گوشی های هوشمندنقد و بررسی

پرچم دار ال جی جی ۴ زیر ذره بین آی تی پورت می رود

ال جی جی 4

رونمایی در مراسمی نه چندان دل چسب

در هشتم اردیبهشت ماه ۱۳۹۴، ال جی  در مراسمی نه چندان دل‌چسب از جدیدترین پرچم‌دار خود رونمایی کرد. طراحان و سازندگان ال جی در جی ۴ به دوربین، صفحه‌ی نمایش و طراحی ظاهری توجه زیادی کرده‌اند. ال جی پرچم‌دار جدیدش را با یک صفحه‌ی نمایش ۵٫۵ اینچی معرفی کرد. این صفحه‌ی نمایش دارای رزولوشن ۲٫۵K از نوع IPS است که ال جی آن را Quantum True HD می‌نامد. همچنین ال جی برای محافظت از این صفحه‌ی نمایش از گوریلا گلس ۳ سود برده است. در طراحی این گوشی خمیدگی خاصی شبیه به LG GFlex 2 استفاده شده‌ است. این خمیدگی خفیف است طوری‌که به در دست گرفتن بهتر و ساده‌تر این گوشی و همچنین کنترل گوشی با یک دست کمک بسزایی می‌کند. از دیگر قابلیت‌های چشم‌گیر ال جی جی ۴ دوربین جدیدی است که ال جی روی آن حساب ویژه‌ای باز کرده. این دوربین دریچه دیافراگم f/1.8 و حسگر ۱۶ مگاپیکسلی دارد. همچنین فن‌آوری جدید جذب نور RGB در این دوربین به کار گرفته شده است که باعث می‌شود تصاویر ثبت شده نزدیک‌ترین رنگ را به رنگ‌های اصلی داشته باشند. همچنین ال جی ۴ مجهز به دوربین سلفی با حس‌گر ۸ مگاپیکسلی شده است.این گوشی از درگاه کارت حافظه‌ی جانبی تا ۱۲۸ گیگابایت هم پشتیبانی می‌کند.

 ال جی جی 4

سخت‌افزار این گوشی را یک تراشه اسنپ‌دراگون ۸۰۸ با معماری ۶۴ بیتی، همراه با سه گیگابایت رم از نوع LPDDR3 و ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی تشکیل داده‌‌اند. این تراشه با لیتوگرافی ۲۰ نانومتری دارای یک پردازنده دو هسته‌ای کورتکس A57 و یک پردازنده چهار هسته‌ای کورتکس A53 است. همچنین برای پردازش‌های گرافیکی، آدرنو ۴۱۸ را در خود جا داده است. لازم به ذکر است که ال جی جی ۴ اولین گوشی هوشمند است که از تراشه اسنپ‌دراگون ۸۰۸ بهره می‌برد.

 ال جی جی 4

نکته جذاب در مورد طراحی قاب پشتی ال جی جی ۴ ساخت آن در دو نوع پلاستیکی و چرمی است. ال جی  ادعا کرده است که چرم استفاده شده در این قاب از نوع طبیعی است و مقاومت بالایی دارد. گوشی جی ۴ با قاب چرمی در شش رنگ و با قاب پلاستیکی در سه رنگ روانه بازار می‌شود.

رقابت در دنیای پرچمداران گوشی‌های هوشمند دنیا هر روز داغ‌تر می‌شود و علاوه بر اپل و سامسونگ که با سهم بازار گسترده و محصولات متنوع خود طرفداران دوآتشه‌ای برای خود پیدا کرده‌اند، سایر تولیدکنندگان موبایل مثل اچ تی سی و ال جی و سونی هم در تلاشند تا با افزودن قابلیت‌های مدرن و هیجان‌انگیز، دل بخش بیشتری از خوره‌های تکنولوژی را به دست بیاورند.

