تجارت الکترونیکمعرفی وب سایت

اینترو؛ بیزینس کارت جدید شما

آی تی پورت ، درگاهی به سوی فناوری اطلاعات

کسب و کار شما هر چه که باشد به یک بیزینس کارت احتیاج پیدا خواهید کرد. داشتن بیزینس کارت به شما کمک می‌کند که به ساده‌ترین شکل ممکن، تمام اطلاعات کاری خود را در اختیار دیگران قرار دهید. در زمان ملاقات با دیگران می‌توانید بیزینس کارت خود را به آنها بدهید تا آنها بدانند شما چه کار می‌کنید و چطور می‌توانند با شما تماس بگیرند. از همه این‌ها گذشته، بیزینس کارت از نظر پرستیژ کاری هم یک باید به حساب می‌آید به طوری که این روزها هر کس که در کارش حرفه‌ای به حساب می‌آید حتما برای خودش یک بیزینس کارت دارد.

همه این‌ها درست، ولی بیزینس کارت‌ها نقطه ضعف‌هایی هم دارند. مثلا برای شما هم ممکن است پیش بیاید که درست در زمان و مکان مورد نیاز بیزینس کارت‌های خودتان را نیاورده باشید یا اینکه کارت‌های‌تان تمام شده باشد و حالا باید دوباره سفارش بدهید که بیزینس کارت‌ها را پرینت کنند.

علاوه بر این گاهی اوقات ممکن است دلتان نخواهد که برخی از افراد بعضی از راه‌های تماس با شما را بدانند. به عنوان مثال شاید نخواهید شخص مقابل شماره تلفن شما را بداند و فقط از طریق ایمیل با شما در ارتباط باشد. اما متاسفانه چون هر دو راه تماس را روی کارت خود نوشته‌اید راهی برای پنهان کردن شماره تلفن خود ندارید، مگر اینکه با خودکار روی آن را خط بزنید که در این صورت قطعا باعث ناراحتی شخص مقابل خواهید شد.

از این گذشته، یکی از مشکلات بیزینس کارت‌ها این است که مرسوم نیست عکس خودتان را روی آن چاپ کنید. افرادی که بیزنیس کارت شما را دریافت می‌کنند ممکن است بعد از مدتی چهره شما را فراموش کنند یا از آن بدتر شاید اصلا بیزینس کارت شما را از کسی غیر از شما دریافت کرده باشند و اصلا تا به حال شما را ندیده باشند. بهتر این است که عکس شخص هم در کنار اطلاعات کاری‌اش باشد تا فرد مقابل بهتر بداند شما چه کسی هستید و با چهره شما هم آشنا شود و آن را به خاطر بسپارد.

با اینکه بیزینس کارت‌های فیزیکی معایب بالا را دارند اما امروز می‌خواهم شما را با یک بیزینس کارت جدید و البته محبوب آشنا about.me کنم که همه این مشکلات را حل می‌کند. با اینترو آشنا شوید؛ جدیدترین مخلوق

آی تی پورت ، درگاهی به سوی فناوری اطلاعات

اینترو همه آن چیزی است که باید از یک بیزینس کارت انتظار داشت

اینترو یک نرم‌افزار رایگان برای سیستم عامل iOS است که به شما این امکان را می‌دهد که از اطلاعات موجود در اکانت خود در سرویس about.me یک بیزینس کارت درست کرده و آن را با دیگران به اشتراک بگذارید. نحوه کار این نرم‌افزار خیلی ساده است. برای استفاده از اینترو فقط به یک اکانت در سرویس about.me و همین‌طور اپ اینترو احتیاج دارید.

وقتی این اپ را نصب کردید می‌توانید بیزینس کارت مجازی خود را با هر کس که دلتان خواست به اشتراک بگذارید. لازم نیست طرف مقابل هم اینترو را نصب کرده باشد. شما می‌توانید کارت خود را به شخص مقابل ایمیل کنید یا به شماره تلفن او ارسال کنید.

جالب‌تر اینکه می‌توانید معین کنید علاوه بر اطلاعات خود در about.me چه اطلاعات دیگری را با شخص مقابل به اشتراک بگذارید. اگر خواستید می‌توانید هم شماره تلفن و هم ایمیل خود را برای او بفرستید. اگر هم خواستید آن فرد شماره تلفن شما یا ایمیل شما را نداند می‌توانید این اطلاعات را برای او ارسال نکنید.

خوبی اینترو این است که هر زمان که بخواهید در دسترس‌تان است. دیگر لازم نیست همیشه حواس‌تان به این باشد که آیا بیزینس کارت خود را با خودتان آورده‌اید یا نه، چون اسمارت‌فون ما یار همیشگی این روزهای ما شده و حالا می‌توان از طریق اسمارت‌فون و البته با کمک اپ اینترو به سادگی هر چه تمام‌تر یک بیزینس کارت به فرد مورد نظر ارسال کرد.

