اخبار

ممکن است آیپد ایر ۳ امسال معرفی نشود

آیپد ایر ۲

از اپل انتظار می‌رود در رویداد ماه بعدش، آیپدهای جدید و آیفون ۶ اس خود را اعلام کند، ما هم در این رویداد منتظر دیدن آیپد پرو و آیپد مینی ۴ هستیم. یک دستگاه که ما در ماه‌های اخیر چیزهای زیادی از آن نشنیدیم، آیپد ایر ۳ است که بنظر می‌رسد تا سال آینده معرفی نخواهد شد. برطبق گزارش جدید Digitimes که جزییاتی از زنجیره تامین اپل دریافت کرده است، امسال شاهد آیپد ایر ۳ نخواهیم بود.

منابع اشاره کردند، درباره خط تولید تبلت خود محافظه‌کارانه عمل می‌کند و برنامه‌ای برای جایگزینی مدل نسل بعدی تبلت خود با آیپد ایر ۲ ندارد. با این حال اپل آماده است تا نسل چهارم آیپد مینی خود را معرفی کند و زنجیره تامین اپل در حال ساخت قطعات این دستگاه است. مدل نسل چهارم آیپد مینی تنها چند بروزرسانی کوچک نسبت به نسل سوم آیپد مینی دارد.

انتظار می‌رود اپل در تاریخ ۹ سپتامبر آیپد، آیفون و اپل تی‌وی جدید خود را معرفی کند. هر موقع که اطلاعات جدیدی منتشر شد ما آماده‌ایم تا شما را هم در جریان بگذاریم.

نظرتان درباره معرفی نشدن آیپد ایر ۳ چیست؟ آیا فکر می‌کنید اپل دیگر ایده‌ای برای آیپد ندارد که نمی‌خواهد نسخه جدیدی معرفی کند؟ نظراتتان را با آی‌تی پورت در میان بگذارید.

گفتگو ها