وبلاگ

۳ سال از انتشار اولین پست در آی تی پورت گذشت!

آی تی پورت

بر سالهای عمرمان که افزوده می شود گذران روزها را سریع تر درک میکنیم. شاید اگر تقویمی روی میزم نبود فاصله زمانی نوشتن این پست را با پست ۲ سالگی آی تی پورت چند ماهی بیشتر نمی دانستم. با این حال ایام می گذرد و غمی از گذشت آن نیست.

این پست را به مناسبت سومین سال فعالیت مداوم آی تی پورت در فضای مجازی به نمایندگی از گروه آی تی پورت می نویسم. مرور سالی که بر آی تی پورت گذشت برای ما لذت بخش است. امیدواریم برای شما مخاطب و دوست همراه ما نیز خوشایند باشد.

در سومین سال فعالیت آی تی پورت بیشتر به توسعه آی تی پورت پرداختیم. راه اندازی دو بخش آلبوم خبری و ویدیو نیازی بود که با توجه به موضوع فعالیت آی تی پورت به شدت احساس می شد.

آی تی پورت

آلبوم خبری

کم حوصلگی طیف بزرگی از مخاطبان رسانه های اینترنتی مبحثی جدی است که این روزها رسانه ها به دنبال راهکارهایی برای مقابله با این معضل هستند. ما نیز در آی تی پورت به بررسی این موضوع پرداختیم و نتیجه این شد که اخبار مهم ، به روز و جذاب دنیای فناوری اطلاعات بصورت یک گزارش تصویری به مخاطب ارائه شود تا در کمترین زمان ممکن و با جذاب ترین شیوه (ابزار بصری) اطلاع مورد نظر به وی رسانده شود. در واقع در این بخش جدیدترین اخبار دنیای فناوری اطلاعات در قالب یک آلبوم عکس به مخاطب ارائه می شود.

ویدیو

پیش از این نیز بخش ویدیو در آی تی پورت فعالیت داشت و ویدیوهای جدیدترین اخبار فناوری اطلاعات در کانال آپارات آی تی پورت به اشتراک گذاشته می شد. سامانی هم به این بخش دادیم تا کاربران در خود سایت بتوانند جدیدترین ویدیو ها را مشاهده نمایند.

استقبال کاربران از راه اندازی این دو بخش فراتر از تصور ما بود، به نحوی که در روزهای نخستین تعداد بازدیدهای هر آی پی در آی تی پورت چند برابر شد.

responsive-itport

آی تی پورتِ واکنش گرا

آی تی پورت اخیراً تن به یک بهینه سازی کامل داد که مهمترین آنها واکنش گرایی بود. در نسخه قبل آی تی پورت اشکالاتی در بعضی دیوایس ها توسط مخاطبان گزارش شده بود (بسیار از ایشان سپاسگذاریم) که تلاش شد تقریباً در تمامی رزولیشن ها این اشکالات برطرف شود. در حال حاضر شما با هر دیوایسی می توانید بدون اشکال در آی تی پورت گردش کنید.

اپلیکیشن اندروید آی تی پورت

اپلیکیشن اندروید آی تی پورت

برنامک اندروید آی تی پورت

همانگونه که اشاره شد آی تی پورت بصورت کاملآ واکنش گرا طراحی شده است و قابلیت مشاهده در دیوایس ها براحتی وجود دارد. با این وجود تلاش نمودیم اپلیکیشنی برای سیستم عامل محبوب اندروید نیز ارائه دهیم تا دسترسی مشتریان دائمیمان به آی تی پورت تا حد امکان آسان گردد.

لازم است از آقای حجت ملکی که به تازگی به گروه نویسنده های آی تی پورت پیوسته اند تشکر گرمی از سوی خود و کاربران برای طراحی و انتشار این اپلیکیشن داشته باشیم.

لینک : اطلاعات بیشتر در مورد نسخه اندروید آی تی پورت

آی تی پورت در شبکه های اجتماعی

در سالی که گذشت گروه آی تی پورت حضور پر رنگ تری در شبکه های اجتماعی از خود نشان داد. با دنبال کردن صفحه فیسبوک آی تی پورت اخبار جذاب دنیای آی تی و با دنبال کردن اکانت توییتر آی تی پورت می توانید اخبار داغ و جدید در این حوزه را دنبال نمایید.

itport-authors

نویسنده های آی تی پورت

همانگونه که می دانید آی تی پورت به همت گروهی از نویسنده های افتخاری به روز می شود. دوستانی با تخصص های متفاوت در این چند سال تمام تلاش خود را در قالب آموزشها و مقالات مختلف به شما مخاطبان عزیز ارائه داده اند. جا دارد در اینجا از همگی آنها کمال تشکر داشته باشیم.

