن را انجام می دهیم.

کمی پایین تر از Splash Screen بخشی وجود دارد در رابطه با تنظیمات آپدیت ها و پوسته پیشفرض که نیازی به توضیح ندارد.

سربرگ Setting

سربرگ Setting

قراردادن پوسته ی اختصاصی

در صورتی که شما هم میخواهید مانند اپلیکیشن آی تی پورت برای خودتان پوسته های متعددی را اضافه کنید باید وارد سربرگ Themes شده و بر روی New Theme کلیک کنید در این بخش تنها چیزی که شما نیاز دارید دسترسی به کد رنگ هاست که البته خود Appyet این امکان را برای شما گذاشته است.

ساختن پوسته

ساختن پوسته

دریافت اپلیکیشن

حالا برای دریافت اپلیکیشن ساخته شده خودتون باید به سربرگ Build مراجعه کنید و پس از کلیک برروی Submit to Build منتظر بمانید تا اپلیکیشنتان به ایمیلی که با آن لاگین کرده اید ارسال شود، این کار معمولا ۳۰ ثانیه طول می کشد.

دریافت اپلیکیشن

دریافت اپلیکیشن

خیلی خب حالا اپلیکیشن در ایمیل شماست.

برای اینکه بتوانید دوباره مراحل را مرور کنید فایل ویدیویی آموزش را برای شما قرار داده ایم که قدم به قدم برای شما فیلمبرداری شده است.

لطفا مشکلتان خودتان یا نکته ای که بنده فراموش کرده ام را از طریق نظرات به ما اطلاع دهید تا این مطلب را اصلاح کنیم.

[aio_button align=”center” animation=”swing” color=”orange” size=”small” icon=”download-alt” text=”Download Now” relationship=”nofollow” url=”http://www.itport.ir/wp-content/uploads/2015/02/Create-Appwww.itport.ir_.rar”]

گفتگو ها
    محمد

    عالیه واقعا مرسی

    محسن برجی

    عجب آموزش درجه یکی. ممنون از توضیحات جامع و معرفی این سرویس خوب.

      حجت ملکی

      خواهش میکنم اگه نکته ای یا مشکلی توی سایت پیدا کردید لطفا اطلاع بدید

    mohamad

    هنوز از xp استفاده میکنید؟

    سلام چگونه میشود در اپ خود مطلب گذاشت

      حجت ملکی

      توی مطلب توضیح کامل دادم، گفتم اگر میخواهید مطلبتون ثابت باشه باید از بخش New Module روی Web کلیک کنید و از ادیتور متنتون رو قرار بدید، اما اگر خواستید مثل آی تی پورت مطالبتون نمایش داده بشه باید از همون بخش New Module روی (Feed (RSS/Atom ;کلیک کنید و تنظیماتش رو وارد کنید.

      اگه مشکلی پیش اومد یا من بد توضیح دادم لطفا بگید.

        سلام تشکر از زحمت شما / من برای یک اپلیکیشن پویا مشکل دارم – ایا امکان ایجاد درگاه پرداخت هم وجود دارد ؟ با تشکر

    محمد

    اولا خیلی دقلین من فکر کردم خودتون ساختین دوما چیکار کردین تو بازارم گذاشتم منم دوست دارم برای خودمو بزارم؟؟؟؟؟سوما برنامه نویسی بلدین چهارمی هم از کجا میتونیم به یاد بگیریم

      حجت ملکی

      اون اولاً تون رو متوجه نشدم، اگه خواستین توی بازار بگذارید باید از این لینک استفاده کنید. من برنامه نویسی C++ یکمی بلدم ، کلاس خصوصی رفتم.

    محمد

    واقعا ممنون با از این ترفند ها بهمون اموزش بدین خیلی کاری بودش دوستون دارم

    خیلی آموزش خوبی بود ، آیا زبان اپ فارسی میشه؟ به صورت پیشفرض؟

      حجت ملکی

      بله، وقتی شما توی ماژول ها به فارسی می نویسی فارسی هم نمایش داده میشه

        منظورم اینه که به طور پیشفرض فارسی میشه کرد؟ منوها و مواردی که خودمون فارسی مینویسیم منظورم نیست ، منظورم راست چین بودن و فارسی بودن منوهای تنظیمات و… هست.

        شما بعد از تولید اپ به تنظیمات برید و از قسمت زبان ها ، زبان فارسی رو انتخاب کنید ، تازه اپ فول فارسی و راست چین میشه!

        آیا راه حلی دارید که بشه به طور پیشفرض روی فارسی قرار داد؟

          حجت ملکی

          نه راه حلی برای پیشفرض بودنش ندارم اگه شما فهمیدید به ما هم بگید

    از داخل خود اپ وقتی میزنی پیشفرض فارسی باشه ، قبول نمیکنه و میگه که زبان فارسی اپ هنوز کامل نیست! (چند ساله اینطوره)

    اگه راهی باشه که همون زبان فارسی به قول خودش ناقصی که داره به طور پیشفرض انتخاب بشه عالی میشه.

    ناقص هم نیست ، در حد ۹۵% راست چین و فارسی میشه

      حجت ملکی

      میتونین از طریق ایمیل بهشون اطلاع بدید من خودم چند بار برای تغییر رابط کاربریش بهشون ایمیل زدم تا بلاخره توی این نسخه جدیدش که بزودی میزارم توی بازار، تغییرش دادن.

    اپ رو که ساختین تو بخش تنظیمات زبان فارسی داره ولی پیش فرض نمیشه . همون باید ایمیل بزنیم امکان انتخاب زبان هم بزارن

      حجت ملکی

      من ایمیل دادم نمی دونم اعمال میکنن یا نه شما هم بفرستید شاید تعداد زیاد بشه اضافه کنن

    مسیح شرافت

    سلام برای اینکه اپ به طور اتومات به روز به شه باید اپو به نسخه پرو ارتقا بدیم

    لطفا راهنمایی بکنید.

      لازم نیست حتما پرو داشته باشید میتونین توی بازار بزارین و آپدیت هاشو مردم خودشون بگیرند مثل همه برنامه ها

    تبلیغات میاره که !

      حجت ملکی

      این تبلیغات ماله نرم افزار Blue Stacks هستش اگر روی موبایل اپ تون رو نصب کنید چنین تبلیغاتی نمی بینید 🙂

    میترا شکری

    سلام وقت بخیر. این آموزش برای ساخت اپلیکیشن برای سایت ها است. اگر ما سایتی نداشته باشیم و بخواهیم یک اپلیکیشن بسازیم بایدچطور عمل کنیم. ممنون می شم اگر جواب رو به ایمیل من بفرستید. خیلی واجبه.

      حجت ملکی

      برای اینکار شما میتونید بجای انتخاب گزینه وب لینک از گزینه های دیگر مانند تکست استفاده کنید اگر نیازتان بیشتر از این بود سایتهای دیگری نیز هستند اما متاسفانه تبلیغات آنها زیاد است و اگر بخواهید اختصاصی اپلیکیشنی درست کنید باید از نرم افزارهای eclipse و یا google android studio استفاده کنید.

