اخبار

دی وی دی پلیر مایکروسافت هم اکنون بر روی استور مایکروسافت

DVD Player app

برای کسانی که از ویندوز ۱۰ بعنوان سیستم عامل خود استفاده می کنند، دی وی دی پلیر اختصاصی مایکروسافت هم اکنون بر روی سیستم استور با قیمت $۱۴٫۹۹ در دسترس است. البته دی وی دی پلیر مایکروسافت قبلا به صورت رایگان در اختیار کسانی که ویندوز ۷ یا ۸.۱ رایانه خود را به ۱۰ اپدیت کرده اند، قرار گرفته بود.

این توضیحات اپ دی وی دی پلیر از طرف خود مایکروسافت است:

اپ دی وی دی پلیر مایکروسافت برای ویندوز ۱۰ به شما این امکان را می‌دهد که دی وی دی‌های مورد علاقه خود را مشاهده کنید. با این اپ می‌توانید هم دیسک‌های تبلیغاتی و هم خانگی با فرمت دی وی دی را تماشا کنید. برای استفاده از این اپ به یک درایو نوری با قابلیت پخش دی وی دی نیاز دارید.

اپ دی وی دی پلیر ویندوز ۱۰ یک صفحه اختصاصی برای سوالات متداول دارد که می‌توانید با مراجعه به آن، اطلاعات بیشتری در موردش به دست آوردید. نکته ی دیگر در مورد این اپلیکیشن این است که به تنهایی قادر به اجرای ویدیو‌‌هایی با کیفیت بلوری نخواهد بود برای اجرای این ویدیوها نیاز به نصب یک نرم‌افزار متفرقه با توانایی‌های لازم خواهید داشت. با این توضیحات، اگر اپ دی وی دی پلیر ویندوز ۱۰ به درد شما می‌خورد و ۱۵ دلار هم پول اضافی دارید می‌توانید آن را از این لینک دانلود کنید.

گفتگو ها

    بله این دی‌وی‌دی پلیر که به درد ویندوز ۱۰ ما میخورد اما ۱۵ دلار پول اضافی نداریم 🙂