آی تی پورت ، درگاهی به سوی فناوری اطلاعات

یکی دیگر از مزیت‌های اینترو این است که می‌توانید اطلاعاتی را با آن به اشتراک بگذارید که هرگز با یک کارت فیزیکی امکان چنین کاری را نداشتید. اگر از کاربران سرویس about.me باشید حتما می‌دانید که می‌توانید با آن یک بیوگرافی کامل از خودتان بنویسید و به سایت‌ها و اکانت‌های خود در شبکه‌های اجتماعی لینک بدهید، از سوابق کاری خود بگویید و همه اطلاعات کاری خود را در قالبی زیبا و کارآمد گردهم آورید. اینترو هم که خودش توسط سرویس about.me ساخته شده تمام این اطلاعات را در قالب یک بیزینس کارت تحویل اشخاص مورد نظر شما می‌دهد. البته کارتی که به دیگران ارسال می‌شود شامل یک لینک به اکانت شما در about.me و ایمیل و شماره تلفن شما (در صورت تایید شما) است و کسی که کارت شما را دریافت می‌کند باید روی لینک ارسالی کلیک کند تا پروفایل شما را ببیند و اطلاعات لازم در مورد شما را دریافت کند.

 

 

حتی اگر تا به حال بیزینس کارت نداشته‌اید حالا می‌توانید به صورت رایگان یک کارت مجازی برای خودتان درست کنید. اگر آیفون، آیپد یا آیپاد دارید همین حالا این اپ رایگان را دانلود کنید و بیزینس کارت خود را به دوستان و آشنایان و همکاران‌تان ارسال کنید و از اینکه به همین راحتی توانسته‌اید صاحب یک بیزینس کارت همه چیز تمام بشوید لذت ببرید. ضمنا حالا که صحبت از سرویس about.me شد خوشحال می‌شوم به اکانت من در این سرویس سری بزنید و با من بیشتر آشنا شوید.

 

 

نویسنده مهمان آی تی پورت : بهراد جاود

بلاگرم و از نوشتن لذت می‌برم. در حوزه فناوری فعالم و دانسته‌های خودم در مورد وبلاگ‌نویسی، شبکه‌های اجتماعی و روابط عمومی را با شما به اشتراک می‌گذارم. این اواخر به تولید پادکست هم می‌پردازم. برای مطالعه مقالات بیشتر از من، وبلاگم را دنبال کنید.

گفتگو ها
    mahnaz

    چقد جالب بود!!!خیلی زیبا و قشنگ…

    ممنون.مفید بود..

    خسته نباشید

      خواهش می‌کنم… بازم به آی تی پورت سر بزنید من سعی می‌کنم هفته‌ای یه بار یه اپ یا سرویس جالب رو معرفی کنم 🙂

    اینترو خیلی نرم افزار جالبی به نظر میرسه ولی یک مشکلی داره فقط برای ios هست

    اگر امکانش هست نرم افزاری که نسخه اندروید داره در زمینه بزینس کارت معرفی کنید

      آره درسته مشکلش همینه ولی اپی در حد اینترو واسه اندروید نمی‌شناسم. شاید به زودی نسخه اندروید اینترو هم معرفی بشه

    nanjan khanoom

    خیلی هم عالی

    اما طول میکشه تا همه بتونن ازش استفاده کنن

    ولی خب فک کنم همه گیر بشه

      لازم نیست همه ازش استفاده کنن… همین که شمایی که این اپ رو میشناسی ازش استفاده کنی کلی به دردت می‌خوره چون طرف مقابل برای اینکه کارت شما رو دریافت کنه لازم نیست اپ اینترو رو داشته باشه یا حتی توی about.me عضو باشه. یکی از بزرگ‌ترین مزایای این اپ هم همینه.

    طلوع

    با تشکر از اطلاعاتی که در اختیار قرار می دین

    فقط ی سئوال بدرد تبلیغات عمومی هم میشه یا فقط برای کارت شخصی خوبه؟

    به طور مثال برای تبلیغات مدارس یا مهد کودکها ویا…………..؟

      اگه منظور تبلیغ کردن مدرسه یا مهدکودکه یا کلا سازمان و کسب و کاره که فکر نکنم زیاد مفید باشه چون کلا about.me بیشتر برای اشخاص حقیقه نه حقوقی. اگر هم منظورتون ارسال انبوهه که بازم فکر نکنم به درد بخوره واسه اون کار.

    ـــــصـ ـღ ـدفــــــ

    ممنون ازاطلاعات کاملتون…

    برای تبلیغات عمومی هم میشه استفاده کرد؟؟

      خواهش می‌کنم…

      این اپ کلا واسه معرفی یک شخص به شخص دیگر هست واسه تبلیغات فکر نکنم کاربردی داشته باشه.

    با سلام

    در ابتدا از گروه آی تی پورت بسیار ممنونم که مطالب کاربردی و مفیدی ارائه میدن !

    اینترو یعنی شروع یا توسعه کار من ! فوق العاده ست

     

    فیلتر شده