    راضیه

    سلام خسته نباشین

    من همه مراحل و انجام دادم ولی وقتی برنامه رو نصب میکنم هیچ مطلبی نمیاره میگه چیزی یافت نشد دکمه بروز رسانی رو بزن

    مشکل کارم از کجاست؟ 🙁

    تشکر از اموزش خوبتون

    راضیه

    درست شد 🙂

    توی Feed قسمت Encoding و utf8 انتخاب کرده بودم روی Auto گذاشتم درست شد

    فقط یه چیز دیگه.راهی هست برای api2.3 اپ و بسازیم؟

    تو قسمت build نوشته

    Target Template:

    ۳٫۱٫۷

    ساخت اپهایی با کارایی مرسوم بسرعت داره ساده و ساده تر میشه واقعا

    از مطالب شما لذت بردم

    http://novingostaran.ir

    با سلام؛

    تشکر از معرفی این نرم افزارتون؛

    من یه نرم افزار ساختم و چنتا مشکل برام پیش اومده اگه میشه میخام ازتون راهنمایی بگیرم؛

    اول اینکه من برای سایتی که میخام درست کنم وقتی وارد خبری میشیم قسمت نظرات نمیاد و نمیتونیم نظر بزاریم براش؛ مثه نرم افزار آی تی پورت نمیشه؛ شما نرم افزارتونو با این نرم افزار ساختید که؟ سایتی که من میخام بسازم http://www.anarpress.ir و توی سایت برای هر خبر قابلیت نظرگذاشتن وجود دارد؛

    دوم اینکه وقتی اکانت فیس میدم و نرم افزار رو باز میکنم فیسبوکمو باز نمیکنه؛

    سوم اینه وقتی میخام اکانت اینستامو بدم توی سایت اخطار میده و نمیگذارد ذخیره کنم؛

    با تشکر…

      حجت ملکی

      شما برای نظر دادن داخل خود نرم افزار باید توی سایت DisQus عضو باشید و تنظیماتشو مثل بالا که توضیح دادم وارد کنید بدین صورت شما میتونید از داخل نرم افزار هم نظر بگذارید.

      در مورد اکانت فیسبوک هم من خودم سعی کردم اما نشد فکر کنم اون بخشش مشکل داره بهتره از همون Weblink استفاده کنید. اگر هم با Weblink انجام دادید و نشد برای اینه که فیسبوک فیلتره و باید با قندشکن نرم افزار رو باز کنید 🙂

    سلام،

    در ابتدا اصلاح کنم برای استفاده از کلمه ی نرم افزارتون در نظر قبلیم،

    تشکر برا راهنماییتون،

    فیسبوک و اینستام رو با وب درست کردم،

    توی سایت هم عضو شدم و نظرات اومد ولی کار نمیکنه،

    اگه تونستید فعالش کنیم ممنون میشم خبرم کنید،

    نکته ی بعدی که خیلی برام مهمه اینه که اگه کسی توی این نرم افزار خبر بخونه آیا به تعداد بازدید کننده های سایت اضافه میشه، چون تعداد بازدید کننده های سایت زیاده و اگر این نرم افزار باعث بشه که تعداد بازدید کننده ها بیاد پایین خیلی بده،

    نکته ی بعدی اینکه برای از بین بردن تبلیغات زیر نرم افزار ک گهگاهی میاد باید اکانت خرید؟

    نرم افزار شما هم این تبلیغات رو هم داره،

    با تشکر…

      ببخشید که به نظرات دیر پاسخ دادم مشکلاتی داشتم، در رابطه با بخش نظرات نرم افزار سایتهای بسیاری هستند که این مورد را فعال کردند شما نمی دانم چطور نتوانستید. در رابطه با بازدید کننده اگر شخص بر روی “مشاهده سایت” کلیک کند یا از طریق WEB LINK صفحه ای را باز کند بله برای شما بازدید حساب میشود در غیراینصورت خیر، اما شما میتوانید مانند آی تی پورت اولین بخش نرم افزار رو به نمایش صفحه اصلی سایتتون اختصاص بدید که براتون بازدید ثبت بشه.

      و اما مورد آخر، متاسفانه چند وقتیه که این شرکت تبلیغات رو اضافه کرده و تنها راهش خرید اکانته که به نظر من ضرر و اگر میخواهید نرم افزار بهتری داشته باشید خودتون یکی بنویسید یا سفارش بدید ماله آی تی پورت هم بصورت موقته و چند وقت دیگه تغییر داده میشه.

      متشکرم

    با سلام لطفا برای گوشیهای ایفون هم یک برنامه معرفی کنید

      سایتهایی هستند که این مورد را ارائه میدهند میتونید توی اینترنت سرچ کنید اما متاسفانه اکثرا دارای تبلیغات هستند، اگر موردی را بدون تبلیغات پیدا کردید به ما اطلاع بدهید.

    ممنون از آموزش خوبتون

    با سلام،

    یه سوال دیگه دارم اونم اینکه چجوری شما تو نرم افزارتون گزینه ی اصلاح نرم افزار که میشه بخشهای مختلفش رو غیر فعال کرد رو اضافه کردید،

    راستی جواب سوال قبلیم هم ندادی که آیا تعداد بازدید کننده ها رو کم میکنه یا نه؟

    با تشکر…

      این بخش بصورت پیشفرض disable هستش و چند وقتیه که ارائه شده و شما باید از همان بخش Modules نسبت به فعالسازی اقدام کنید. جواب سئوالات قبلی شما هم پاسخ داده شده اند بابت دیر پاسخ دادن هم متاسفام

    سلام

    ببخشید توی قسمت

    RSS/Atom Feed Url

    چی باید بنویسیم؟

    منصور حیدری

    سلام

    امکان گذاشتن عکس در این برنامه هست؟ جوری که عکس از کامپیوتر آپلود کنیم نه لینک وبی بدیم

      برای اینکار باید یه بخش جداگانه تشکیل بدید اگر منظورتون صفحه ای مثل درباره ماست که میخواهید تصویر داشته باشه باید تصویرو جایی آپلود کنید و در اون صفحه قرار بدهید در حالت ادیتور نه در حالت وب لینک. صورت های دیگری هم هست که بدون آپلود عکس رو بفرستیم اما گوشی فورس کلوز میده و نرم افزار سنگین میشه.

    سلام واقعا عالی بود حتی من حاضرم برای اموزش جزع به جزع تصویری این سایت پول هم بدم ، ولی چیزی که میخواستم بگم دوستان قبلا سوال کردن جواب ندادین ، میشه یک جوری ساخک این اپ رو که یکی بیاد از تو موبایلش عکس اپلود کنه بعد اون به صورت خودکار بعد از تایید ما بره رو سایت و هم یک قسمت تو اپ ؟؟

      باید سایتتون امکان آپلود تصاویر رو داشته باشه و گرنه داخل نرم افزار نمیشه چون برای نرم افزار هاست که نخریدید 🙂 میتونید توی یه بخش در سایتتون یک بخش آپلود تصاویر قرار بدید که مربوط به کدنویسی میشه و ربطی به اندروید نداره و لینک اون صفحه رو در نرم افزار قرار بدید حتی شما میتونید اون صفحه رو بصورت رسپانسیو قرار بدید که توی موبایل حالت بهتری داشته باشه.

    fatimah taghavi

    سلام ممنونم از آموزش خوبتون و از سایتی که معرفی کردید

    من از برنامه نویسی برای طراحی اپلیکیشن چیزی نمیدونم

    تونستم با راهنمایی شما با استفاده از appyet اپلیکیشن آموزشی خودمو خیلی عالی درست کنم.