اسامی نویسندگانی که با همکاری دارند را می توانید در برگه درباره آی تی پورت ببینید.

پذیرش نویسنده افتخاری

آی تی پورت همیشه آمادگی پذیرش نویسنده های افتخاری را دارد. البته همانطور که می دانید روال انتشار پستها خیلی سریع نیست. اصلی ترین دلیل این موضوع ترجیح کیفیت بر کمیت پست ها در این چند سال فعالیت بوده است. ما در آی تی پورت اصلاً اصراری به ارسال روزانه چندین پست نداریم و بالعکس شدیداً به محتوای ارائه شده حساسیم. لذا در جذب نویسنده های افتخاری شرایطی مقرر نموده ایم.

البته دوستانی نیز هستند که علاقه به نویسندگی دارند. گروه آی تی پورت با کمال علاقه به این دوستان کمک خواهد کرد تا در صورتی که شرایط نویسندگی را ندارند خود را در این زمینه ها قوی تر سازند و به ما بپیوندند. پس تعلل نکنید و با آی تی پورت تماس بگیرید.

 

پیشنهاد ویژه

از تاریخ ۱۲ الی ۱۴ بهمن ماه تمامی سفارشات پلن های تبلیغاتی آی تی پورت شامل ۵۰ درصد تخفیف خواهند بود.

در پایان از زحمت های دوست عزیزم حسین جاهدی (ادمین آی تی پورت) که علاقه ی فوق العاده ایشان به آی تی پورت بر هیچ دوستی پوشیده نیست تشکر ویژه ایی دارم و آرزوی بهترین ها را برایش دارم.

گفتگو ها

    سلام به حامد و تمام نویسنده های گل

    به همشون تبریک میگم

    و یک تبریک ویژه بخاطر تولد حسین جان

    انشالله که موفق باشید

    خیلی ممنون از حامد عزیز

    امیدواریم در آینده تیم آی تی پورت بهتر بتونه به دوست داران فناوری خدمت رسانی کنه 🙂

    تبریک به همه دوستان آی تی پورتی به خصوص حسین عزیز که تولدشم هست 🙂

    مطمئنا با این تیم خوب آی تی پورت بهترین میشه.

    موفق باشید.

    هاشم رحمانی

    به عنوان کسی که از ابتدایی ترین ساعات شکل گرفتن آی تی پورت حضور داشته ، خوشحالم که بعد از ۳سال حالا آی تی پورت روز به روز پله های موفقیت رو داره طی میکنه. این ۳سالگی رو به بروبچه های آی تی پورت تبریک میگم.

    سلام

    به همه دوستان مخصوصا داش حسین تبریک می گم . ایشالا روز به روز پرمخاطب تر و موفق تر

    موفقیت

    محمد مهدی عنایتی

    سلام به همه

    باز منو خبر نکردین؟ 😀 مگه نگفتم آب دستتونه بذارین زمین منو بفهمونین سه سال گذشت 😀

    ممنون از حامد و حسین عزیز

    اینکه من تونستم الان در خدمتتون باشم از لطف این دو دوست گل بوده

    سه سالگیت مبارک آی تی پورت

      ممنون محمد مهدی عزیز. ما هم به شما که نویسنده فعال آی تی پورت هستی تبریک میگیم و بابت زحماتت متشکریم
      موفق باشی 🙂

    مبارک حسین و حامد و همه ی نویسنده و ها طرفدارای آی تی پورت باشه . امیدوارم آی تی پورت تو سال جدید خودش بیشتر از همیشه موفق باشه 🙂

    سلاااااااااااااااااااااااام

    شرمنده به تأخیر افتاد تبریکم

    تبریک میگم تولدت آی.تی پورت رو 🙂 امیدوارم همچنان رو به بالا کار کنید به قول معروف تو اسمون آی تی خال کنید :)))))

    حسین جان تولد شمارو هم تبریک میگم برادر 🙂

    حامد، مهران، حاتم عزیز و باقی دوستانی که در آی.تی پورت فعالیت می کنند خیلی خیلی خوشحالم که می بینم همچنان دارید ادامه می دید و روز به روز پیشرفت می کنید 🙂 آدم انرژی میگیره ازتون

    همیشه موفق و پیروز باشید

    یا حق

    ان شالله همیشه موفق باشید.

    مبارک مبارک تولدت مبارک!

    راستی ببخشید که دیر تبریک گفتم، تولد هر دوتاییتون مبارک باشه.

    راستی آقای جاهدی چرا لینک اپلیکیشن توی بازار رو نمیزاری؟

    اولیائی

    باعث خوشحالیه. موفق باشید

    محمد

    تولد مبارک ای تی پورت من باید از اقای عنایتی تشکر کنم کع اون باعث شد من از اپارات و سرچ تو گوگل سایت خوبتونو پیدا کنم