 ال جی جی 4

ال جی در تمام این سال‌ها، هر چند هیچ‌گاه وسعت بازاری به اندازه‌ی رقیب هم‌وطن‌اش سامسونگ نداشت اما معمولا با محصولات شاخص و متفاوتی مثل سری شکلات توانسته بود مشکل‌پسندان متفاوت اندیش را با خود همراه کند. سامسونگ با بازارگرمی و تبلیغات استفاده از شیشه و فلز در محصولاتش، اپل با تبلیغات خیره‌کننده در مورد نرم‌افزار و سخت‌افزار هماهنگ و بی‌رقیب‌اش، هوآوی با قیمت‌های کم نظیرش و اچ تی سی با زرق برق طراحی‌های ظاهری و سنس‌اش به دنبال تحقق این مهم هستند. اما ال جی سعی دارد همه این موارد را یک‌جا باهم داشته باشد و آخرین و قدرتمندترین محصول خود را به بهترین نحو آماده رویارویی در ضیافت پرچم‌داران کند.

 ال جی جی 4

ال جی جی ۴، امید جدید ال جی برای فتح بازار گوشی‌های قدرتمند هوشمند، در روزهای ابتدای اردیبهشت ماه ۱۳۹۴ معرفی شد. در مراسم پرزرق و برقی که برای معرفی ال جی جی ۴ برگزار شد، کره‌ای‌ها تمام تلاش خود را به کار بستند تا با نمایش انواع قابلیت‌های موجود در این گوشی به تمام دنیا بقبولانند که دوربین و صفحه‌ی نمایش ال جی جی ۴ کیفیتی کم‌نظیر دارند که می‌تواند این گوشی‌ را با فاصله از سایر رقبای نامدارش قرار دهد. آی تی پورت نیز تصمصم گرفت ال جی جی ۴ را زیر ذره بین خود ببرد تا کاربران بیشتر درباره ی ویژگی های این گوشی پرچم دار آشنا شوند. با نقد و بررسی تخصصی ال جی جی ۴ در آی تی پورت همراه ما باشید.

طراحی منحصر به فرد با قاپ چرمی و پلاستیکی

 ال جی جی 4

گوشی ال جی جی ۴ اولین گوشی است که در مقیاس جهانی برای عموم کاربران با قاب پشت چرمی عرضه شد، همین مورد باعث می‌شود تا توجه کاربر به نسخه ی چرمی معطوف شود و بخواهند این گوشی را با قاب چرمی که رنگ‌های جذاب و جنسی منحصر به‌فرد در اختیار بگیرند.

لبه‌ی بالایی ال جی جی ۴ درگاه اینفرارد و میکروفون دوم مکالمه را روی خود جا داده است. لبه های سمت راست و چپ همانطور که احتمالا حدس می‌زنید خالی هستند، هیچ کلید، شیار یا درگاهی در آن ها به چشم نمی خورد. لبه‌ی پایینی هم به ترتیب از چپ به راست میزبان جک ۳٫۵ میلی متری هدفون، میکروفون اصلی مکالمه و پورت MicroUSB است. اما قاب پشتی ال جی جی ۴ شاید جایی باشد که اکثر کاربران بخواهند، در مورد آن بیش‌تر بخوانند. جنس مرغوب پلاستیک قاب پشتی و ساخت با دقت آن باعث شده‌ تا کاربر احساس کند یک گوشی با قاب فلزی را در دست گرفته است. از طرفی طرح لوزی الماسی شکل قاب پشتی جلوه‌ی خاصی زیر نور به آن می‌بخشد. در بالای این قاب شاهکار ۱۶ مگاپیکسلی ال جی قرار دارد. طبق سنت چندین ساله طراحان ال جی در زیر این دوربین کلید‌های روشن/خاموش و کنترل صدا مشاهده می شوند. این کلید‌ها در مقایسه با جی ۳ کمی کوچک‌تر شده‌اند و کلید روشن/ خاموش از حالت دایره‌ای به حالت مستطیل با دورهای گرد درآمده است. در سمت چپ دوربین حس‌گر لیزری تشخیص فاصله برای  فوکوس بهتر هنگام عکاسی و در سمت راست دوربین هم فلش LED از نوع دوگانه با دو نور سرد و گرم قرار دارد تا روشن کردن صحنه‌ی عکاسی در هر شرایط نوری را ممکن کند. در پایین قاب پشتی هم مثل جی ۳ شاهد اسپیکر اصلی گوشی در سمت چپ هستیم اما این بار نوع منفذ‌های خروج صدا روی قاب تغییر کرده و تعداد زیادی حفره در کنار هم قرار گرفته‌اند تا یک حفره‌ی کلی وجود داشته باشد. در کنار این حفره ها هم برند جی ۴ به چشم می خورد. شاید این لوگو برای تشخیص جی ۳  و جی ۴ از پشت در این قسمت قرار گرفته باشد.