    فقط نمیدونم چطوری عکس داخل اپلیکیشن خودم بذارم. میخوام مجبور نباشم اول اونا رو تو سایت شخصیم بگذارم که از اونجا آپلود بشه.

    آیا راهی هست که من بتونم از یک پوشه در کامپیوترم عکس ها را توی اپلیکیشنم بگذارم؟

    آیا عکس های اپلیکیشن itport از یک سایت داخل اپلیکیشن اومده؟

    ممنونم

    حامد

    سلام

    بسیار عالی بود.

    فقط یه سوال من می خوام یه فایل پی دی اف رو بیارم که نمایش بده. متن رو بسیار عالی تونستم نشون بدم. منتهی چون متن پی دی افم کامله می خوام اونو نشون بدم. لطفا کمک کنید.

      حجت ملکی

      این سایت برای درست کردن اپلیکیشن وبسایت هاست و نه برای نمایش PDF برای نمایش پی دی اف شما میتونید از نرم افزار های مشابهه گوگل استودیو و یا جاوا یا اکلیپس استفاده کنید.

    مرتضی

    سلام

    من میخوام برا سوپر مارکتم یه اپلیکیشن طراحی کنم

    شبیه سایتهای خرید که میشه توضیحات و عکس محصولات رو دید و بعد سبد خرید و بعد پرداخت آنلاین کرد

    البته بدون داشتن سایت و فقط روی موبایل

    باید حتما برنامه نویسی بشه یا با این نرم افزارم میشه راه اندازی کرد??

    شما میتونید برام درستش کنید??

    هزینش چقدر میشه??

    باتشکر فراوان

      حجت ملکی

      این چیزی که شما گفتید باید برید هاست بگیرید چون همینطوری کشک که نیست مطالب نشون داده بشه 🙂

      و از همه مهمتر برای دریافت درگاه پرداخت آنلاین باید سایت داشته باشین.بله باید برنامه نویسی بشه چون با این سایت هم امنیت پرداخت پایینه هم امکانش وجود نداره مگر با یکسری کارها که گفتم امنیت نداره.

      ممنونم که مشکلتون رو بیان کردید.

    سلام. بر دوستان عزیز. اولین وبسایت ساخت اپلیکیشن موبایل به صورت آنلاین ساخته شده.

    به راحتی و بدون دانش برنامه نویسی اپلیکیشن موبایل خودتون رو کمتر از ۵ دقیقه بسازید.

    http://appwizard.ir

    سلام

    ممنونم

    خیلی کاربردی بود

    بی هیچ دردسری برای سایتم اپلیکیشن ساختم

    بازم سپاس

    سبز باشید

    mahdi

    سلام

    به ایمیلم ارسال شد حالا چطوری برنامه رو ازش بگیرم و رو گوشیم نصب کنم؟؟؟؟

    سلام آقا حجت ملکی خسته نباشی

    دوست عزیزم اگه میشه به این ایمیل که براتون اینجا میدم شماره تلفنتون رو برامون ایمیل کنید ممنون میشیم کار مهمی دارم

    با تشکر

    info.barfmusic@Gmail.com

      حجت ملکی

      لطفا امرتون رو از طریق ایمیل در میان بگذارید.

    میثم

    سلام چجوری برنامه هایی مثل کی به وای فای وصله رو بسازیم لطفا برام ایمیل کنین

      حجت ملکی

      با دانش برنامه نویسی ، نرم افزارهایی مثل اکلیپس و گوگل استودیو

    ستاره

    سلام

    فیلم آموزشی اجرا نشد

    اپلیکیشن فعلیه سایت شما با همین روش ساخته شده؟ مگه نمیگن اینجور اپلیکیشن ها رو در هیچ مارکتی نمیشه گذاشت؟ پس چرا برای شما تبلیغات نداره؟

    راستی ممکنه توضیحات رو واضح تر , کامل تر و موشکافانه تر بگین؟

    ممنونم ازتون

      حجت ملکی

      اگر باز نشد مشکل از سیستم شماست احتمالا ویندوز شما قدیمیست یا Adobe Flash Player بر روی آن نصب نیست.

      اینجور اپلیکیشن ها روی خیلی از مارکتها رفته از گوگل پلی گرفته تا بازار، مایکت، ایران اپس، کندو و … .

      توضیحات از این واضح تر؟؟؟ 🙂

      متشکرم

    سلام

    و خسته نباشید ممنون از اطلاعات کاملی که دادید ، من خیلی تازه کار هستم و برای فروشگاه انلاینم میخوام app بسازم اما نمیدونم لینکrss چرا فعال نیست اگه امکانش هست راهنمایم کنید هر کاریم میکنم نمیشه حتی لینک rss یه سایت دیگه رو دادم که ببینم مطلبی میاد اما نیومد

      حجت ملکی

      این اپلیکیشن ها امنیت پرداخت ندارند برای ساختن فروشگاه استفاده نمی شوند. و از همه مهمتر شما با این نرم افزار و لینک آر اس اس تنها میتونید اخبار مطلبو نشون بدید و نمیتونید عمل خرید رو از طریق موبایل امکان پذیر کنید و باید از گوگل استودیو یا اکلیپس استفاده کنید.

      اون آدرس RSS آدرس خبرهای سایت شما بوده و چون مطلبی نداشتید چیزی نشون نمیده.

    ستاره

    سلام

    ببخشید من یه اپلیکیشن طبق راهنمایی شما ساختم اما وقتی با گوشیم میرم توی ایمیلم که دانلودش کنم دانلود نمیشه

    میشه بگید چطور باید اجراش کنم و ببینمش و اینکه آیا اپلیکیشنمو میتونم توی مارکتهایی مثل بازار بذارم؟

    ممنون میشم اگه سریع تر جوابمو بدین

      حجت ملکی

      دانلود میشه باید از پایین متن ایمیل اونو دانلود کنید و برای منتشر کردن در مارکت ها باید طبق قوانین مربوط به هر مارکت عمل کنید.

      ببخشید اگر دیر پاسختان را دادم

    سلام.

    آدرس سایت را در کدوم قسمت باید وارد کرد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    زهرا

    درود آیا این خبرخوان روی رتبه الکسا و آمار بازدید سایت تاثیر میگذارد؟

    با سلام و تشکر

    ۱۰۰ ت به سودم شد .

    مهندس این سیستم بروزر برای سایت هم داره ؟

    با تشکر

    اپ یت جدیدا آپدیت شده خیلی با این تصاویری که شما قرار دادین فرق میکنه میشه مطلبتونو آپدیت کنین تا بهتر استفادهکنیم از وب سایت خوبتون

    ممنون

    سلام وقتتون بخیر

    دوستان سایت نیازمندی ها دارم

    میخوام براش اپلیکیشن اندروید بسازم

    اگه کسی راهکار داره بهم بگه

    این شماره تماسمه ۰۹۳۰۲۲۰۶۰۰۲ شیخی

    راستی کسی هم آگهی داره بیاد اینجا رایگان بذاره >>> http://wWw.BazarResan.com بازار رسان

    حجمش چرا اینهمه زیاد میشه ۱۰ مگا بایت

    چطور حجمش را پاین بیاریم

    من همه ماژول ها را غیر فعال کردم

      حجت ملکی

      اخیرا چون طراحی های جدیدی رو اپلیکیشن انجام شده حجم نرم افزار بالا رفته

    ابوذر

    سلام

    در قسمتی که آدرس rss رو وارد میکنین پایین ترش گزینه ای داره واسه فارسی زبان ها و نوشتن از راست به چپ (تیک RTL رو بزنید)

    و در تب settings قسمت displat language زبان فارسی رو انتخاب کنید

    bahar

    سلام

    ممنون از توضیح خوبتون. من در چند سایت مثل این برای ساخت اپلیکیشن اقدام کردم اما همشون موقع اجرای اون روی گوشی با کلی تبلیغ همراه هست و خیلی کار رو سطح پایین میکنه. این سایت که معرفی کردید هم همینطوره؟!

