نقد و بررسی

معرفی بهترین اپ استور ایرانی و نقد و بررسی کامل اپ استورهای ایرانی

اپ استور ایرانی

بسیاری از افراد استفاده از اپلیکیشن را به وبسایت و گشت و گذار در اینترنت ترجیح می‌دهند. بنابراین وجود اپ استور که کاربران بتوانند به آسانی اپلیکیشن موردنیاز خود را نصب کنند اهمیت زیادی دارد. و به طور حتم در کنار اپ استورهای معروف اپ استور ایرانی نیز وجود دارند که خدمات خود را به کاربران عرصه می‌کنند. به طور حتم کوشی های موبایل تاثیر گذارترین تکنولوژی دو دهه اخیر بوده است. تکنولوژی های کمی هستند که ما را اینگونه درگیر خود کرده اند. گوشی موبایل در شیوه ارتباطات، کار، خرید اطلاعات و تمام جوانب زندگی ما تغییر ایجاد کرده‌اند.

در واقع ما به طور عمده از گوشی تلفن همراه و اینترنت و اپلیکیشن های مختلف جهت آسان کردن کارها و یا سرگرمی و یا برای سایر موارد استفاده می‌کنیم. و در واقع وجود یک اپ استور مطمئن که برنامه ها را با اطمینان در اختیار ما قرار دهد امری مهم و حیاتی است. سیاست ایجاد اپ استور در سال برای اولین بار در سال ۲۰۰۸ و توسط اپل ارائه شد که در آن استیو جابز تصریح کرد که آیفون ایزوله است و برای دانلود برنامه آیفون، فقط از طریق اپ استور آیفون باید اقدام نمود. و در واقع نصب از محلی دیگر ممکن است امنیت اطلاعات کاربران را به چالش بکشاند.

اپ استور ایرانی

اپ استور و اهمیت استفاده از آن

چرا استفاده از اپ استور مهم است؟

اپلیکیشن ها چگونه به وجود می‌‌آیند و برای نصب به چه دسترسی هایی نیاز دارند و چه مجوزهایی را نیاز دارند و به کدام بخش از اطلاعات ما دسترسی پیدا می‌کنند و این دسترسی تا چه میزان است و صدها سوال دیگر، همه با اپ استورها است که می‌توان جواب آنها را داد. در زیر دلایل عمده اهمیت اپ استورها و اپ استور ایرانی شرح داده می‌شود.

  1. برنامه ای که در اپ استور قرار می‌گیرد در واقع مورد تایید سازندگان است و سردرگمی کاربر برای انتخاب یک نمونه از چندین نمونه مختلف را از بین می‌برد.
  2. برنامه ها را به طور مستقیم بر گوشی خود نصب می‌کنید و دیگر نیاز ندارید که از جایی دانلود کنید، منتقل کنید و سپس نصب کنید.
  3. فرایند یافتن برنامه ها در آن آسان تر است و نیاز به جستجوی اضافی ندارد.
  4. در بخش توضیحات هر برنامه اطلاعات زیادی درباره نحوه کار برنامه، مجوزهایی که نیاز دارد، دسترسی هایی که انجام می‌دهد، مخاطبی که مجاز به استفاده است و سایر اطلاعات برنامه وجود دارد تا در صورت موافقت با شرایط، از آن برنامه استفاده کنید.
  5. اپ استورها و اپ استور ایرانی فعالان در حوزه گوشی موبایل را وارد فضای رقابتی کرد و آن را جهت تولید برنامه های بهتر ترغیب کرد.
  6. در اپ استورها و اپ استور ایرانی برنامه هایی قرار می‌گیرند که متناسب با فرهنگ آن کشور باشند و برنامه هایی که محتوای متناسبی نداشته باشند حذف می‌شوند. پس در واقع نظارت نیز بیشتر است.
  7. برنامه هایی وجود دارند که بد افزار هستند و می‌توانند به راحتی گوشی شما را مورد حمله قرار دهند ولی با استفاده از اپ استور ایرانی و اپ استورهای معروف دیگر این احتمال به صفر می‌رسد و دست سود جویان بسته می‌شود.

