اخبار

محدودیت ۱۴۰ کاراکتری پیام‌های مستقیم توییتر برداشته شد

پیام‌های مستقیم توییتر

در یک پست وبلاگی، توییتر رسما اعلام کرد که محدودیت ۱۴۰ کاراکتری پیام‌های مستقیم را حذف کرده است. توییت‌های عمومی و پیام‌های مستقیم از طریق اس‌ام‌اس همچنان ۱۴۰ کاراکتری باقی خواهند ماند. ولی پیام‌های مستقیم توییتر مانند سرویس‌های پیام رسان می‌شوند به این معنی که از نظر تعداد کاراکتر دیگر محدودیتی ندارند و شما می‌توانید در توییتر هم پیام‌های کوتاه به دوستان خود بدهید و هم پیام‌های طولانی و بلند.

Sachin Agarwal، مدیر محصولات توییتر در این مورد نوشته که این یک قدم بزرگ است به سوی قدرتمند‌تر و جذاب‌تر کردن جنبه‌های خصوصی توییتر.

ار امروز، توییتر این تغییر را در نسخه‌های iOS و اندروید اپ خود، در نسخه مبتنی بر وب، توییت‌دک و نسخه مک اپ توییتر اعمال می‌کند. عرضه جهانی این ویژگی طی هفته‌های آینده ادامه پیدا می‌کند. اگر هنوز محدودیت ۱۴۰ کاراکتری پیام‌های مستقیم توییتر برای شما برداشته نشده، نگران نباشید چون تا چند هفته آینده شما هم دیگر این محدودیت را نخواهید داشت.

حذف محدودیت ۱۴۰ کاراکتری پیام‌های مستقیم توییتر

حذف محدودیت ۱۴۰ کاراکتری پیام‌های مستقیم توییتر

این تصمیم توییتر می‌تواند به خاطر افزایش محبوبیت سرویس‌های پیام رسان باشد؛ سرویس‌هایی مثل واتس‌اپ و اسنپ‌چت. چنین تغییری می‌تواند تلاشی باشد برای افزایش محبوبیت توییتر میان کاربران سرویس‌های پیام رسان. البته وقتی از Agarwal پرسیدند که آیا ممکن است محدودیت ۱۴۰ کاراکتری توییت‌های عمومی هم برداشته شود، حرفی نزد و ترجیح داد سکوت کند.

همین چند ماه پیش هم این شرکت سان فرانسیسکویی اعلام کرد که کاربران می‌توانند در پیام‌های مستقیم توییتر با حداکثر ۲۰ نفر به صورت گروهی چت کنند. از آن گذشته، اخیرا توییتر این امکان را برای کاربران خودش فراهم کرده که بتوانند از هر کاربر دیگری در توییتر پیام مستقیم دریافت کنند یا به هر کاربری پیام مستقیم ارسال کنند. پیش از این، دو کاربر فقط در صورتی می‌توانستند بین یکدیگر پیام مستقیم ردوبدل کنند که همدیگر را فالو کرده باشند.

گفتگو ها