      حجت ملکی

      تبلیغی نداره اگر هم داشته باشه تبلیغات فیلتره و نمایش داده نمیشوند ؛)

    محمدرضا شریفی

    با سلام من تمامی مراحل رو می رم ولی عکس کنار مطلب رو نشون نمیده مشکل از چیست؟تنظیمات خاصی داره یا باید فید بنر سایت عکس داشته باشه؟

      حجت ملکی

      فید سایت شما تصویر نداره باید با توجه به سیستم مدیریتی شما تنظیمات مربوطه را فعال کنید.

    bahar

    برای آپلود عکس، فیلم یا پی دی اف حتما باید آدرس داشته باشیم یا می توانیم از فایل های شخصی اونها رو آپلود کنیم؟

      حجت ملکی

      شما باید حداقل یک هاست برای این کار داشته باشید و بعدش راه اندازی یک آپلود سنتر با پوسته رسپانسیو برای سهولت بیشتر کاربر

    کمیل نیکخو

    سلام برنامه خوبیه من یه سوال دارم:

    من برای وبلاگ خودم درست کردم میخوام که برنامه رو که باز میکنم مطالب وبلاگم بیاد بالا ولی خود سایت رو نشون میده امیدوارم منظورم رو متوجه شده باشید.

    فقط مطالب وبلاگ رو داخل نرم افزار نشون بده

      حجت ملکی

      شما توی ترتیب ماژول ها باید تغییر ایجاد کنید احتمالا اولین ماژول مربوط به آدرس سایت شماست که باید تغییرش بدید

    رضا

    با سلام – توضیحات شمارو در مورد ساخت اپلیکیشن در سایت Appyet خوندم اما متوجهنشدم اپلیکیشنی که ساخته میشه چه کاری انجام میده ؟!!!! و آیا برای همیشه کار می کنه یا بعد از مدتی باید پولی به حساب سایت پشتیبان واریز بشه ؟

    ۰۹۱۲۱۸۸۴۷۸۰

    باتشکر از سایت فوق العاده ای که دارید

    یاعلی

      حجت ملکی

      برای همیشش که دست خداست، رایگانه و این سایت برای درست کردن اپلیکیشن برای دسترسی سریعتر و راحت تر به مطالب سایتتون یه چیزی مثل RSS Reader .

    رضا

    من می خوام اپلیکیشن نویسی یاد بگیرم کسی می تونه کمک کنه ؟!!!!!

    ۰۹۱۲۱۸۸۴۷۸۰

    باتشکر

    با سلام و خسته نباشید

    من این اپلیکشن رو ساخته ام اما متاسفانه دراپلیکشن عکسها رو نمی اورد یعنی به هر طریق چینش بگذاریم از عکس های مطالب خبری نیست و مشکل بعدی اینکه به هنگامی که مطلب باز می کنیم فقط خلاصه اون مطلب را می اورد و پایین ان مشاهده سایت رو میزنه می خواستم مشکل رو بفهم چیست

      حجت ملکی

      شما باید در تغییرات نمایش RSS سایتتون تغییر ایجاد کنید.

    سلام آقای ملکی

    من تومو کاراشو انجام دادم نصبشم کردم اومد بالا

    ولی روی مطلبی که کلیک میکنم نوشتهاش از سمت چپ خونده میشن

    چه طور بیارمشون سمت راست

      حجت ملکی

      شما باید در بخش اضافه کردن RSS تیک گزینه RTL Text را فعال کنید

    درضمن میخوام طوری باشه که داخل اپلیکشن فقط عنوان های مطالب رو بنویسه یعنی زیر نوشته ها ظاهر نشن

      حجت ملکی

      باید از طریق تنظیمات Rss سایتتون اقدام کنید ربطی به اپلیکیشن ندارد.

    سلام

    چه طور می تونم قسمتی با عنوان تماس با ما که فرم ارسال داشته باشه رو بهش اضافه کنم

      حجت ملکی

      کلا برای این مورد شما باید از طریق سایت خودتون دست بکار شید و از طریق سیستم مدیریت محتوا یا html فرم تماس با ما بسازید و از طریق Web Link اونو وارد اپلیکیشن گوشیتون کنید.

    مسعود

    سلام

    اگر بخواهیم به صورت انلاین باشه ( مثل دیوار) میشه با این ساخت یا نه؟

      حجت ملکی

      بله میشه اما باید طراحی وب بلد باشید و کدنویسی html انجام بدید و همچنین به هاست نیز احتیاج دارید. اگر اشتباه نکنم قبلا هم این سئوال رو جواب داده بودم.

    مهدی

    سلام وقت به خیر من اپلیکشن رو ساختم ولی چند تا سئوال دارم که توی اون گیر کردم

    ۱-وقتی که اپلیکشن رو با یه ورژن اولیه ایجاد می کنیم و روی موبایل نصب می شود پس از مدتی یه تغییراتی در اون انجام می دهیم چگونه باید نسخه موبایل اتو ماتیک به روز شود که کار به روز رسانی فقط مطالب رو به روز می کند

    ۲-ایا این اپلیکشن ها دائمی هستند و پس از مدتی از بیین نمی رود

    ۳-من اگر بخواهم بخش ارتباط با ما یا ارسال خبر رو که در سایت هست در اپلیکشن فعال کنم اگر wepرا فعال کنم کل صفحه سایت رو می یاره نمی شه که همون قسمت فرم نظرات تو اپلیکشن فعال باشه اگر می شود راهش چیست

    ۴-اگر بخواهم مطالب که بیشتر در این اپلیکشن و یا سایت بیننده داشته است و یا مطالبی که خوانده نشده است در قسمت اطلاعات این اپلیکشن است و برای دید فرد استفاده کننده بگذارم چه کنم امکانش هست ؟

    ۳-

      حجت ملکی

      سلام
      ۱- متوجه نشدم اما پس از تغییراتی که در اپلیکیشن ایجاد میکنید نسخه به صورت خودکار تغییر میکند مثلا ۳٫۲٫۲ .
      ۲- دائمی هستند.
      ۳- میشه اما شما باید از طریق سایتتون اقدام کنید حالا میتونید قالب واکنش گرا مثل آی تی پورت بسازید یا میتونید فقط اون تیکه از فرم رو توی یک صفحه ی جداگانه خالی که باید html بلد باشید بسازید.
      ۴- میتونید از طریق weblink جداگانه اون مطالب رو بفرستید یا اینکه سایتتون Rss اون مطلبو داشته باشه که فکر نکنم همچین چیزی بشه.

    مهدی

    با معذرت یادم رفت اینو بپرسم و او این که آیا امکاناتی در این برنامه هست که بتوانیم تنظیمات مثلا اهنگ هشدار و یا زمان به روز رسانی را در خود نسخه ایجاد کنیم و دیگر نیاز به تنظیم توسط کابر نباشد

      حجت ملکی

      میشه اگر دقت کرده باشید توی مطلب براتون نوشتم که در سربرگ setting همچین امکانی هست. لطفا مطلبو کامل بخونید.