اپ استورهای ایرانی کدام اند؟

همزمان با مشکلات به وجود آمده در زمینه تحریم و عدم امکان آپدیت و استفاده از بعضی برنامه ها در اپ استور، برنامه نویسان ایرانی اقدام به ساخت اپ استور ایرانی جهت ارائه اپلیکیشن شدند در ادامه به معرفی اپ استورهای ایرانی می‌پردازیم و نکات ویژه هر کدام را ذکر مینماییم. 

سیب اپ

اپ استور ایرانی

صفحه اصلی سایت سیب اپ

سایت آن به نشانی sibapp.com می‌باشد. این اپ استور ایرانی در سال ۱۳۹۴ راه اندازی شد و تا به الان در حدود ۷۰ میلیون اپلیکیشن توسط کاربران از آن دانلود شد.

از ویژگی های این برنامه میتوان به همکاری رسمی با برنامه نویسان ایرانی جهت ارائه برنامه، ارائه بازی های انحصاری و سرعت دانلود بالا اشاره کرد.

در ضمن امکان دسترسی به ۳۰ هزار اپلیکیشن خارجی نیز برای شما وجود دارد و به اپل آیدی و گیفت کارت نیاز ندارید و رایگان می‌باشد.

اپل اپس

اپ استور ایرانی

صفحه اصلی سایت اپل اپس

سایت آن به نشانی appleapps.ir می‌باشد. این اپ استور در سال ۹۰ راه اندازی شد و در زمینه تولید محتوای آموزشی نیز فعالیت دارد. در این اپ استور ایرانی کاربران می‌توانند با ایجاد حساب به تمام اپلیکیشن ها چه رایگان و چه پولی دسترسی داشته باشند.

در ضمن برای استفاده به اپل آیدی نیاز ندارید و می‌توانید سوالات خود را با پشتیبان نیز مطرح نمائید.

سیبو

اپ استور ایرانی

صفحه اصلی سایت سیبو

سایت آن به نشانی sibou.ir می‌باشد. این اپ استور در سال ۹۸ ایجاد شد. از این اپ استور ایرانی تعداد ۲۰ هزار اپلیکیشن دانلود شده است و استفاده از آن کاملا رایگان می‌باشد. همچنین این برنامه در حدود ۵۰ هزار بار نیز دانلود شده است.

آی اپس

اپ استور ایرانی

صفحه اصلی سایت آی اپس

سایت آن به نشانی iapps.ir می‌باشد. این برنامه به توسعه دهندگان اپلیکیشن ها این امکان را داده است که بدون پرداخت کارمزد برنامه های خود را منتشر کنند و درآمد زایی داشته باشند. می‌توانید با پرداخت اشتراک به برنامه هایی که رایگان نیستند دسترسی داشته باشید و به اپل آیدی نیز نیاز ندارید. با این اپ استور ایرانی می‌توانید به بیش از ۲۰ هزار اپلیکیشن دسترسی داشته باشید.

سیب ایرانی

اپ استور ایرانی

صفحه اصلی سایت سیب ایرانی

سایت آن به نشانی sibirani.ir می‌باشد. این اپ استور ایرانی نیاز به بروز رسانی ندارد و اپلیکیشن های ایرانی در آن بدون نیاز به بروز رسانی آپدیت می‌شوند. سرعت دانلود بالایی دارد و به اپل آیدی نیازی ندارید. در ضمن می‌توانید برنامه های خود را نیز در آن قرار دهید.

سیبانه

اپ استور ایرانی

صفحه اصلی سایت سیبانه

سایت آن به نشانی sibaneh.com می‌باشد. این اپ استور ایرانی اپلیکیشن ها را با تایید از شرکت اپل در آن عرضه می‌شوند که از نظر امنیتی نیز بسیار قوی است. به اپل آیدی نیاز ندارید و برنامه هایی که رایگان نیستند با دلار ۱۰۰۰ تومانی محاسبه می‌شوند. در ضمن تمام آموزش های رسمی اپل نیز به زبان فارسی در سایت آنان قرار دارد.

اناردونی

اپ استور ایرانی

صفحه اصلی سایت اناردونی

سایت آن به نشانی anardoni.com به سه زبان فارسی، انگلیسی و عربی در دسترس است. بیش از یک میلیون کاربر دارد و از ۱۰۰۰ کسب و کار رسمی حمایت می‌کند  و برای استفاده به اپل آید نیازی ندارید.

