اخبار

پخش دنباله فرار از زندان از شبکه فاکس

فرار از زندان

توطئه برادران Michael Scofield و Lincoln Burrows باعث شد تا بازگشتی دوباره به سریال محبوب فرار از زندان که از شبکه فاکس پخش خواهد شد، داشته باشیم. زوج ستاره به‌ نام‌های Wentworth Miller و Dominic Purcell و همچنین خالق این اثر یعنی Paul Scheuring به سریال بازخواهند گشت؛ سریالی که بر طبق گفته سایت Deadline دارای ۱۰ قسمت تایید شده در دنباله فرار از زندان است. در حالی که تنها چند سال از پایان یافتن فرار از زندان در سال ۲۰۰۹ می‌گذرد، شرکت فاکس خاطرنشان کرده است که موفقیت‌شان در Netflix باعث بازگشت دوباره این سریال شده است.

رییس شرکت تلویزیونی فاکس در گفتگو با La Times در ماه ژانویه گفت: یکی از نمایش‌های ما که در ‌Netflix انفجار به پا کرد، فرار از زندان بود. Netflix این سریال را به کلی مخاطب جوان که شاید با آن آشنا نبودند، معرفی کرد. ترکیب عنوان‌های محبوب با پلتفرم‌های جدید می‌تواند دید ما را به فرصت‌های جدید باز کند.

Walden در یک کنفرانس مطبوعاتی در حضور منتقدین توضیح داد:

داستان سریال، دنباله آخرین فصل سری قبل خواهد بود و برخی از شخصیت‌های برجسته آن هم در این سری به ایفای نقش خواهند پرداخت. من فکر نمی‌کنم Paul بداند که آیا بیش از ۱۰ اپیزود ساخته می‌شود یا نه؟ اما قطعا در این فیلم به برخی از سوالات مخاطبان جدید از سری‌های قبلی سریال پاسخ داده خواهد شد.

این یک چالش بزرگ برای گروه سازنده این سریال محبوب خواهد بود، چرا که آن‌ها باید راهی پیدا کنند تا به بیننده بفهمانند که تمام شخصیت‌های محبوبی که در سری قبل مرده بودند، چطور هم‌اکنون زنده هستند و در دنیای فرار از زندان قدم می‌زنند. به نظر می‌رسد که Walden در این مورد زیاد نگران نیست اما کارگردان چه توضیحی برای این چالش دارد و چطور می‌خواهد این شخصیت‌ها را زنده کند؟

شما چه فکر می‌کنید؟ آیا شما از پخش سری جدید فرار از زندان خوشحال هستید؟ آیا می‌توانید قبول کنید که شخصیت‌های محبوبتان زنده هستند؟

گفتگو ها

    من عاشق این سریال بودم، خوشحالم که دوباره میخواد پخش بشه، بی‌صبرانه منتظر این سری از فرار از زندان هستم.