    مهدی

    سلام کسی نیست جواب دوتا سوال بالاتر رو بدهد اقای ملکی؟لطفا

    علی

    سلام شما که پدرمون رو درآوردید چرا جواب نمیدید

    مهدی

    سلام ببخشید و ممنون از راهنماییتون درباره به روز رسانی منظورم این بود چون که نسخه اندروید ممکنه در چندین موبایل نصب بشه و تغییرات نسخش دست خود من هست من که نمی توانم دانه به دانه به غیر از اطلاع رسانی در وب سایت نسخش را به روز کنم چه کار باید انجام بدهم به غیر از انکه نسخه را در بازار منتشر نمایم تا کاربران بتوانند به صورت اتوماتیک نسخ را دریافت نمایند ایا ره دیگری هم هست چون به روز رسانی در نسخه اپلیکشن فقط مطالب رو به روز می کند ولی نسخه جدیدش را به روز نمی کند

      حجت ملکی

      آها، شما باید توی یک مارکت مشهور مثل بازار یا ایران اپس و… نرم افزار رو قرار بدید به غیر از اون از طریق سایت هم میشه البته مارکت بهتره.

    مهدی

    ممنون دوست بزرگوار از راهنماییتون

    مهدی

    راستی اگر از طریق قالب واکنش گرا نتونستم اون قسمت مربوطه را در اپلیکشن بگذارم و از طریق کد htmlاقدام کنم این کد را باید در قسمت ماژول web و انهم link بگذارم یا در قسمت نوشتاری ،ممنون

      حجت ملکی

      شما باید کد html رو توی هاستتون بزارید نه توی قسمت نوشتاری وب لینک

    رضــــا

    سلام .

    با درود فراوان …

    دوست عزیز این مطلب که شما گذاشتید فقط میشه برای سایت یا جایی کد کد Rss دارند برنامه ساخت … میشه توضیح بدی اونایی که می خوان غیر از برنامه برای سایت درست کنند باید چکار کنند ؟؟! ( یعنی اینکه به وبسایت متصل نباشه )

      حجت ملکی

      باید یا خودتون برنامه نویس باشید یا بدید به برنامه نویس براتون درست کنه.

    مصطفی

    با سلام

    لطفا بفرمایید برای استفاده از پادکست چکار باید کرد

    با تشکر

      حجت ملکی

      امکانش نیست توی این سایت اما میشه با Html درستش کرد

    نیازمند

    سلام دوست عزیز من اشتباهی خار شدم و حالا که وارد شدم و میرم تو بخش مای اپ یه لیست میاره و من نمیدونمچطور باید وارد تنظیمات برنامه مورد نظرم بشم؟

      حجت ملکی

      شما باید جلوی اسم اپلیکیشنتون روی details کلیک کنید

    نیازمند

    من ۲ ساعت روش کار کردم و اخر شکست خوردم

    دیگه از سایتت بازدید نمی کنم

    matin

    جای ار اس اس یو ار ال چی با بزارم؟

    این سایت لعنتی نون ما برنامه نویس ها رو آجر کرده لعنت بهش

      حجت ملکی

      اَخِی خوب یکم طراحیتون رو بهتر کنید تا نونتون آجر نشه

    سلام چه کار کنم صفحه اصلی برنامه سایتم رو بالا بیاره؟

    آموزشی که گذاشتین عالی بود

    مرسی

      حجت ملکی

      شما توی ترتیب ماژول ها باید تغییر ایجاد کنید باید اولین ماژول مربوط به فید سایتتون باشه

    میخوام سایت وقتی بالا میاد فیکس صفحه برنامه بشه

    ولی الان که درست کردم نمیشه از صفحه گوشی میزنه بیرون

    لطفا راهنمایی کنید

      حجت ملکی

      باید قالب سایتتون رسپانسیو یا همون واکنش گرا باشه مثل آی تی پورت

    سلام من رفتم عضو سایت بشم ارور میده ادرس ایمیل اینا روهم درس دادم لطفا مطلبی هم درباره ماکت اندروید درست کردن بزارید ممنون

      حجت ملکی

      احتمالا ایمیلتون رو اشتباه وارد کردید باید دقت کنید قبل و بعد آدرس ایمیلتون فاصله نباشه و اگر عددی داخل آدرس ایمیلتون هست باید لاتین باشه.

      متوجه بخش دوم سوالتون نشدم

    علی

    با سلام طلفا در خصوص قسمت Monetize توضیح بدید

      حجت ملکی

      این بخش در مورد تنظیمات نمایش تبلیغ هستش که شما باید تیک تمام موارد رو بردارید و اونجایی که یه عدد نوشته عدد ۰ رو بزارید

    بهمن

    سلام خسته نباشید فید سایت شما هم تصویر نداره ولی داخل اپتون تصویر میاد چطوریه ؟ میشه کمکم کنید

      حجت ملکی

      قابلیت جدید appyet هستش اونایی که وردپرس دارن لازم نیست حتما تصاویر رو نشون بدن توی فید

    بهمن

    سلام من ساختمش ولی حجمش زیاده هشت مگابایته با اینکه همه آیتم هاشو پاک کردم و فقط یک آیتم گذاشتم واسه نمایش مطالب

      حجت ملکی

      بلاخره گرافیک اپلیکیشن جدیدا بالارفته باید هم حجمش زیاد میشد

    سلام. من وارد سایتش که میشم نمیدونم چطور ثبت نام کنم. میشه به ایمیلم توضیح کامل ترشو بفرستین؟

    محمد

    بعضی از Modules ها چرا پاک نمی شوند ؟

      حجت ملکی

      به همون دلیل که بعضی از اپلیکیشنهای موبایل حذف نمیشن اینا هم حذف نمیشن 🙂 اما میتونید غیرفعالش کنید توضیح داده شده

    با سلام خدمت شما ،

    اموزش خیلی عالی بود ،

    من چند تا apk ساختم ،

    حالا می خوام حذفشون کنم ،

    که حتی توی خود این سایت هم نباشش ، آیا راهی داره ؟ ممنون میشم جواب بدید .

      حجت ملکی

      بله وقتی از بخش my apps روی اپلیکیشن مورد نظر کلیک میکنید پایین صفحه کنار save changes نوشته delete روش کلیک کنید حذف میشه

    zahra

    در قسمتrss/atom feed URL چی باید بنویسیم؟

      حجت ملکی

      لینک آر اس اس سایتتون قبلا هم گفتم تو نظرات هست

    باسلام و خسته نباشید

    من اگر این اپ رو بسازم چجوری بگیرمش یعنی فایل؟؟؟؟؟

    و حتما باید از روی سایتم ساپورت شه>؟

    مرسی

    با سلام و تشکر از شما

    بسیار مطالب مفید و دارای کارایی بالایی رو ذکر کرده اید

    ممنون میشم که بفرمایید که چگونه این اپلیکیشن لینکهای سایت رو ساپرت میکنه

    چون هیچ جا نوشته های شما درج اسم سایت نیست

    ممنون میشم راهنمایی کنین

    محبوبه

    سلام.ممنون از توضیحات خوبتون

    برای گذاشتن فید اینستاگرام میشه بیشتر توضیح بفرمایید که چطوری اینکار رو می کنید. کدوم گزینه و چه لینکی باید وارد بشه؟

