اخبار

اپل موزیک میزبان ۱۱ میلیون کاربر در ۶ هفته

اپل موزیک میزبان 11 میلیون کاربر در 6 هفته

در حال حاضر اپل موزیک بیش از ۱۱ میلیون کاربر دارد، عددی که ما را بسیار هیجان زده کرد. معاون ارشد اپل در این باره گفت: اپل موزیک هم‌اکنون در مرحله آزمایشی قرار دارد و تا سپتامبر رایگان است و هنوز کسی برایش مبلغی را پرداخت نکرده است. این مقام می‌گوید ۲ میلیون از این تعداد از سرویس خانواده که اجازه استفاده همزمان ۶ نفر را می‌دهد، استفاده می‌کنند. در ضمن هرکس که آیفون یا آیپد خود را ios 8.4 آپدیت کند خود به خود ثبتنام خواهد شد. باز هم می‌گویید ۱۱ میلیون مشترک زیاد است؟ البته همچنان باید منتظر بمانیم تا چند نفر از این ۱۱ میلیون مشترک که تعدادشان البته بیشتر است، مجبور به پرداخت پول خواهند شد.

اپل این شاهکار را در حالی خلق کرد که اسپاتیفای حدود ۶ و نیم سال طول کشید تا توانست ۲۰ میلیون مشترک پولی و ۷۵ میلیون کاربر فعال در کل پیدا کند.  شایعاتی به گوش می‌رسد که اپل دنبال ۱۰۰ میلیون مشترک است، دو برابر کل کاربرانی که برای تمام سرویس‌های موسیقی روی هم پول پرداخت کرده‌اند.

اپل موزیک میزبان 11 میلیون کاربر در 6 هفته

Cue اذعان داشت که این سرویس مشکلاتی دارد مخصوصا برای مردمی که مجموعه‌های موسیقی خود را به این سرویس منتقل کرده‌اند، ما متنفریم از اینکه این کاربران را به حال خود رها کنیم و نهایت تلاشمان را خواهیم کرد تا این مسائل و مشکلات را حل کنیم. هنگامی که دوره آزمایشی اپل موزیک تمام شود ما کمپین بازاریابی موسیقی بسیار بزرگی راه خواهیم انداخت. جیمی لاوین از گروه بیتس می‌گوید: ما هنوز باید برای کسانی که خارج از آمریکا زندگی می‌کنند توضیح دهیم که این سرویس چگونه کار می‌کند و باید مشکلات و مسائل آن را حل کنیم، در غیر اینصورت هیچکس برای موسیقی پولی نخواهد پرداخت.

شما چه؟ آیا تابحال از اپل موزیک استفاده کرده‌اید؟ آیا می‌توانید تصور کنید که این سرویس اپل از اسپاتیفای پیشی بگیرد؟ نظرتان را در آی تی پورت بگویید.

 

گفتگو ها