اخبار

رقابت شش نوجوان آمریکایی برای بهترین‌شدن در آفیس

مایکروسافت آفیس

در حالی‌که ممکن است سال‌های نوجوانی شما به منفجرکردن بازی‌های کامپیوتری، سیگار کشیدن غیر قانونی پشت مدرسه و ایستادن در گوشه‌ای در مهمانی‌ها گذشته باشد، عده‌ای هستند که چنین مسیر مشابهی را طی نکرده‌اند. این اشخاص خاص سرگرمی دیگری را برای گذراندن اوقات فراغت خود انتخاب کرده‌اند: مایکروسافت آفیس.

پس از پیروزی در رقابت‌های ملی آمریکا حالا این شش نوجوان به‌ نام‌های: Michelle Wu ،Joseph Halikos ،Andrew Parker ،Ryan Catalfu ،Lan Sexton و Samuel Li باید ببینند می‌توانند در رقابت‌های جهانی آفیس موفق شوند یا نه. هریک از این نوجوانان در یکی از نرم‌افزارهای ورد، اکسل و پاورپوینت که از سنگ‌پایه‌های مجموعه نرم‌افزاری مایکروسافت هستند، متخصص و متبحر می‌باشند.

رقابت شش نوجوان آمریکایی در آفیس

برای برنده شدن در رقابت ملی، مردمان جوان و مشتاق باید برای رسیدن به صدر جدول هر رشته با ۴۳۰،۰۰۰ نفر شرکت‌کننده براساس استانداردهای صنعتی مایکروسافت آفیس رقابت می‌کردند. چالش نهایی هم یک تست منحصر به فرد بود که در آن از دانش‌آموزان خواسته می‌شد تا یک سند را با استفاده از مهارت‌های محاسباتی و دانسته‌های دیجیتالی اولیه خود تکرار کنند.

در حالی‌که ممکن است شما در دهه ۲۰ سالگی یعنی نیمه دوم عمر خود به زندگی‌تان لطمه زده باشید یا با تفنگ بادی فرصت‌هایتان را نشانه رفته باشید، این نوجوانان برای کسب افتخار برنده شدن در این مسابقه، با سرعتی بی‌نظیر در حال سبقت گرفتن از همسالان خود هستند. این رویداد قهرمانی جهان آخر این هفته در شهر دالاس ایالت تگزاس با بیش از ۱۰۰ فینالیست از بیش از ۳۰ کشور برگزار می‌شود. جوایز نقدی و مدال را هم به افتخار برنده شدن در این مسابقه اضافه کنید. فرض کنید در هنگام مکالمه با یکی از دوستان‌تان از عنوان قهرمانی مسابقات مایکروسافت آفیس سخن به میان می‌آورید، آیا غرور آفرین نیست؟

هاروند اسموند برگزارکننده این رقابت می‌گوید: این رقابت از زمانی طرفدار بیشتری پیدا کرد که دانش‌آموزان ارزش کسب گواهینامه “متخصص مایکروسافت آفیس” را برای موفقیت در دانشگاه و آموزش عالی دریافتند. این شش قهرمان دانش برتر خود را در زمینه اپلیکیشن‌های مایکروسافت آفیس ثابت کرده‌اند و قطعا رقابت شش نوجوان آمریکایی رقابت را جذاب‌تر خواهد کرد و ما آرزو می‌کنیم که آن‌ها در مسابقات قهرمانی هم جزو بهترین‌ها باشند.

شما چه فکر می‌کنید؟ آیا شما هم دوست دارید گواهینامه متخصص مایکروسافت آفیس را بگیرید؟ چقدر در زمینه آفیس می‌دانید؟ آیا می‌توانید با این شش نفر رقابت کنید.؟

 

گفتگو ها

    چرا اسم منو نیاوردن؟؟ 😐

    ماشاالله دوتاشون که اصلا آمریکایی نمیخورن، همینه که میگن استفاده از نخبه‌های سایر کشورها به نفع خود.