نقد و بررسی

معرفی بهترین بازی های اندروید برای کودکان زیر ۹ سال

Pet Bingo by Duck Duck Moose

امروزه با پیشرفت تکنولوژی و به بازار آمدن بازی‌های جدید دیگر نمی‌توانید کودکان خود را از  بازی های اندروید دور کنید، بنابراین بهتر است بازی‌هایی را برای آن‌ها انتخاب کنید که تأثیر منفی بر روی رفتار آن‌ها نگذارد. در این مطلب قصد داریم این بازی‌های مفید را معرفی کنیم.

معرفی ۱۰ بازی‌ برتر کودکان

Daniel Tiger for Parents

بازی اندروید Daniel Tiger for Parents

یکی از بهترین  بازی های اندروید برای کودکان را می‌توان بازی Daniel Tiger for Parents دانست این بازی، یکی از پرطرفدارترین بازی‌هایی است که برای کودکان طراحی‌شده است و شما می‌توانید این بازی را از طریق لینک زیر تهیه کنید.

 [maxbutton id=”5″ ]

Pet Bingo by Duck Duck Moose

بازی اندروید Pet Bingo by Duck Duck Moose

یکی دیگر از  بازی های اندروید که برای کودکان زیر ۹ سال طراحی‌شده است بازی Pet Bingo by Duck Duck Moose می‌باشد که بازی فوق‌العاده زیبایی است که کودکان از بازی کردن این بازی نهایت لذت را می‌برند، این بازی را نیز می‌توانید از طریق لینک زیر دریافت کنید.

[maxbutton id=”6″ ]

Llama Spit Spit

بازی اندروید Llama Spit Spit

Llama Spit Spit، یکی از بازی های اندروید برای کودکان است که داستانی زیبا را دنبال می کند و می توانید آن را از طریق لینک زیر تهیه کنید.

[maxbutton id=”7″ ]

Toca Kitchen 2

بازی اندروید Toca Kitchen 2

Toca Kitchen 2 یکی از بازی های اندروید دخترانه است که مناسب دختران زیر ۹ سال می باشد، با تهیه این بازی برای کودکان خود می توانید چندین ساعت آن ها را سرگرم کنید، برای تهیه این بازی می توانید از طریق لینک زیر اقدام کنید.

[maxbutton id=”8″ ]

PJ Masks: Moonlight Heroes

بازی اندروید PJ Masks: Moonlight Heroes

یکی دیگر از بازی های اندروید که مناسب کودکان زیر ۹ سال می باشد بازی PJ Masks: Moonlight Heroes است، این بازی فوق العاده زیبا است و کودکان شما می توانند چندین ساعت را در روز صرف این بازی کنند بدون آن که از لحاظ اخلاقی دچارمشکل شوند، برای نصب این بازی روی لینک زیر کلیک کنید.

[maxbutton id=”9″ ]

Doug dug

بازی اندروید Doug dug

یک بازی اندروید کودکانه که مناسب سنین زیر ۹ سال است Doug dug می باشد، این بازی بیشتر مناسب پسران می باشد ولی با این حال بسیاری از دختران نیز به این بازی علاقه نشان داده اند، اگر می خواهید این بازی را برای کودک خود نصب کنید روی لینک زیر کلیک کنید.

[maxbutton id=”10″ ]

Tornado Time Free

بازی اندروید Tornado Time Free

اگر به دنبال یک بازی با گرافیک خوب برای کودک زیر ۹ سال خود هستید حتما باید بازی Tornado Time Free را برایش تهیه کنید، این بازی از بهترین بازی های اندروید برای کودکان می باشد. برای نصب این بازی می توانید از طریق لینک زیر اقدام کنید.

[maxbutton id=”12″ ]

Road Trip - Endless Driver

بازی اندروید Road Trip – Endless Driver

یکی از جالب ترین بازی های اندروید کودکانه بی شک بازی Road Trip – Endless Driver می باشد که یک بازی ماشینی است و کودک شما می تواند خلاقیت و قدرت خود در ماشین سواری را افزایش دهد، برای تهیه و نصب این بازی می توانید از طریق لینک زیر اقدام کنید.

[maxbutton id=”13″ ]

Tamagotchi Classic - Gen1

بازی اندروید Tamagotchi Classic – Gen1

Tamagotchi Classic – Gen1 یکی دیگر از بازی های اندروید می باشد که می توانید بر روی گوشی خود نصب کنید تا کودکان شما آن را بازی کنند برای تهیه این بازی می توانید به لینک زیر مراجعه کنید.

[maxbutton id=”14″ ]

Smart Kids Puzzles

بازی اندروید Smart Kids Puzzles

بازی آخری که در این مطلب معرفی می کنیم و می توانید آن را برای کودک زیر ۹ سال خود نصب کنید بازی Smart Kids Puzzles است، اگر می خواهید از خرید پازل های زیاد برای کودک خود خلاص شوید می توانید به راحتی این بازی را بر روی گوشی موبایل خود نصب کنید تا کودک شما بدون هیچ هزینه ای پازل ها را حل کند. لینک این بازی در زیر موجود است.

[maxbutton id=”15″ ]

گفتگو ها