اخبار

سامسونگ گلکسی اس ۶ اج پلاس رسما منتشر شد

سامسونگ گلکسی اس ۶ اج پلاس

علاوه بر اسمارت فون جدید گلکسی نوت ۵، سامسونگ در کنفرانس اخیر خود از گلکسی اس ۶ اج پلاس نیز پرده برداری کرد؛ دیوایسی که از نظر طراحی و تکنولوژی از گلکسی اس ۶ اج الهام گرفته است.

گلکسی اس ۶ اج پلاس یک صفحه نمایش دو لبه ۵.۷ اینچی Quad HD سوپر AMOLED دارد که به این دیوایس اجازه می‌دهد روی یکی از لبه‌هایش اپ‌های محبوب شما را در اختیارتان قرار دهد و به یک رم ۴ گیگابایتی هم مجهز است.

گلکسی اس ۶ اج پلاس از جنس آلومینیوم با دوام سری ۷۰۰۰ ساخته شده که طبق گفته سامسونگ ۱.۷ برابر قدرتمندتر و ۱.۳ برابر مقاوم‌تر از آلیاژ معمول به کار رفته در اسمارت فون‌ها است.

سامسونگ گلکسی اس ۶ اج پلاس

سامسونگ گلکسی اس ۶ اج پلاس

مهم‌ترین ویژگی گلکسی اس ۶ اج پلاس Live Broadcast نام دارد که به کاربران اجازه می‌دهد از طریق دوربین دیوایس به صورت زنده هر آنچه پیش چشمان‌شان هست را با یک فرد دیگر، با یک گروه از دوستان و یا با همه از طریق یوتیوب به اشتراک بگذارند.  شارژ کامل این دیوایس هم با سیم حدود ۹۰ دقیقه و بی سیم حدود ۱۲۰ دقیقه طول می‌کشد.

گلکسی اس ۶ اج پلاس از نظر حافظه داخلی در دو مدل ۳۲ گیگابایتی و ۶۴ گیگابایتی عرضه می‌شود. این دیوایس در رنگ‌های سفید مرواریدی، سیاه یاقوت کبود، طلایی پلاتینی و نقره‌ای تیتانیوم منتشر شده.

گفتگو ها