نقد و بررسی

آشنایی با راه حل مشکلات و خطاهای برنامه شاد

مشکلات برنامه شاد

مشکلات برنامه شاد معضل جدید خانواده ها ایرانی! پس از این که ویروس منحوس کرونا سایه شوم خود را بر کشور ما گسترد، رفتن به مدرسه و نشستن پشت نیمکت های چوبی و گوش فرا دادن به آنچه که معلم می گوید، به آرزویی تبدیل شد که حسرت آن هنوز هم پا برجا است. اما این موضوع موجب غفلت از اهمیت آموزش نشده و تصمیم بر آن شد که تا پایان وضعیت مذکور امر مهم آموزش به صورت مجازی پیگیری شود. از همین رو پلتفرمی تحت عنوان برنامه شاد طراحی شده و در اختیار دانش آموزان و معلمان قرار گرفت تا بدین ترتیب حس و حال مدرسه این بار در سایه تکنولوژی برقرار گردد. اگر چه این برنامه به بسیاری از مشکلات آموزش و پرورش پایان داد، اما با این اوصاف از مشکلات برنامه شاد نیز نمی توان چشم پوشی کرد!

برنامه شاد نیز همچون هر شبکه اجتماعی دیگری مشکلات متعدد و متنوعی دارد، آنچه اهمیت دارد تلاش برای پایان دادن به مشکلات برنامه شاد به عنوان یکی از پر کاربردترین اپلیکیشن های حال حاضر می باشد. لازم به ذکر است که پیش از شروع سال تحصیلی شمار زیادی از مشکلات این برنامه مرتفع شده و این برنامه تا حدودی بهبود یافت. کارشناسان فعال در این حوزه مدعی هستند که با در دست داشتن برنامه ای دقیق تمام تلاش خود را در راستای پایان دادن به مشکلات برنامه شاد به کار گرفته اند.

آموزش پرورش - شاد

تعدد مشکلات برنامه شاد و اهمیت رفع سریع آن ها آی تی پورت را بر آن داشته است که در ادامه به بیان راه حل هایی برای پایان دادن به این خطاها بپردازیم. اگر شما هم به آن دسته از افرادی تعلق دارید که با این مشکلات دست و پنجه نرم می کنید، تا پایان طلب با ما همراه باشید!

به مشکلات برنامه شاد پایان دهید!

نصب برنامه بر روی گوشی های هوشمند اندرویدی

برنامه شاد که امروزه توسط اکثریت دانش آموزان و معلمان مورد استفاده قرار می گیرد، تنها بر روی گوشی های هوشمند دارای سیستم عامل اندروید قابل نصب است. بنابراین اگر تلفن همراهتان آیفون است و یا می خواهید این برنامه را بر روی کامپیوتر شخصی نصب نمایید، بهتر است به استفاده از نسخه تحت وب برنامه شاد روی آورده و یا با نصب نرم افزار شبیه ساز بر روی کامپیوتر خود به این دسته از مشکلات برنامه شاد پایان دهید.

android

اعلام خطای نصب

بسیار دیده شده است که کاربران در حین نصب برنامه مذکور با مشکل مواجه شده اند. جالب و در عین حال لازم است بدانید که عوامل متعددی روند نصب برنامه شاد را تحت تاثیر قرار می دهند. همان گونه که پیش تر نیز اشاره کردیم، این برنامه تنها بر روی گوشی های هوشمند دارای سیستم عامل اندروید قابل نصب است. بنابراین افراد دارای تلفن همراه آیفون یا کامپیوتر شخصی می توانند نسخه تحت وب برنامه شاد را مورد استفاده قرار دهند.

یکی دیگر از دلایل عدم نصب برنامه شاد بر روی گوشی های هوشمند پایین بودن اندروید دستگاه مورد نظر است. به یاد داشته باشید که لازم است دستگاه شما دارای سیستم عامل اندروید نسخه ۴٫۴ یا بالاتر باشد. در غیر این صورت موفق به نصب برنامه شاد و استفاده از آن نخواهید شد.

android app not installed

همان طور که می دانید، نصب هر برنامه ای نیازمند حداقل فضای داخلی می باشد. گفتنی است که اپلیکیشن شاد دارای حجمی ۲۰ مگابایتی بوده و علاوه بر این مقدار به فضایی به منظور اجرای برنامه ها، ذخیره اطلاعات و… احتیاج دارد تا بتواند پاسخگوی نیازهای دانش آموزان و معلمان باشد. بنابراین سعی کنید حجم قابل توجهی از دستگاه خود را بدین منظور خالی نگه دارید. در صورتی که فضای مذکور کم باشد، عدم نصب و کارکرد درست به عنوان یکی از مشکلات این برنامه نمایان خواهد شد.

یکی دیگر از رایج ترین مشکلات برنامه شاد در حین نصب عدم اجازه تلفن همراه برای نصب برنامه مذکور می باشد. برای پایان دادن به این مشکل کافی است به بخش تنظیمات دستگاه مراجعه نموده و اجازه نصب برنامه شاد را صادر نمایید.

عدم احراز هویت

مشکلات برنامه شاد

یکی دیگر از مشکلات برنامه شاد که دانش آموزان و والدین آن ها را به دردسر انداخته است، عدم احراز هویت در اپلیکیشن مذکور می باشد. در صورتی حتی پس از انجام احراز هویت با این خطا رو به رو شدید، کافیست مجددا به برنامه شاد بازگشته و به لیست دانش آموزان وارد شوید.

عدم امکان استفاده از برنامه شاد برای بیش از یک دانش آموز

یکی از رایج ترین مشکلات این برنامه که گریبان خانواده های بسیاری را گرفته است، این است که تنها یک کاربر قادر به استفاده از این برنامه می باشد. اگر شما هم جزء آن دسته از افرادی هستید که دو دانش آموز در منزل دارید، باید بدانید که تنها یکی از آن ها می توانند با استفاده از برنامه شاد در کلاس های مجازی خود شرکت کنند. حال شاید این سوال ذهنتان را به خود مشغول کرده باشد که چاره این مشکل بزرگ چیست؟

clone app

برای پایان دادن به این دسته از مشکلات برنامه شاد کافی است اپلیکیشن clone app را نصب نموده و با استفاده از آن دو ورژن جدا از برنامه شاد را بر روی موبایل یا تبلت خود نصب کرده و مورد استفاده قرار دهید.

لینک دانلود برنامه شاد

دانلود برنامه clone app

گفتگو ها