    ابوالفضل

    سلام ببخشید مطالب و عکس هایی که می خوایم تو نرم افزار نشون داده بشن رو کجا باید وارد کنیم؟

    alireza

    سلام

    یه شرکت سازنده اپلیکیشن نیاز دارم

    ممنون میشم راهنماییم کنید

    سلام دوست عزیز ایا این سایت میتوانید یک برنامه فروشگاه دهی هم باشه

    محمد رضا

    سلام میخواستم تشکر کنم و بگم که میشه یه راهنمایی درباره ی فید rss کنید؟

    اریا

    داداش من از طریق فید rss atom که گفتی فید وبسایت خودمو گذاشتم سایت قبول میکنه ولی چیزی توی اپلیکیشن نشون نمیده ، ایراد از کجاست ؟

    ادرس فید که وارد کردمhttp://vizh.skyf.ir/?feed=rss2

    میگه چیزی برای نمایش وجود ندارد ، لطفا کمک کن من کلا با ار اس اس مشکل دارم خخخ سیستمم هم وردپرسه

    سلام

    مرسی بابت مطلب مفیدتون

    من یک اپ میخوام بسازم که آموزشی هست، اول که وارید میشی ۲تا گزینه داشته باشه،بعدش هر گزینه رو انتخاب کرد چند تا فصل مختلف که رو هر کدوم کلیک بشه یه سری مطلب و عکس توی هر کدوم باشه

    به نظرم ساده ایت و حیفم میاد پول بدم واسم درست کنن، اگه امکانش هست یه توضیح کوچیک بهم بدین خیلی ممنون میشم

    ببخشید آبدیت برنامه رو هم توضیح بدید .

    من ساختم اما رو اندروید ۲٫۳ نصب نمیشه

    سلام فقط میشه توضیح بدین چ جوری میتونم درگاه پرداخت اینترنتی در سایتم قرار بدم

    سلام من در بازار برای روستامون میخوام معرفی روستا در بازار درست کنم کمکم میکنید لطفا

    الهه

    سلام. آموزش با نرم افزار ایلستریتور هم میشه بگین؟

    علیرضا

    سلام

    ببخشید با این برنامه اگه سایتمون آپدیت شه و مطالبی درش بذاریم در این برنامه هم خود به خود به نمایش گذاشته میشه؟اگه نه جای دیگه برای ساختنش نمیشناسید که این قابلیت رو داشته باشه؟

    ghnbari

    هیچ پکیجی رو برای امام زمان قبول نمیکنه کمکم کنید

    مانی

    این نرم افزار رو اندروید هم کار میکنه

    خیلی ممنونم از آی تی پورت بابت این آموزش خوبش 🙂

    بسیار عالی خیلی خوب بود

    masoud

    سلام. من طبق اموزش برنامه رو ساختم ولی وقتی برنامه باز میشه فقط مینویسه چیزی یافت نشد لطفا بروز رسانی کنید. راستی ایکونی هم که براش تعیین کرده بودم به حالت پیش فرض تغییر پیدا کرده. لطفا راهنماییم کنید

    n4vid_nrz

    توی صفحات وب قابلیت zoom in و zoom out وجود نداره؟؟؟؟؟؟؟؟/

    من ک کلی گشتم و پیدا نکردم !!!!!

    فرشاد

    سلام دستتون درد نکنه خیلی مفید بود.

    یه سوال این اپلیکیشن انلاینم هست. مثل برنامه آخرین خبر بروز میشه؟؟؟؟

    ممنون

    رجائی

    سلام.

    ممنون از مطالبتون من قبلا با این سایت اپ ساختم اما میخواستم بدونم

    اولا توی نسخه ی پرو (کامل) چه امکاناتی اضافه میشه؟

    دوم اینکه عایا میشه یه صفحه html طراحی کرد و در قسمت web آپلودش کرد؟

    کمال

    با سلام…دوست عزیز …من میخواهم یک اپلیکیشن بسازم …بدین صورت که وقتی وارد برنامه میشویم اسامی مثلا تمامی استانها ضاهر شود و با کلیک رو هر استان جدولی که طراحی شده است و مخصوص هر استان است نمایش داده شود…به نظر شما چکار کنم؟ ممنون میشم راهنمایی بفرمایید.

    سلام خسته نباشید چطور میتونم یه کتاب الکترونیکی بنویسم باچیزی هم آشنایی ندارم اگه ممکنه کمکم کنید ممنون

    banafsheh

    یه مشکل بزرگ دارم. اون پایین توی مودولا به من you tube و چند تا چیز دیگه رو نشون نمیده و در ضمن مثلا برای وب بهم اجازه ی انتخاب ایکون نمیده. دستم ب دامنت . عجله دارم!!!

    با سلام و خسته نباشید

    چنتا سوال داشتم ممنون میشم راهنماییم کنید

    اول اینکه اپلیکیشنی ک به این طریق ساخته میشه فقط در صورت انلاین بودن کار میکنه یا اینکه اگر آفلاین هم باشه مطالب نمایش داده میشه؟

    دوم هم چطور میشه اسم اپلیکیشن یعنی چیزی ک نمایش داده میشه فارسی باشه؟

    ممنونم

    سلام

    اگه بخایم فقط وبسایتمون در اپ باز بشه چطور امکان داره؟

    اگه به ایمیلم جواب بدید ممنون میشم

    سپیده

    سلام و خسته نباشد

    من اصلا نمیتونم لاگین و ثبت نام کنم در سایتتون پیام میده که ایمیل شمارا ساپورت نمی کنه یعنی چیییییی؟

    فقط میتونمربگم دمتون گرم و کلی هم ازتون تعریف کنم

    پریسا

    سلام وقت بخیر. امکانش هست طراحی و ساخت اپلیکیشن بدون داشتن سایت رو هم به همین روش آموزش بدین؟

    ناشناس

    سلام استاد عالیه یه سوال این نرم افزار برای اندروید ورژن پایین اجرا نمیشه چطور میشه برای نسخه های ۲ اندورید اجرا نمود با تشکر

    raha

    درود دوست خوبم میشه شماره تماستون رو برام ارسال کنید یا تو تلگرام به من پیام بدید کار خیلی واجبی دارم

    ۰۹۱۹۲۲۵۵۷۷۴

    majazi

    سلام

    من امروز جایی خوندم کسی نوشته این برنامه شش ماه برایش رایگان بوده بعد تبلیغ انگلیسی براش اومده و ۱۳۰ دلار برای آپدیت ازش خواسته شده!

    آیا این اپ ساخته شده با این سایت واقعا بدون تبلیغ خواهد ماند!

    مجتبی

    سلام

    من توی اون اولش گیر کردم.قسمت اضافه کردن ماژول.

