آموزشنقد و بررسی

بررسی گوشی بسیار پیشرفته وان پلاس ۶

بررسی وان پلاس 6

برای بسیاری از کسانی که قصد دارند گوشی خود را تعویض کنند یا قصد خرید گوشی دارند، بررسی گوشی های گوناگون بسیار جالب می باشد و علاقه بسیار زیادی دارند که با گوشی های جدید آشنا شوند. در این مطلب قصد داریم به بررسی وان پلاس ۶ بپردازیم و مطالب جالبی در حین بررسی وان پلاس ۶ درباره این گوشی ارائه دهیم.

شرکت وان پلاس

برای بررسی وان پلاس ۶ بهتر است کمی با شرکت سازنده این گوشی آشنا شویم. در حالی که بسیاری از شرکت های قدیمی که تاریخ بسیار قوی در صنعت گوشی سازی دارند، کم کم دوران طلایی خود را از دست داده و به حاشیه کشیده شده اند شرکت های جدیدی وارد بازار گوشی می شوند که قدرتشان کم کم در حال افزایش است و کیفیت گوشی هایی که بیرون می دهند نیز افزایش می یابد، یکی از این شرکت های قدرتمند شرکت وان پلاس می باشد که یک شرکت چینی می باشد و در این مطلب به بررسی وان پلاس ۶ که نسخه جدید این شرکت می باشد می پردازیم.

 بررسی وان پلاس 6

گوشی وان پلاس ۶

گوشی وان پلاس ۶ جدیدترین محصول شرکت وان پلاس می باشد که به نوعی می توان گفت پرچم دار محصولات شرکت وان پلاس می باشد، در بررسی وان پلاس ۶ متوجه می شویم که این گوشی نسبت به سایر نسخه های قبلی خود پیشرفت های بسیار زیادی داشته است که کاربران این محصول را از خود راضی نگه داشته است و این شرکت به ارائه این محصول موفق شده است رقابت خود با سایر شرکت هایی که در این صعنت فعالیت دارند را با موفقیت ادامه دهد.

 بررسی وان پلاس 6

بررسی وان پلاس ۶

در بررسی وان پلاس ۶ اولین نکته ای که باید به آن دقت کنیم، رزولوشن صفحه آن می باشد که در اندازه های ۱۰۸۰ در ۲۲۸۰ می باشد که از sRGB نیز پشتیبانی می کند. این گوشی قابلیت ضبط فیلم با رزولوشن ۴k را نیز دارد که نسبت به گوشی های امروزه کیفیت بسیار خوبی دارد. نکته مهم دیگر در بررسی وان پلاس ۶ این است که این گوشی دارای دوربین جلوی ۱۶ مگاپیکسلی و دوربین پشت ۲۰ مگا پیکسلی می باشد، دوربین های گوشی وان پلاس ۶ دارای هوش مصنوعی بسیار قدرتمند می باشد که توانایی پرتره کردن تصاویر را دارا می باشد.

 بررسی وان پلاس 6

مقایسه وان پلاس ۶ با نسخه های قبلی

در بررسی وان پلاس ۶ توجه می شویم که شبکه بی سیم این گوشی نسبت به سایر نسخه های آن تفاوتی پیدا نکرده است، به usb این گوشی کانکتور ریورسبل اضافه شده است که نکته بسیار مهمی در این گوشی می باشد، ارتفاع و عرض این گوشی به مقدار بسیار کمی افزایش یافته و در عوض طول این گوشی به مقدار ناچیزی کاهش پیدا کرده است، همچنین وزن این گوشی نیز به اندازه ۱۵ گرم نسبت به نسخه قبلی آن افزایش یافته است. سیستم عامل قبلی این گوشی اندروید ۷٫۱٫۱ بود که در نسخه جدید این گوشی تبدیل به ۸٫۱ شده است، آخرین نکته در بررسی وان پلاس ۶ این است که در پردازنده مرکزی این گوشی از چهار هسته  ۲٫۸ گیگا هرتزی و چهار هسته ۱٫۷ گیگا هرتزی استفاده می شود در حالیکه در نسخه قبلی این گوشی از چهار هسته ۲٫۴۵ گیگا هرتزی و چهار هسته  ۱٫۹ گیگا هرتزی استفاده شده است.

 بررسی وان پلاس 6

طراحی وان پلاس ۶

در بررسی گوشی وان پلاس ۶ متوجه می شویم که یک بریدگی بسیار کوچک به صفحه نمایش آن اضافه شده است که باعث شده حاشیه های اطراف این گوشی تا حد بسیار خوبی کاهش پیدا کنند، البته این حاشیه در قسمت پایینی این گوشی همچنان به طرز قابل توجهی مشهود می باشد، پنل های جلو و عقب این گوشی از جنس گوریلا گلس ۵ ساخته شده اند که یک حالت بسیار خاص را به این گوشی می دهد. بین نمایشگر و فریم فلزی این گوشی یک لایه نازک از پلاستیک وجود دارد که از برخورد مستقیم آن ها جلوگیری می کند.

گفتگو ها