بازاریابیتجارت الکترونیک

چگونه طرفداران فیس بوک خود را افزایش دهیم ؟

آی تی پورت - مقالات

برای بسیاری تجارت‌ها و مؤسسات داشتن صفحه‌ی فیس بوک شیوه‌ای موثر برای ترویج محصولات و خدماتشان است و می‌تواند به طور قابل توجهی شبکه‌ی ارتباطی آن‌ها را گسترش دهد. به دست آوردن میلیون‌ها طرفدار در فیس بوک آسان است، اگر تنها برخی از این ایده‌های ساده را دنبال کنید.

قبل از هر چیز با آنچه در حال حاضر دارید شروع به کار نمایید. بر روی تکمه ی «پیشنهاد به دوستان» کلیک کنید و از پروفایل اصلی خود دوستان را دعوت کنید.  تعداد طرفدارانی که شما از این روش کسب خواهید کرد عمدتاً به  تعداد دوستانی که در واقع دارید و رابطه‌ی شما با آن‌ها بستگی دارد. گذشته از این شما باید مشترکان  مجله الکترونیکی و ایمیل خود را نیز دعوت کنید. با ارسال ایمیلی به مشترکان خود به آن‌ها در مورد صفحه طرفداری خود اطلاع رسانی کنید و لوگو فیس بوک را  در خبرنامه‌ی خود  قرار دهید.

افرادی که مرتباً سایت شما را بازدید می‌کنند را با قراردادن چیزهای چشم نواز (چشم گیر) در وبسایت خود ترقیب کنید تا به صفحه‌ی طرفداری شما در فیس بوک سر بزنند.

ازمیان ابزارک هایی که می‌توانید در سایت خود قرار دهید، انتخاب کنید مانند ابزارک جعبه طرفداری که در آن شما می‌توانید جریان اطلاعات صفحه و برخی طرفداران خود را نمایش دهید یا جریان زنده که طرفداران می‌توانند برای ارسال نظر فوری (بلادرنگ) استفاده کنند. شما همچنین می‌توانید فیلم‌های خوبی را در صفحه فیس بوک خود بارگذاری کنید و آن‌ها را در وب سایت یا وبلاگ  خود جاسازی کنید. این ویدئو به عنوان لینکی به صفحه طرفداری فیس بوک شما می‌باشد.

آی تی پورت - مقالات

مردم جذب مطالب منحصر به فرد و جالب توجه می‌شوند. یکی از راه های بسیار خوب برای جذب تعداد بیشتری از افراد برای بررسی صفحه فیس بوک شما ولایک کردن آن، اضافه کردن چیزهای جالبی در صفحه طرفداری شما است. صفحه طرفداران خود را با آپلود ویدئوی خوش آمد گویی جذابی در صفحه اصلی خود منحصر به فرد سازید. در اینجا شما می‌توانید هر چیزی که صفحه‌ی شما با آن در ارتباط است و دلیل اینکه چرا افراد باید آن را لایک کنند را به اشتراک بگذارید. تعدادی از برنامه‌های کاربردی فیس بوک هم وجود دارد که شما می‌توانید درصفحه فیسبوک خود اضافه کنید تا آن جذاب تر شود، مانند Vpype، برنامه‌ی ویدیو زنده که در آن شما می‌توانید نمایش‌های اینترنتی را به طور مستقیم از صفحه خود نشان دهید. همچنین چندین شرکت وجود دارند که برنامه‌های درخواستی بر حسب چیزی که می‌خواهید درست می‌کنند.

پس از انجام این موارد به روز رسانی ها، مقالات و اخبار جالب مربوط به کسب و کار خود را پست ‌کنید طوری که افرادی که در لیست شما اضافه شده‌اند پست را دریافت ‌کنند و مجبور به اظهار نظر در پروفایل شما ‌شوند. با انجام این کار کاربری که در نمایه شما نظر خواهد داد به طور خودکار متقابلاً نظر شما را برای تمام کاربران در پروفایل خود پست خواهد کرد. این عمل کاربران بیشتری را در مورد وجود شما آگاه خواهد کرد و با عضو شدن افراد بیشتری در شبکه شما به پایان خواهد رسید.

لینک، لینک و لینک کردن را فراموش نکنید. مطمئن شوید که لینکی روی صفحه‌ی پروفایل شخصی خود افزوده اید که بازدیدکنندگان را به صفحه‌ی طرفداری فسیس بوک شما راهنمایی خواهد کرد، URL صفحه‌ی طرفداری خود را درست زیر عکس پروفایل خود در ناحیه‌ی «چیزی در مورد خود بنویسید» قرار دهید، طوری که به آسانی برای دوستانی که صفحه‌ی شما را بازدید می‌کنند قابل روئت باشد. شما همچنین می‌توانید صفحه طرفداری خود را در سایت‌های دیگر مانند توییتر، لینک کنید. به روز رسانی های فیس بوک شما به طور خودکار در حساب توییتر شما ارسال خواهد شد و شما همچنین می‌توانید صفحه طرفداری خود را در مورد سابقه و حوزه‌ی (فیلد) بیوگرافی توییتر خود ارتقاء دهید.

 اما مهم‌ترین چیز این است که در ارسال روی پروفایل فیس بوک خود ثابت قدم باشید. شما در فیس بوک باید بسیار فعال باشید. پروفایل فعال کلیدی برای جذب کاربران بیشتر و بیشتر است.

این‌ها تنها تعداد کمی از چیزهایی هستند که شما می‌توانید برای افزایش طرفداران خود در فیس بوک انجام دهید. آن‌ها را امتحان کنید!

منبع: isnare.com

گفتگو ها

    خیلی عالی بود, سپاس 🙂

    آرمین

    نکات خوبی ذکر کردید

    علی یارندی

    سلام آقای جاهدی

    خسته نباشید ممنون

    آرمین

    جالب بود 🙂

    موفق باشید

    Si Na

    عالی بود