قاب پشتی قابلیت باز شدن دارد، در زیر آن شاهد درگا‌ه‌های سیم کارت و کارت حافظه‌ی جانبی هستیم. البته جایگاه باتری هم از این قاعده مستثنی نیست. البته نکته‌ی جالب وجود یک کلید که فقط آن را می‌توان به وسیله‌ی اجسام نوک تیز فشرد در زیر قاب پشت است. به نظر می‌رسد این کلید برای ریست سخت‌افزاری گوشی در روز مبادا زیر قاب برای کاربر کنار گذاشته شده باشد.چیزی که قبل‌تر در گوشی‌های سونی شاهد آن بودیم.

تقریبا ۷۵% روی گوشی ال جی جی ۴ را صفحه‌ی نمایش ۵٫۵ اینچی آن پوشانده است. قسمت پلاستیکی دور نمایشگر را هم با نوعی بافت تولید شده که مشاهده آن فقط در زیر نور ممکن می‌شود و به زیبایی قاب جلو افزوده است. در بالای نمایشگر اسپیکر مکالمه، حسگرهای مجاورت و روشنایی و دوربین ۸ مگاپیکسلی عکاسی سلفی قرار گرفته‌اند. در زیر این نمایشگر هم لوگوی ال جی به چشم می‌خورد.

نمایشگر تا حد امکان به لبه‌های راست و چپ نزدیک شده است قوس اندکی در بالا و پایین نمایشگر وجود دارد و همچنین  طراحی ارگونمیک قاب پشتی به کاربر کمک می‌کند تا  گوشی در دست به خوبی جا ‌گیرد و کنترل آن با یک دست ساده تر باشد. در نهایت باید گفت ال جی جی ۴ در مقایسه با جی ۳ ضخیم‌تر و سنگین‌تر شده، این مورد با توجه به یکسان بودن ظرفیت باتری و اندازه نمایشگر یکی از نقاط ضعف در طراحی ال جی جی ۴ به شمار می‌رود.

افزایش وضوح تصویر ۵۰ درصدی صفحه نمایش; افتخاری دیگر برای ال جی جی ۴

پرچم دار ال جی زیر ذره بین آی تی پورت می رود; بررسی تخصصی تر ال جی جی 4، شاهکاری در قاب چرمی

 

طی مراسمی که برای رونمایی از گوشی هوشمند ال جی جی۴ برگزار شد، کمپانی ال جی در مورد تکنولوژی ساخت صفحه نمایش تازه اش حرفهای بسیاری برای گفتن داشت. صفحه نمایش IPS Quantum، طبق گفته ال جی، بالاترین کنتراست ممکن و کیفیتی در حد واقعیت را برای نمایش تصاویر و فیلم ها بر روی صفحه نمایش ارائه می کند. این نکته در زمان اجرای رابط کاربری دوربین و مقایسه رنگ های مورد نمایش با رنگ های واقعی در دنیای واقعی، بیش از پیش محسوس خواهد بود. با بررسی کیفیت رنگ صفحه نمایش تحت نمودارهای خاص و محاسبه شدت رنگ نیز، می توان گفت که کیفیت این صفحه نمایش انکارناپذیر است. ۲۰ درصد افزایش رنج نمایش طیف رنگ ها، ۲۵ درصد روشنایی بیش تر و ۵۰ درصد افزایش شفافیت در مقایسه  با جی ۳ با همان مقدار مصرف انرژی چیزی است که در نمایشگر جدید ال جی به آن دست یافته است. همانطور که می‌دانید هنوز نمایشگری تولید نشده تا بتواند طیف کامل رنگ‌های قابل مشاهده برای انسان را نمایش دهد. اما از این میان شاید برای شما جالب باشد بدانید که نمایشگر جدید ال جی طیف رنگ‌های وسیع‌تری را تحت پوشش قرار می‌دهد. این نمایشگر ۹۸ درصد از رنگ‌های استاندارد DCI (طرح‌ سینمای دیجیتال) به خصوص در طیف رنگ‌های آبی و قرمز را می‌تواند نمایش دهد، اما هنوز قادر به نمایش کامل طیف‌های رنگ‌ سبز نیست. این نمایشگر رنج دقیق‌تری از رنگ های قرمز را می‌تواند نشان‌ دهد، این‌ها همان رنگ هایی هستند که چشم انسان به دیدن تنوع بیشتری از آن‌ها عادت کرده و عملا نمایش‌ آن‌ها برای اولین بار در صفحه‌های گوشی ‌های هوشمند یک موفقیت بزرگ است. این پنل همانند پنل‌های OLED می‌تواند عمق بیشتری از رنگ‌ها را در گیرند و رنگ‌ها را زنده‌تر نمایش دهد و این در حالی است که انرژی کمتری نسبت به پنل های OLED مصرف می‌کنند.

