بهینه سازی وب سایتتجارت الکترونیک

متا تگ کلمات کلیدی است که هنوز استفاده می شود

متاتگ

حتی گوگل و سایر موتور های جستجو از متا کیورد استفاده نمی کنند، بسیاری از موتورهای جستجو، از جمله جستجو گرهای فعال، هنوز هم  بر این باوراند که کلمات کلیدی متا تگ یک امکان خوب است برای شامل شدن کلماتی را که می خواهید نمایه آن کلمات مشابه با مطالب شما باشد.

سه نمونه استفاده از کلمات کلیدی متا تگ عبارتند از: 

متاتگ

۱- شامل مترادف کلماتی را که در محتوای صفحه مطلب خود استفاده می کنید.

مردم برای جستجو یک مطلب از کلمات مختلف زیادی استفاده می کنند . گاهی اوقات سخت است تمام این کلمات مختلف را در صفحه مطلب خود استفاده کنید ، پس بهتر است از مترادف کلمات استفاده کنید.

۲- تاکید بیشتر روی جا و مکان کلمات خاص است ‬البته باید اشاره کرد همیشه به این آسانی نیست که کلمات اصلی و کلیدیتان را در بالای صفحه پست کنید یا اینکه در تگ <h1> قرار بدهید .‬کلمات کلیدی بلند شما ممکن است تا زمانی که در میانه صفحه شما قرار دارند به طور کامل معرفی نشوند ! و بازدید کننده متوجه آن ها نشود‬با استفاده از استفاده از meta tag کلمات کلیدی شما می توانید به موتورهای جستجو بفهمانید که این کلمات مهم هستند !‬فقط در زمان استفاده باید دو قانون مهم را به یاد داشته باشید اگر تاکید زیادی برآن کلمه کلیدی دارید هیچ وقت نگذارید بیشتر از دوبار از کلمه مشابه ای در کلمات کلیدیتان استفاده شود دلیل این امر هم در این است که ممکن است به عنوان اسپم و یا کپی برداری شناخته شود و ارزش رتبه شما را پایین بیاورد.‬ در ضمن یادتان نرود که به هیچ عنوان از کلمات نامربوط در متا تگ هایتان استفاده نکید چون در واقع خودتان با دست خودتان سایتتان را محروم کرده اید.

۳- یکی دیگر از استفاده از کلمات کلیدی متا تگ برای اضافه کردن کلمات از زبان های مختلف است.

در سایت های چند زبانه که یک زبان به عنوان صفحه پیش فرض آن است ، ممکن است شما بخواهید به آن  کلمات از زبانهای دیگر اضافه کنید ، برای جذب افراد بیشتر که زبان آنها در سایت شما پشتیبانی می شود و زبان پیش فرض سایت شما نیست .

امید وارم این مطلب برای شما دوستان مفید واقع شده باشد . ما منتظر نظرات شما در مورد این مطلب هستیم .

در پایان به شما دوستان پیشنهاد می کنم مطلب آیا در سایت خود از Meta Keywords استفاده کنیم؟ که در سایت یک ادمین هست رو بخونید. از دوست خوبم رضا سپه وندی که در ترجمه قسمتی از این متن کمک ما کرد تشکر می کنم.

گفتگو ها

    سلام

    مثل همیشه عالی، کامل و کاربردی بود

    ممنون