آموزشبرنامه نویسی

توضیح مختصری در مورد استفاده از Bootstrap

استفاده از Bootstrap

 استفاده از Bootstrap بسیار آسان می باشد. به گونه ای که شما به راحتی می توانید آن را بر روی اپلیکیشن های مختلف اضافه کنید و استفاده کنید از مهمترین کاربردهای آن دارا بودن امکانات کامل برای طراحی صفحات وب می باشد

Bootstrap چیست؟

Bootstrap شامل ابزارهایی می باشد که به صورت رایگان شما می توانید از آن ها در تهیه صفحات وب خود استفاده کنید. امروزه با توجه به پیشرفت فناوری و تکنلوژی ها مختلف و هم چنین پیشرفت روز افزون اینترنت صفحه های وب بسیاری در سایت ها موجود است. Bootstrap یک ایده بی نظیری می باشد که سبب می شود که شما بتوانید یک صفحه وب و نرم افزار های تحت وب را به طور رایگان در اختیار داشته باشید. از قابلیت های آن می توان به دستورات CSS و HTML اشاره کرد. هم چنین المان های بسیار زیادی در مجموعه Bootstrap وجود دارد که تهیه یک صفحه وب را برای شما بسیار آسان می کند.

 Bootstrap ابتدا توسط مارک اتو و جاکوب تورنتون طراحی شد. و سپس امکانات و گزینه ها و آپشن های بی شماری به آن افزوده شد. قبل از این که آنها این طرح را مطرح کنند مشکلاتی در طراحی وب صفحه ها وجود داشت. ولی با طراحی آن ابتدا استقبال آنچنانی صورت نگرفت تا این که با گذشت زمان با توجه به کاربردهای فراوان آن مورد پسند و توجه بسیاری از افراد به خصوص برنامه نویسان و مهندسین کامپیوتر قرار گرفت به گونه ای که امروزه به عنوان گزینه بسیار مطرح در دنیای کامپیوتر می باشد.

استفاده از Bootstrap

نحوه استفاده Bootstrap با React

Bootstrap نیز محبوب ترین framework برای CSS است . نحوه استفاده Bootstrap بسیار آسان می باشد. به گونه که شما کافی است با زمینه نحوه استفاده Bootstrap از آن را بدانید. نحوه استفاده از Bootstrap با React مراحل ویژه خود را دارد. به همین دلیل اگر شما بخواهید نحوه استفاده Bootstrap با این ابزار آموزش ببینید بایستی تمامی این مراحل را به ترتیب رعایت کنید. از جمله این مراحل این است شما از قبل تجربه کار با React را داشته باشید به طوری که به طور کامل به این اپلیکیشن مسلط باشید و تمام گزینه های به کار رفته در این اپلیکیشن را بدانید.

در طی نحوه استفاده ازBootstrap با اپلیکیشن های مختلف شما همواره نیاز خواهید داشت آموزش های ویژه ای را فرا بگیرید. اگر چه یادگیری نکات اصلی در این آموزش نحوه استفاده از Bootstrap ممکن است زمان گیر است ولی بی شک است فقط با یادگیری یک مورد بقیه موارد نیز در دسترس خواهد بود. در عنوان بعدی از روش های نحوه استفاده از Bootstrap توضیحات مختصری ارائه می شود به گونه ای که شما می توانید اطلاعات کامل را نیز با اندکی تحقیق به دست آورید.

استفاده از Bootstrap

روش های اضافه کردن Bootstrap به React

از روش های نحوه استفاده از Bootstrap می توان به مورد اضافه کردن این ابزار به اپلیکیشن های مختلف اشاره کرد در نحوه استفاده از Bootstrap ابتدا بایستی از این ابزار آشنایی پیدا کنید و سپس عنوان وابستگی این ابزار را مطرح کنید. سپس پکیج ایلیکیشن React را دانلود نمود و بقیه مراحل را ادامه دهید. این ابزار در دنیای اینترنت امروزه بسیار مطرح است به همین دلیل نحوه استفاده از Bootstrap  از آن نیز بسیار مورد توجه قرار می گیرد. شما با آشنایی کامل با بستر این دو ابزار و اپلیکیشن و نحوه استفاده از Bootstrap  می توانید صفحات وب سایت خود را به دلخواه طراحی کنید و در صورت وجود مشکل می توانید با اندکی جستجو تمامی مشکلات آن را برطرف کنید . بی شک در دسترس داشتن ابزاری که بتواندد با هزینه ی کم بیشترین کاربرد را ارائه دهد بی نظیر می باشد .

استفاده از Bootstrap

کاربرد استفاده از Bootstrap  با React

کاربرد نحوه استفاده از Bootstrap  امروزه در تمام دنیای کامپیوتر و اینترنت حضور فراوانی دارد. کاربرد  نحوه استفاده از Bootstrap  از جمله این می باشد که شما  شما صفحات وب عالی با تمام امکانات خواهید داشت به طوریکه به گزینه های فراوانی دسترسی پیدا خواهید کرد و در ضمن تمامی این امکانات را نیز به قیمت بسیار معقول به دست خواهید آورد .

گفتگو ها