جدا از این قابلیت‌ها، نمایشگر جدید ال جی جی ۴ رزولوشن ۲٫۵K برابر با ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسل دارد. با توجه به ۵٫۵ اینچی بودن این نمایشگر، در هر اینچ‌اش تعداد ۵۳۷ پیکسل وجود دارند. این تعداد پیکسل در هر اینچ مقام دوم تراکم پیکسل را بعد از نمایشگر‌های پرچم‌داران سامسونگ به خود اختصاص داده‌اند. شاید گفتن این مورد که کاربر برای دیدن محتویات از زوایا مشکلی نخواهد داشت خیلی تکراری به نظر بیاید، اما در این گوشی جزییات نمایشگر از تمام زوایا به بهترین شکل قابل رویت هستند.

خداحافظی با اسنپدراگون ۸۱۰

 ال جی جی 4

در ابتدای سال جاری، کمپانی ال جی گوشی هوشمند جی فلکس ۲ را با پردازنده کوالکام اسنپدراگون ۸۱۰ به عنوان آخرین و بهترین چیپ ست تولید شده ارائه نمود. طراحی این چیپ ست به گونه ای بود که در دنیای گسترده پردازنده ها به خوبی توانست با ظرافت طراحی و عملکرد فوق العاده اش، برای برخی از گوشی های هوشمند تازه تر مورد استفاده قرار گیرد. اما کمپانی ال جی برای گوشی هوشمند ال جی جی ۴ به عنوان پرچم دار سال ۲۰۱۵ خود، از پردازنده ۶۴ بیتی ۶ هسته ای کوالکام اسنپدراگون ۸۰۸ با فرکانس پردازش ۱٫۸ گیگاهرتز بهره گرفت. این پردازنده دارای ۴ هسته ARM Cortex-A53 و دو هسته ARM Cortex-A57 بوده و پردازنده گرافیکی Adreno 418 نیز آن را همراهی می نماید. حافظه اصلی ۳ گیگابایتی نیز دیگر ویژگی این گوشی هوشمند محسوب می شود.

اگرچه به نظر می رسد پردازنده اسنپدراگون ۸۰۸ از نظر عملکرد و سرعت پردازش در رده پایین تری نسبت به اسنپدراگون ۸۱۰ قرار گیرد، اما به کار بردن آن در طراحی یک پرچم دار به دلیل بهینه تر بودن آن می باشد و می تواند نقشی اساسی را در بهبود عملکرد کلی این گوشی هوشمند داشته باشد. در نتیجه کاربر می تواند با آرامش کامل هر آنچه را از یک گوشی هوشمند انتظار دارد، مانند سرعت اجرای برنامه ها، راحتی کار با گوشی و حتی رابط کاربری خوب را تجربه نماید.

آنچه که از نظر بسیاری از کاربران هنگام انتخاب یک گوشی هوشمند مورد توجه قرار می گیرد، تست بنچمارک گوشی است که طی آن می توان قدرت اجرایی سخت افزارها و به خصوص گرافیک را مورد بررسی قرار داد. آنچه که در تست این گوشی به چشم می خورد، اندکی ضعف گرافیکی است که در اجرای برخی بازی ها قابل مشاهده می باشد. اکثر علاقمندان به بازی های اندرویدی شاید متوجه این نکته نشوند. اما اگر مقایسه ای بین این گوشی و گوشی هوشمند دیگری چون آیفون ۶ ، گلکسی اس ۶ یا وان ام ۹ انجام شود، این نکته خود را نشان می دهد. این ضعف گرافیکی نمی تواند دلیلی بر ضعف کلی گوشی هوشمند G4 باشد اما به نظر می رسد صفحه نمایش Quad-HD در رفع این ضعف نقشی ندارد.