معرفی اپ استور ایرانی رایگان بدون اشتراک

اپ استور ایرانی رایگان

یکی از اپ استورهای ایرانی که برای استفاده از آن نیاز به خرید اشتراک نیست و استفاده از آن رایگان می باشد اپ استور سیبجو می باشد.

آیا شما تجربه کار با این اپ استور رایگان را داشته اید؟ در صورتی که از این اپ استور استفاده کرده اید تجربه خود را در قسمت کامنت ها با دیگر مخاطبین آی تی پورت به اشتراک بگذارید.

بهترین اپ استور ایرانی کدام است؟

آی تی پورت همیشه سعی بر آن داشته است که شما را در دانلود برنامه آیفون و انتخاب بهترین اپ استور ایرانی یاری نماید و شما را به استفاده از اپلیکیشن های با کیفیت ترغیب کند. چنانچه به امنیت حساس هستید که باید اینگونه باشد، سیبانه بهترین اپ استور ایرانی برای استفاده است و چنانچه برای ارائه اپلیکیشن های خود به دنبال بستری امن می‌گردید آی اپس بهترین انتخاب است. با این حال تمام اپلیکیشن های ایرانی خدمات مناسب و منحصر به فردی ارائه می‌دهند. در ضمن در میان اپ استورهای ایرانی اناردونی خدمات گسترده تری ارائه می‌دهد و سیب آپ نیز محبوبیت بالایی را دارد.

گفتگو ها
    مهسا

    سیبجو رو هم اضافه کنید

    محسن

    آی تیپس که یکی از قدیمی ترین ها هست رو ننوشتین

      کاربر

      واقعا متاسفم برای itips که برای ثبت مجدد udid باید اشتراک بخری درصورتی که اشتراک داری !

      در بقیه استور ها با هزینه کم دوباره فعال میشه اکانت udid و نیازی به تهیه اشتراک مجدد نیست

      به هیچ عنوان توصیه نمیکنم ، گول قیمت پایینشون رو نخورین

    محسن

    سیب بانک قبل از همه برنامه های بانکی رایگان منتشر میکرد الان هم اشتراکش از همه اپ استورها کمتر هست

      کورش

      سیب بانک بدترین آپ استور فارسیه . اکثر آپ ها رو که نداره . خود سیب بانک هم آپ نصبی نداره و از داخل سایت باید برای نصب اقدام کنید هر وقت هم می خواید وارد سایت بشید کد پیامکی می فرسته که بارها و بارها کد رو وارد می کنید و دوباره برمی گرده همان صفحه ورود یعنی داخل سایت نمی شید و امکان نصب برنامه رو ندارید و وقتی با پشتیبانی تماس می گیرید متوجه میشید که هیچگونه پشتیبانی وجود نداره هیچ پاسخی براتون ارسال نمیشه . در کل پول دور ریختنه من با ۷۷ روز باقیمانده اشتراکم و در حالیکه ۲۵۵۰۰۰ تومان پرداخت کرده بودم مجبور شدم ازش صرفنظر کنم وبه آپ استور دیگری برم .

    خفری

    من با توجه به تعریف این مقاله اکانت سیلانه خریدم و به سختی نصبش کردم ولی متاسفانه خیلی از ا. هاست دانلود و نصب نمی شده و من چند تا رو هم خریدم متأسفانه ولی بعد از خرید انگار نه انگار باز هم متاسفانه قبلش به دیگران هم توصیه کرده بودم و اونها هم خریده بودند و به مشکل برخورد کردند، خرید سیلانه خیلی اشتباه است هرگز این کار را نکنید دسترسی به پشتیبانیش از نصبش هم مشکل تر و بی فایده تره

    علی

    سیبانه رو نخرید .. یه دروغ گندست . پول گرفتن الان ۷ روزه پاسخگو نیستن . شمارشون خاموشه تو بات تلگرام پیام میدی جواب نمیدن … فقط سیب اپ خوبه . نصاب هم بد نیست

    همون سیب اپ بی دردسر ترینشون هست