    وارد کردن نام و دسته . نام و دسته چیه؟

    پلیز هلپ می

    با سلام و تشکر از شما

    بسیار مطلب مفید و کاربردب رو ذکر کرده اید

    ممنون میشم که بفرمایید که چگونه این اپلیکیشن لینکهای سایت رو ساپرت میکنه

    چون هیچ جا نوشته های شما درج اسم سایت نیست

    ممنون میشم راهنمایی کنین

    Pourya

    سلام

    دوست عزیز طبق آموزش پیش رفتم، در آخر هم همان زمان ۳۰ ثانیه رو نشون داد ولی تا الان ۳۰ دقیقه گذشته هیچ ایمیلی نیامده استــــــــ ……

    رضا

    می خوام بانک به طور مثال ملت درگاهشو جهت پرداخت ایجاد نمود چه کار باید انجام دادو با چند تا سایت ارتباط برقرار کنه و اطلاعات هر سایتو بهش منتقل کنه

    میخواستم ببینم که این سایت اپلیکشن که درست کنیم میشه در بازار گذاشت چون من با سایت های زیا دی ساختم ام بازار قبولنمیکنه و میگه رابط کاربری برنامه کیفیت لازم را برای انتشار ندارد.لطفا وابش بهم ایمیل کنید amirsangin1378@yahoo.com

    ثریا

    سلام بابت مطالب فوق متشکرم فقط اگر بخواهیم یک گالری آنلاین تشکیل بدهیم از طریق اضافه کردن فیلد خبر میشود؟ مثلا میخواهم هرچند وقت یکبار خودم مطلبی را درج کنم وکاربران پس از آنلاین شدن داخل نرم افزار بتونند مطالب جدید رو ببینند؟

    سلام چطور میتونم مطلب قرار بدم،یعنی وطور میتونم مثلا یک دکمه مخصوص پیامک درست کنم و داخل کلی پیامک قرار بدم؟؟

    alireza

    با این سایت میشه یا برنامه مثل دیوار ساخت؟

    که تحت وب باشه و مردم خودشون مطلب بذارن؟

    ثبت نام داشته باشه و …

    اگه میشه جواب رو به ایمیلم بفرستید چون این سایتتون رو گذری بهش برخوردم

    محمد

    با سلام

    ببخشید اگه بخاییم فیدها رو گروه بندی کنیم چکار باید کرد ؟

    مثلا فید سایت های فناوری بره یه جا فیدهای اجتماعی هم یه جا

    ممنون میشم کمکم کنید

    خیلی عالی . مرسی

    اهون

    Package Name:باید چی بنویسم لطفا زود جواب بده

    علی

    سلام ممنون بابت اموزش خوبتون .یه اپ ساختم الان میخوام یه گزینه تو تب اضافه بشه که محصولات رو تو اون بزارم باید از کدوم گزینه استفاده کنم. فید ها؟

    ساناز

    سلام

    کسی میدونه چرا مطالب کامل نمایش داده نمیشه یعنی قسمتی از متن هست و ادامه مطلب باید به سایت وصل بشیم یعنی فقط قسمتی از متن هست؟

    علی سان

    ممنون از آموزشتون

    من همه این مراحل رو انجام دادم و تا آخر رفتم

    ولی برنامه برام نمیاد الا ۲ روزه

    لطفا راهنمایی کنید

    reza

    سلام ,عالی بود

    لطفا طرز قرار دادن دکمه ی خروج و جستجو هم بگویید

    ali

    سلم من همه کار هارو درست انجام میدم اما دکمه سبز رو میزنم مینویسهPackage name is invalid

    حمید محمدی

    ببخشید میشه بگین نرم افزاری که ساخته میشه به چند زبان است یعنی خود نرم افزار ما به زبان دخلواهمان ساخته میشود؟؟

    وحید

    با سلام و خسته نباشید.

    من ۱ سوال خیلی ضروری دارم، لطفا راهنمایی بفرمایید.

    سوالم این هست، بعد از ساخت و نصب اپلیکیشن داخل گوشی، وقتی که اجرا کردیم برای اینکه محتویات سایت داخل برنامه نشون داده بشه باید حتما ارتباط اینترنتمون برقرار باشه.

    من میخوام بدونم امکانش هست ما کل محتوای سایت رو داخل اپلیکیشن که ساختیم قرار بدیم و درواقع بدون نیاز به اینترنت به صورت افلاین هم محتوای سایت ما داخل اپلیکیشنی که ساختیم نمایش داده بشه.

    لطفا راهنمایی بفرمایید ممنون میشم.

    امین

    سلام میشه بگید چقدر طول میکشه تا اپ به ایمیل ارسال شه

    لطفا به ایمیلم بفرستید betaexta@yahoo.com

    محمد

    سلام اقا هرکاری می کنیم اپلیکیشن ساخته شده رو به ایمیلمون ارسال نمی کنه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟مشکل چیه همه روامتحان کردیم.لطفا جواب بدین.ممنون

    Parsa

    می خواستم بدونن برای قرار دادن تبلیغات در اپ چی کار باید بکنم

    Fazel

    سلام..خب من اینو‌ساختم ایمیلشم اومد..حالا باید از کجا دانلودش کنم؟؟

    توروخدا دقیق بگید بهم..تشکر

    علی

    سلام ویدئو برای من باز نمیشه ارور میده لطفا به ایمیلم ارسال کنید

    hooman

    سلام ممنون از اطلاع رسانی دقیق و سودمند شما آیا چنین نسخه آماده ای برای درست کردن فروشگاه اینترنتی هم وجود دارد ؟ با تشکر

    mohammad

    dadach bazi jahash farq mikone ke

    سلام چه طوری در سایت appyet فایل های فلش رو قرار بدم که در خروجی apk مشاهده بشه؟آخه من وقتی تو ماژول web کلیک میکنم و بعد flash رو میزنم بعدش از من url میخاد. ادرس هم میدمش ولی تو خروجی نمیتونه نشون بده.کسی هست بتونه راهنمایی کنه؟

    esmail

    سلام. من یه سوال داشتم . می خواستم بپرسم آیا میشه یه اپلیکیشن برای موبایل نوشت که فقط با کلیک روی اون سایت ما رو باز کنه.

    Mohammadreza

    سلام مثلا اگه من می خوام یه اپ در مورد آموزش ورد بسازم چطور باید اون رو از طریق این کارای که شما گفتید بسازم

    عادل

    سلتم

    عادل

    سلام اموزشتون خوبه اما برای مبتدی یکم توضیحاتش کمه مثلا RSS/ATOM FEED رو هرچی وارد میکنم قبول نمیکنه

    hojat

    سلام.

    اپی که یتونه اس ام اس بده رو چجوری میشه ساخت؟

    سلام

    متاسفانه جدیدا اپ رو ایمیل نمی کنه

    سلام و ممنون از مطالب زیباتون

    امیدوارم بتونم یه آپ ساده ای بسازم

    حمید

    با عرض سلام و احترام و تشکر بابت نرم افزار و سایت کامل و پر محتوای شما, ببخشید من یک سوال داشتم از شما و ان هم این است که شما ایا نرم افزار سایتتون رو با appyet درست کردید? واگر درست کردیذ چگونه حجم خروجی ان ۴ مگا بایت شده و من الان مسکلی که با appyet که دارم اینه که در موقع اجرای نرم افزار کاربر با زدن دکمه back صفحه از نرم افزار خارج می شه و لی در نسخه شما اینجور نیست و با زدن دکمه بک منوی نرم افزار باز می شه, شرمنده من خیلی خیلی به جواب این سوال نیاز دارم و ممنونتون می شم راهنمایی بفرماید. با تشکر

    سلام

    میشه بگید دقیقا از کجا ویدیوی آموزشی ساخت اپلیکشن رو باید دانلود کنم؟

    من هیچ لینکی یا صفحه ای مربوط به دانلود ویدیو ندیدم

    لطفا

    مهدی رضائیان

    سلام خسته نباشید، یه دنیا ممنون از سایت خوبتون

    میخواستم بدونم امکان بروز کردن اپلیکیشن وجود دارد؟

    بهمن

    سلام،

    از آموزش مفید تان بسیار متشکرم:

    من می خواهم در اپلیکیشنی که می سازم در حدود ۵ فولدر با نام های متفاوت داشته

    باشم که در داخل هریک تعدادی مثلا ۸ تا PDF و WORD باشد.

