اخبار

ال‌جی با هندست واین اسمارت به گذشته برگشته

ال جی

واین اسمارت ال‌جی، اسمارت فونی اندرویدی که با ظاهر قدیمی و در دارش حسی نوستالژیک را به کاربر منتقل می‌کند آماده است که وارد بازار جهانی شود.

این هندست با کیبورد فیزیکی آلفانومریکی که بیشتر در گوشی‌های قدیمی دیده‌اید، برای کسانی طراحی شده است که دوست دارند یک اسمارت فون را بدون صفحه تمام لمسی تجربه کنند. کاربران این اسمارت فون وقتی در گوشی را باز کنند، روی صفحه نمایش ۳.۵ اینچی‌اش با اندروید ۵.۱.۱ لالی‌پاپ مواجه می‌شوند.

معاون ارشد و مدیر بازاریابی ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ال‌جی، Chris Yie در مورد این اسمارت فون می‌گوید:

هدف ما از تولید اسمارت واین این بود که اسمارت فونی بسازیم که علاقه‌مندان به گوشی‌های در دار از آن لذت ببرند. کاربرانی که مدل‌هایی خاص از گوشی‌های همراه را دوست دارند مجبور نیستند در که در انقلاب اسمارت فون‌ها از علایق‌شان دور بمانند.

واین اسمارت جدیدترین تلاش ال‌جی است برای ماندن و رقابت کردن در بازار شدیدا رقابتی اسمارت فون‌ها. پایگاه تحقیقاتی TrendForce ماه گذشته گزارش داد که ال‌جی با در اختیار داشتن ۵.۸ درصد از سهم بازار جهانی اسمارت فون‌ها، در بین بزرگ‌ترین شرکت‌های سازنده اسمارت فون مقام پنجم را دارد. به گفته خود ال‌جی، محبوبیت گوشی‌های این شرکت در آمریکای شمالی با ۳۶ درصد رشد فروش در مقیاس سالانه افزایش یافته است. این در حالی است که ال‌جی در کشور خودش با ۲۹ درصد سقوط فروش سالانه مواجه شده.

واین اسمارت با یک پردازنده ۴ هسته‌ای ۱.۱ گیگاهرتزی و یک دوربین ۳ مگاپیکسلی در پشت، نسخه به روز رسانی شده مدلی است که سال گذشته در کره معرفی شد. این نسخه جدید که در بازار خانگی ال‌جی با نام جنتل شناخته می‌شود، با رنگ‌های آبی و کبود تا آخر همین ماه میلادی در فرانسه، ایتالیا، لهستان، اسپانیا، قزاقستان، ژاپن و انگلستان منتشر می‌شود.

گفتگو ها