اخبار

با ضربه‌زدن برروی هر سطحی، کنترل خانه هوشمند خود را در دست بگیرید

ریموت خانه هوشمند

ضربه مخفی به مدت طولانی برای وارد شدن به خانه‌های درختی، قلعه‌ها و باشگاه‌ها استفاده می‌شود اما الآن شما می‌توانید از این ضربه برای کنترل خانه هوشمند خود استفاده کنید.

Swan Solutions با بهره‌گیری از کاربرد این نوع ضربه، وسیله‌ای ساخته که کار را برای ما راحت‌تر می‌کند. Knocki یک دیسک نقره‌ای و سفید است که شما با استفاده از آن می‌توانید چراغ‌های خود را روشن کنید، آهنگی که به آن گوش می‌دهید را عوض کنید یا تلویزیون‌تان را خاموش کنید. مانند هر وسیله مشابه دیگری، این وسیله می‌خواهد کاری کند که نیاز نباشد شما هر لحظه گوشی خود را از جیب خارج کرده و دوباره سرجایش بگذارید.

این دستگاه مودهای ضربه‌ای زیادی با نتایج متفاوتی دارد، دو ضربه سریع به این دستگاه می‌تواند سیستم هشدار را روشن کند درحالی که دو ضربه آرام می‌تواند گوشی شما را پیدا کند. این دستگاه به وای‌فای متصل شده و با باتری کار می‌کند. به جای میکروفن، این دستگاه را یک فشارسنج پوشانده که می‌تواند تفاوت بین ضربه‌ها را تشخیص دهد.

محل گذاشتن Knocki به شما بستگی دارد، این دستگاه برروی فلز، چوب، سنگ و … کار می‌کند، بنابراین شما می‌توانید آن‌را از دیوار آویزان کنید یا روی میزتان بگذارید.

مانند دیگر ریموت‌های هوشمند، Knocki هم مزایایی دارد و هم مشکلاتی. این ریموت می‌تواند تنها ۱۰ ضربه مختلف را در خود ذخیره کند که بسیار کمتر از کارهایی است که یک گوشی می‌تواند به عنوان ریموت برای شما انجام دهد. اگر شما این ریموت را روی دیوار نزدیک به درب ورودی‌تان وصل کنید، دیگر نمی‌توانید با آن چراغ‌های اتاق‌خواب خود را خاموش کنید. به علاوه اینکه شما باید تمام سری‌ ضربه‌های این دستگاه را حفظ کنید.

نظر شما راجع به این دستگاه چیست؟ آیا این وسیله می‌تواند جایگزین خوبی برای گوشی‌تان برای کنترل خانه هوشمند شما باشد؟ به آی‌تی پورت بگویید.

گفتگو ها