    لطفا برای ساخت آن راهنمائی ام بفرمائید.

    متشکرم

    محمد

    با عرض سلام و خسته نباشید. من واسه ثبت نام یه فیلد واسه پرداخت ۲۵ دلار بود.نمیدونم این درسته یا خیر .چون شما صحبتی راحع به این نکردید.

    با تشکر

    فرشته

    سلام

    من همه این مراحلی که توضیح دادین رو انجام دادم وقتی فایل رو تو گوشی ارسال میکنم گوشیم فایل رو باز نمیکنه اصلا…باید چیکار کنم ؟

    سلام

    من تمام مراحل ساخت و رفتم مرحله اخرم طبق اموزش زدم رو submit to build اما هیچی به ایمیلم نفرستاده

    Moshtsba

    سلام آقا ببخشید من اپمو ساختم ب آدرس ایمیلم ارسال شده ولی لینک دانلود نداره..ممنون میشم اینجا یا ب ایمیلم توضیحشو بفرستین.

    صدیقه

    سلام من ثبت کردم واسم ایمیل فرستاد چطوری این اپلیکیشن ببینم؟

    عالی . هیچ وقت اموزش جامع تر و کامل تر از این تو هیچ جا ندیده بودم . واقعا دستتون درد نکنه . عالییییییییییییییی

    سلام . ببخشید الان به ایمیل من ارسال شده من اگر بخوام روی گوشی نصبش کنم چیکار باید بکنم ؟ چه گزینه رو باید بزنم

    سعید

    با سلام.
    آیا میشه قابلیت هایی رو که app دیوار داره مثلا یه سرور داره و عکس ها حتما اونجا ذخیره میشه رو با استفاده از چنین سایت هایی درست کرد یا حتما نیازه که برنامه نویسی رو یاد بگیرم؟

    آفتاب

    RSS/Atom Feed Urدر این قسمت باید چه آدرسی را پر کنیم

    سلام
    وقت بخیر
    خسته نباشید

    ممنون میشم یه مقاله از بررسی اپلیکیشن ساز های ایرانی هم بنویسید.
    تشکر

    سید مهدی

    سلام
    من میخوام یک اپلیکیشن افزایش فالور و لایک بسازم ! باید چیکار کنم لطفا راهنمایی کنید

    مریم

    سلام ببخشید اگر متنی را که میخواهیم در اپلیکیشن قرار دهیم بخواهیم خودمان تایپ کنیم یعنی از وب یا دیگر سایت ها دریافت نکنیم باید چکار کنیم؟

    امیر

    سلام چجور برنامه رو از جیمیل دانلود کنیم

    بهزاد۱۱۱۳۳۳۳

    سلام من یه برنامه میخوام بسازم ولی نه با این سایتهای آنلاین : هرروز هم آپدیتش کنم؛اما نمیدونم با استفاده از چه برنامه ای این کار رو کنم اگر امکانش هست راهنمایی کنید .با برخی از کدها هم آشنایی دارم.
    لطفا پاسخ بدین ممنون از آیتی پورت

    سلام . من این با این راهنماییتون دو سه بار نرم افزار سایتم رو ساختم اما توی سه تاش وقتی واردش میشم هیچ گونه مطلبی رو نشون نمیده . به روز رسانی رو هم میزنم بازم همونجوره . نرم افزار یکی دیگه از سایت ها رو روی گوشیم نصب کردم .اون درسته و تمامی مطالبش توی نرم افزار هست . برای تست دوباره . اینبار نرم افزار همون سایت رو خودم ساختم اما بازم همونجور بود در صورتی که او طرف که نرم افزار سایتش رو ساخته بود درست بود . مشکل از کجاست ؟

    سلام ، وقتتون بخیر
    بابت راهنمای عالیتون ممنونم
    من تمام مراحل رو انجام دادم و ایمیل برام اومد اما لینک دانلود اپلیکیشن برام ارسال نشده !
    فقط لینک ورود به سایت ارسال شده که نتونستم اپلیکیشن ساخته شده را دانلود کنم !
    ممنون میشم راهنمایی بفرمایید .

    سلام دوستان چجوری فایل نهایی رو دانلود کنم هرچی روی submitBuild میزنم ایمیل میاد ولی لینک دانلود فایل اندروید رو نداده داخل اکانت هم میرم لینک دانلودی پیدا نمیکنم راهنمایی کنید ممنون

    سلام، اپلیکیشن ساز فارسی هم داریم؟ اگر هست ممنون میشم معرفی کنید

    سلام. ایمیل برام فرستاده شد اما نمیتونم اپو دانلود کنم. چیکار باید بکنمممممم؟
    لطفا حواب بدید

    سلام. ایمیل برام فرستاده شد اما نمیتونم اپو دانلود کنم. چیکار باید بکنمممممم؟
    لطفا حواب بدید

    سلام. ایمیل برام فرستاده شد اما نمیتونم اپو دانلود کنم. چیکار باید بکنمممممم؟
    لطفا حواب بدید………………

    امیر علی

    ممنون از آموزش خوبتون.
    راستی دوستان می تونن از طریق سایت irdomain.com هم ، دامنه ها با پسوند .app رو خریداری کنند که هم سئو خوبی داره هم اسم اپلیکیشنشون می تونه باشه.

    سلام وخسته نباشید شرمنده من اپ برای سایتم ساختم سایتم موزیک هست آیا میشه برنامه رو کاری کرد لینک ها رو هم نشون بده از داخل برنامه دانلود کرد ؟ممنون میشم راهنمایی کنید

    امین

    سلام

    چطور میشه از گوگل مپ استفاده کرد

    با تشکر

    مجید

    سلام
    ببخشید چطور میشه یه لینک برای اپیکیشن درست کرد؟

    مهرشاد

    سلام
    برای مثال من میخواهم برنامه ای ای بسازم که به ادرس جیمیل و پسورد وی نیاز دارد و میخواهم این داده ها برای برنامه نیاز است چه تنظیماتی را اعمال کنم با تشکر از پاسخ شما

    مهرشاد

    سلام
    برای مثال من میخواهم برنامه ای ای بسازم که به ادرس جیمیل و پسورد نیاز دارد و میخواهم این داده ها برای برنامه نیاز است چه تنظیماتی را اعمال کنم با تشکر از پاسخ شما

    سلام دوستان چجوری فایل نهایی رو دانلود کنم هرچی روی submitBuild میزنم ایمیل میاد ولی لینک دانلود فایل اندروید رو نداده داخل اکانت هم میرم لینک دانلودی پیدا نمیکنم راهنمایی کنید ممنون

    محمد

    سلام خاهشا بگین چطور برنامه رو تنضیم کنم من ساختمش اما نمیدونم چطور تنضیم کنم

    pishva

    سلام . خیلی عالی بود . تشکر

    علی

    سلام ببخشید برا ساخت برنامه تو قالب بازی هم سایتی میشناسید؟!