گوناگون

راه حل نوآورانه CRM برای صنعت نظافت

صنعت

شرکت ساف فرونت (Saffront) از عرضه راهکارهای «مدیریت ارتباط با مشتری» ویژه و نوآورانه‌ای برای صنعت نظافت خبر داده است. شرکت ساف فرونت که از عرضه کنندگان مطرح نرم افزارهای مدیریت ارتباط با مشتری برای بخش‌های میانی بازار است، اعلام کرده است راهکارهای مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) ویژه‌ای برای صنعت نظافت طراحی کرده است. ساف فرونت ادعا کرده است شرکت‌های فعال در صنعت نظافت و نگهداری به کمک این راهکار ویژه می‌توانند بر بسیاری از دشواری‌ها و پیچیدگی‌های عملیاتی خود غلبه کنند.

این نرم افزار به شرکت‌های فعال در صنعت نظافت کمک می‌کند تا سفارش‌ها و شیفت کارکنان و وسایط نقلیه خود را مدیریت کنند و به آسانی برای مشتریان خود گزارش کار تهیه کنند. این نرم افزار همچنین دارای قابلیت‌هایی برای کنترل قراردهای منقضی شده، ساعات اضافه کاری یا کم کاری کارکنان و رسیدگی به شکایت‌های مشتریان است.

صنعت

براساس این گزارش، راهکار جدید شرکت ساف فرونت دارای انعطاف پذیری خاصی است که استفاده از آن را برای شرکت‌های کاربر آسان می‌سازد. شرکت‌های کاربر به کمک آن می‌توانند فرایندهای فروش خدمات، بازاریابی و عملیات خود را نیز به صورت کاملاً خودکار انجام دهند. این راهکار همچنین با نرم افزارهای حسابداری کوئیک بوکز شرکت اینتویت یکپارچه شده است و ساف فرونت نیز تمهیداتی اندیشیده است تا کاربران بتوانند آن را با دیگر ابزار بک آفیس یکپارچه کنند.

مانو داس، رئیس و موسس شرکت ساف فرونت گفته است: ما تحقیقات گسترده‌ای در میان صاحبان کسب و کارهای مرتبط با صنعت نظافت انجام دادیم. آن‌ها به ما می‌گفتند فرایندهای کسب و کار در این صنعت تناسب و سازگاری چندانی با سیستم‌های مدیریت ارتباط با مشتری موجود ندارد. ما نیز با همکاری شرکت‌های ارائه دهنده خدمات نظافتی کوشیدیم نرم افزارهای مدیریت ارتباط با مشتری خاصی طراحی کنیم تا عملیات آن‌ها را به صورت خودکار انجام دهد، فروش آن‌ها را افزایش دهد و آن‌ها را در ارائه خدمات مشتری یاری دهد.

منبع:  virtual-strategy.com

گفتگو ها

    سلام ممنون از مطلب جالب و عالیتون.

    مطلب مفید و کاربردی بود.