اخبار

مشخصات فنی گلکسی اس ۶ اج پلاس

گلکسی نوت ۵

سامسونگ همین چند روز پیش بود که دو اسمارت فون جدید خود را به جهان معرفی کرد. پیش از این از مشخصات فنی گلکسی نوت ۵ برای شما گفتیم، ولی حالا می‌خواهیم شما را با مشخصات فنی گلکسی اس ۶ اج پلاس آشنا کنیم. گلکسی اس ۶ اج پلاس یک صفحه نمایش ۵.۷ اینچی Quad HD سوپر AMOLED با وضوح تصویر ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسل با دو منحنی در دو طرف خود دارد.

این دیوایس از پردازنده هشت هسته‌ای سامسونگ Exynos 7420 نیرو می‌گیرد و یک رم ۴ گیگابایتی دارد و در دو مدل با حافظه‌های ۳۲ گیگابایتی و ۶۴ گیگابایتی عرضه می‌شود.

از دیگر ویژگی‌های فنی گلکسی اس ۶ اج پلاس می‌توان به یک دوربین ۵ مگاپیکسلی در جلو برای تماس‌های ویدیویی و سلفی گرفتن و یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی در پشت برای عکاسی و فیلم برداری اشاره کرد.

مشخصات گلکسی اس ۶ اج پلاس

این هندست به یک باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با قابلیت شارژ سریع تجهیز شده. ویژگی شارژ سریع روی این دیوایس هم به صورت بی سیم و هم با سیم در دسترس قرار دارد. گلکسی اس ۶ پلاس در خود حسگرهایی هم گنجانده است، حسگرهایی مثل شتاب سنج، مغناطیس جغرافیایی، ژیروسکوپ، اثر انگشت و بارومتر.

از نظر اتصالات، گلکسی اس ۶ اج پلاس از شبکه LTE، وای فای ۸۰۲٫۱۱a/b/g/n/ac، بلوتوث ۴.۲، USB 2.0 و NFC پشتیبانی می‌کند. ضمنا این دیوایس به سیستم پرداخت سامسونگ یعنی سامسونگ Pay نیز مجهز است.

سامسونگ گلکسی اس ۶ اج پلاس در رنگ‌های سفید مرواریدی، سیاه یاقوت کبود، طلایی پلاتینی و نقره‌ای تیتانیوم منتشر شده و اندروید لالی‌پاپ نسخه ۵.۱ به صورت پیش‌فرض روی آن نصب است.

گفتگو ها