تجارت الکترونیکمعرفی وب سایت

راهکاری نو برای متحول سازی عکاسی تان!

مجله اینترنتی آی تی پورت

عکاسی دارای سه جنبه علمی، صنعتی و هنری است؛ به‌عنوان یک پدیده علمی متولد شد، به شکل یک صنعت گسترش یافت و به عنوان هنر تثبیت شد. عکاسی توسط یک فرد کشف و تکمیل نشده‌است، بلکه نتیجه تلاش بسیاری از افراد در زمینه‌های مختلف و اکتشافات و نوآوری‌های آنان در طول تاریخ است. پیدایش عکاسی و رواج روش‌های گوناگون این فن در ایران، با اختلاف حدود سه سال از اعلام موجودیت عکاسی در فرانسه روی داده‌است. اختراعات و انواع ابزار و تجهیزات عکاسی دو تا سه سال پس از اینکه به بازار می‌آمد بطور هدیه بدست پادشاه ایران می‌رسید. استفاده از دوربین دیجیتال در بین عکاسان آماتور و حرفه‌ای هر دو رواج یافته‌است. آماتورها به خاطر سهولت استفاده و کم شدن هزینه‌ها به دلیل عدم نیاز به فیلم از آن بهره می‌گیرند اما حرفه ای‌ها خصوصا خبرنگاران عکاس دلایل دیگری برای استفاده از دوربین دیجیتال دارند. سرعت عمل در انتقال تصاویر به رسانه‌ای که برای آن کار می‌کنند به دلیل حذف مراحل ظهور و چاپ و ادیت یا ویرایش سریع آن در رایانه از مهم‌ترین این دلایل است.

مجله اینترنتی آی تی پورت

 

ما معتقدیم که دنیا جای بهتر و زیبا تری می شود، اگر دانسته هایمان را باهم به اشتراک بگذاریم و ما سعی داریم تا شما را در تجربیات و دانش خود سهیم کنیم.

برای رسیدن به این هدف مجموعه ای از متخصصین عکاسی را به دور هم جمع کرده و برنامه ای را در قالب مجموعه مقالات، صدا، ویدیو، مسابقه و کلاس های آموزش عکاسی را برای شما علاقه مندان به عکاسی طراحی نموده ایم و همچنین از طریق به اشتراک گذاشتن آن، با شما سعی داریم تا دانش روز دنیا را به شما منتقل کنیم.

 

جهت دریافت اطلاعات بیشتر، عکاسی را مطالعه بفرمایید.

گفتگو ها
    آرش

    سلام

    وبسایت عکاسی حرکت خوبی رو شروع کرده و عملکر خوبی داشته تا الان البته اگر همچنان پر قدرت ادامه بده و ازش حمایت کنند.

    سلام ، سایت واقعا خوبی دارین فقط نمیدونم مشکل چیه که دیر به دیر آپ میشین من تازه شروع کردم و امیدوارم شما هم موفق باشید .

      حسین جاهدی

      سلام
      ممنون نظر لطف تون هست
      متاسفانه مشکلات آخر تحصیل و کاری باعث شده کمی با تاخیر سایت بروز بشه

    اره من همیشه از کاربران سایتتون بودم ولی خیلی وقته پست جدید ندادید

    فک کنم در طی ۳- ۴ ماه فقط ۵ تا پست جدید داشتید

    منم مثل دوستمون براتون ارزوی موفقیت میکنم و امیدوارم مشکلاتتون حل شه

    با تشکر