تجارت الکترونیکمعرفی وب سایت

چگونه در فعالیت های تجاری موفق تر باشیم؟

تجارت الکترونیک

تجارت الکترونیک در تعریفى ساده انجام هرگونه امور تجارى و بازرگانى از طریق شبکه جهانى مى‌باشد. امورى از قبیل خرید و فروش عمده و یا خرده‌کالاها و ارائه سرویس‌هاى مختلف به مشتریان نظیر مشاوره پزشکى یا حقوقى و موارد دیگرى مانند تبادل کالا به کالا و راه‌اندازى مناقصه‌ها و مزایده‌ها شامل این نوع تجارت مى‌شوند.

از مزایاى تجارت الکترونیک می توان به برخی موارد مانند: افزایش رشد تجارت، افزایش فروش و درآمد، توسعه سرمایه‌گذارى، جلوگیرى در اتلاف وقت و کاهش ترددهاى بى‌مورد، حذف محدودیت‌هاى مکانى و زمانى اشاره کرد.

یکى از جنبه‌هاى بسیار مهم تجارت الکترونیکى خرید و فروشى است که به‌طور مستقیم از اینترنت صورت مى‌گیرد. امروزه به‌دلیل افزایش روزافزون کاربران اینترنتى شرکت‌هاى تولیدى و تجارى به‌سوى تبلیغات اینترنتى تمایل یافته‌اند. تبلیغات باید جائى انجام شود که بازار هدف در آن متمرکز و دسترسى به مشترى آسان باشد و یکى از مزایاى رسانه اینترنت قابلیت تمرکز و دسترسى آسان کاربران به آن است.

تجارت الکترونیک

نداشتن برنامه های بازاریابی، تبلیغات و فروشگاه اینترنتی و حتی در سطح پایین تر نداشتن سایت اطلاع رسانی، به معنی از دست دادن یک مزیت بزرگ رقابتی به شمار می‌رود. نسل جدید مشتریان اکثرا محصولات و خدمات مورد نیاز خود را از طریق اینترنت جستجو می‌کنند. حتی اگر خرید اینترنتی هم نداشته باشند؛ حداقل، تحقیقات بازار خود را در رابطه با نوع محصول یا خدمت مورد نیاز، قیمت‌های شرکت‌های مختلف، خدمات پس از فروش و … را از طریق وب سایت‌ها پیگیری می‌نمایند.

شرکت هایی در فعالیت های تجاری خود موفق ترند که تبلیغات آنها به حد کافی بوده و در بین مردم شناخته شده تر باشند. در ایران  بیش از ۳۰ میلیون کاربر اینترنتی (بر اساس گزارش های منابع معتبر دولتی ) وجود دارد که روزانه از صفحات مختلف فارسی بازدید می کنند. حال نقش وب سایت های تبلیغاتی در جذب مشتری برای شرکت ها نیز بسیار تاثیر گذار می باشد. وب سایت تجارت نو که قدیمی ترین وب سایت در زمینه انتشار و ثبت آگهی رایگان تجاری می باشد پس از سالها فعالیت درحال حاضر دارای هزاران شرکت عضو بوده که آگهی های آنان روزانه توسط هزاران بازدید کننده سایت بازدید می شوند. می توان تاثیر تبلیغات سایت را از گزارشات ارائه شده توسط اعضای سایت تجارت نو با خبر شد که با تماس ها و ارسال نظرات خود مبنی بر عقد قراردادهای بزرگ و کوچک با مشتریانی که از طریق این وب سایت با آنها ارتباط بر قرار نموده اند، که این امر منجر به ادامه همکاری با وب سایت تجارت نو در سطح بسیار وسیع ترنسبت به سالها پیش شده است. خدمات دیگری که از طریق این وب سایت ارائه می شود مدیریت بر کلیه تبلیغات اینترنتی شرکت ها می باشد، بدین صورت که پس از مشاوره پلن هایی جهت تبلیغات در اینترنت توسط کارشناس تبلیغات تجاری وب سایت تجارت نو طراحی می شود که پس از ساخت محتوا این وب سایت مسئولیت انتشار و مدیریت بر آنها را عهده دار خواهد بود که این امر باعث جلوگیری از به هدر رفتن بودجه تبلیغاتی خواهدشد. شما نیز جهت آشنایی و استفاده از خدمات فوق می توانید در تجارت نو نام نویسی نمایید و آگهی های خود را به رایگان ثبت نمایید.

[aio_button align=”center” animation=”flash” color=”blue” size=”small” icon=”none” text=”مشاهده وب سایت تجارت نو” target=”_blank” relationship=”dofollow” url=”http://www.tejarateno.com/”]

گفتگو ها

    مرسی از توضیحات خوبتون