نقد و بررسی

معایب و مزایای موبایل سامسونگ گلکسی S9 پلاس

سامسونگ گلکسی S۹ پلاس

از جمله پرفروش‌ترین مدل های موبایل، سامسونگ گلکسی S۹ پلاس است که در این متن به بررسی مزایا و معایب این موبایل می‌پردازیم. برند سامسونگ با داشتن سال‌ها تجربه جزء موفق‌ترین ها در عرصه ی لوازم برقی و موبایل می‌باشد. برای تصمیم برای انتخاب نوع موبایل باید مزایا و معایب آن را بررسی کنید. در ادامه به این موضوع بیشتر می‌پردازیم.

سامسونگ گلکسی S۹ پلاس

این موبایل با دارا بودن سیستم عامل اندروید از بازار خوبی در دنیا برخوردار است. اندازه صفحه ی سامسونگ گلکسی S۹ پلاس در حدود ۶٫۲ اینچ می باشد که وضوح تصاویر را زیاد می کند و استفاده از آن بسیار راحت تر می باشد. قابلیت دو سیم کارته بودن و دوربین ۱۲ مگاپیکسل، از دیگر امکانات این موبایل می باشد.

سامسونگ گلکسی S۹ پلاس

باتری سامسونگ گلکسی S۹ پلاس لیتیوم یونی ۳۵۰۰ میلی‌آمپری بوده که کیفیت مناسبی دارد. این موبایل ضد آب بوده و جنس بدنه‌ی آن از آلومینیوم و گوریلاگلس ۵ می‌باشد که به استحکام گوشی اضافه می‌کند. رنگ‌های مشکی، بنفش، آبی و طوسی این موبایل در بازار موجود است. حافظه داخلی آن در ۳ مقدار ۶۴،۱۲۸،۲۵۶ گیگ موجود است و اندازه ی حافظه رم این دستگاه ۶ گیگابایت می‌باشد. دوربین دوم این موبایل ۸ مگاپیکسل بوده و از امکانات آن می‌توان به ذخیره کردن اطلاعات موقعیت مکانی، تشخیص چهره و لبخند اشاره کرد. تاریخ عرضه و معرفی رسمی این محصول در ۶ اسفند ۱۳۹۶ یا ۲۵ فوریه بود. قیمت این گوشی موبایل در ایران وابسته به ارزش دلار بوده و با تغییرات قیمت دلار هزینه ی پرداختی برای این موبایل نیز تغییر می‌کند. قیمت این گوشی با امکاناتی مانند داشتن گارانتی و … متغیر می‌باشد.

در ادامه به معایب و مزایای موبایل سامسونگ می پردازیم.

سامسونگ گلکسی S۹ پلاس

کیفیت عکس بهتر

از جمله مزایای این گوشی می‌توان به کیفیت عکس‌ها اشاره کرد. سامسونگ گلکسی S۹ پلاس با داشتن دیافراگم متغیر این امکان را برای شما به ارمغان می‌آورد که بتوانید در نور کمتر عکس‌های بهتری بگیرید. این بدان معناست که این موبایل می‌تواند نور بیشتری از محیط بگیرد تا عکس شما واضح‌تر و بهتر باشد. این موضوع می‌تواند در مهمانی‌ها یا در شب بسیار به شما در گرفتن عکس با کیفیت کمک کند. داشتن یک حافظه ی اختصاصی برای عکس‌هایی که می‌گیرید نیز باعث کاهش نویزها در عکس‌های شما می‌شود. وضوح تصویر بالا نیز از دیگر عوامل مؤثر در بهبود کیفیت عکس می‌باشد که این موبایل از آن بهره‌مند شده است. در حقیقت با خرید موبایل سامسونگ گلکسی S۹ پلاس دیگر نیاز شما به دوربین عکاسی به شدت کاهش می‌یابد.

طراحی صفحه نمایش سامسونگ گلکسی S۹ پلاس

از دیگر مزایای سامسونگ گلکسی S۹ پلاس حاشیه ی کمتر صفحه نمایش آن می باشد. به طوری که کل صفحه ی گوشی نمایشگر بوده و این باعث خوش دست شدن موبایل سامسونگ گلکسی S۹ پلاس می شود. علاوه بر این موضوع ظاهر زیبای آن نیز توجه مردم دنیا را به خود جلب کرده است. همچنین نمایشگر سامسونگ گلکسی S۹ پلاس بسیار روشن تر و واضح تر از سری های قبلی خود می باشد.

دیگر مزایای موبایل سامسونگ گلکسی S۹ پلاس

از دیگر مزایای موبایل سامسونگ گلکسی S۹ پلاس برخورداری از اسپیکر هایی با قدرت ۱٫۴ برابر نسخه های قبلیست. همچنین اسپیکرهای دوگانه ی این موبایل می توانند صدای سه بعدی را به شما ارائه دهند. از دیگر مواردی که موجب برتری این موبایل می شود قیمت کمتر آن نسبت به آیفون ۱۰ است. این موضوع با توجه به امکانات زیاد این موبایل، نقطه قوت بزرگی محسوب می شود.

سامسونگ گلکسی S۹ پلاس

معایب موبایل سامسونگ گلکسی S۹ پلاس

از جمله معایب این موبایل، سرعت پایین در دریافت به روزرسانی و آپدیت های سیستم عامل اندروید می باشد. این در حالیست که به روز رسانی امنیتی مناسب این گوشی بسیار بهتر از به روز رسانی سیستم عامل آن می باشد و برای بهره مندی از امکانات جدید اندروید، کاربران این موبایل باید چندین ماه منتظر بمانند. همچنین قابلیت انیمیشن سازی موبایل  سامسونگ گلکسی S۹ پلاس چندان مورد توجه مشتریان واقع نشده است. علت مطلوب نبودن این آواتارها مصنوعی بودن حرکات و همچنین شبیه نبودن آن ها به فرد می باشد.

گفتگو ها