گوشی هوشمند G4 با حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی عرضه می شود. اما جای نگرانی نیست، چرا که می توان با استفاده از کارت حافظه MicroSD آن را ارتقا داد.

سیستم عاملی در لباس جی ۳

طبق ادعای LG از نسخه‌ی جدید از رابط کاربری با نام LG UX 4.0 در ال جی جی ۴ استفاده شده، البته سیستم عامل اصلی، اندروید لالی‌پاپ نسخه‌ی ۵٫۱ است. در این رابط کاربری تغییرات زیادی رادر مقایسه با ال جی جی ۳ شاهد نیستیم و تنها در برخی از منو‌ها شاهد استفاده از انیمیشن‌های جدید هستیم. همچنین همانطور که اشاره شد در حالت کلی تغییرات زیادی در این رابط کاربری وجود ندارد. تنها شاید بتوان به تغییر نوع اعلان‌ها در این رابط کاربری در مقایسه با LG UI 3.0  اشاره کرد.

محیط کاربری خیلی رنگارنگ طراحی شده که حالتی کارتونی به آن می دهد و به نظر می رسد طراح آن، سلیقه خوبی در انتخاب رنگ ها و طراحی آیکن ها نداشته است. با این وجود، کار کردن با آن بسیار راحت است و با تغییراتی که ال جی انجام داده، اندروید دیگر به آن پیچیدگی قبل نیست؛ به ویژه منوی تنظیمات که کاملاً مرتب و طبقه بندی شده و از آن حالت نامنظم رهایی یافته است.

اما ال جی  دقیقاً روی چه چیز UX 4.0 اینقدر تأکید می کرد؟ راستش را بخواهید، ما به جز تغییرات جزئی در رابط کاربری، تفاوت آنچنانی پیدا نکردیم. ال جی گفت در رابط کاربری جدید، کاربر با تلفن تعامل دارد و تلفن می تواند بر اساس رفتار کاربر عمل کند. البته کمی هوشمندتر شده، ولی نه آنطور که فکرش را می کنید. قسمت جدیدی که اضافه شده،  Smart Bulletin  نام دارد.

در این بخش که سمت چپ صفحه Home قرار دارد، به اطلاعات سلامتی و ورزشی خود در LG Health و رویدادهای تقویم دسترسی دارید که با اطلاعات شما هماهنگ می شوند. ویجت موسیقی، کنترل از راه دور و تنظیمات هوشمند هم دیگر بخش های آن هستند.

رابط کاربری ال جی  جی ۴ را در کل می توان قابل قبول ارزیابی کرد؛ استفاده از آن ساده و راحت است و امکانات نسبتاً خوبی دارد. مشکل اصلی اینجاست که این، آن چیزی نیست که ال جی وعده داده بود.

پوست چرمی برای لنز ۱۶ مگاپیکسلی

پرچم دار ال جی زیر ذره بین آی تی پورت می رود; بررسی تخصصی تر ال جی جی 4، شاهکاری در قاب چرمی

گوشی هوشمند ال جی جی ۴ زمانی رونمایی شد که سنسورهای باکیفیتی طبق تکنولوژی جدید معرفی شده بود. بهبود کیفیت این سنسورها به گونه ای سریع پیش رفت که برای گوشی های هوشمند بسیاری مورد استفاده قرار گرفته و رضایت کاربران را در پی داشتند. برای گوشی های هوشمند گلکسی اس ۶ و آیفون ۶ نیز از این تکنولوژی های تازه استفاده شده و در شرایط نوری مختلف نیز تصاویر با کیفیتی ثبت و مشاهده شده است.

 ال جی جی 4

پرچم دار تازه کمپانی ال جی با در اختیار داشتن دوربین باکیفیت بالا، می تواند در رده مشابه با پرچم داران سامسونگ و اپل قرار گیرد. دوربین اصلی ۱۶ مگاپیکسلی همراه با بهترین ویژگی ها چون OIS 2.0 و لنز aperture f/1.8 برای عکس برداری در شرایط نوری مختلف این گوشی زیبا را همراهی می نماید. همچنین دارای فوکوس خودکار لیزری می باشد که پیش از این نیز برای گوشی هوشمند جی ۳ ارائه شده بود. همانطور که پیش تر نیز اشاره شده است، این سنسور ۱۶ مگاپیکسلی همراه با فلاش LED از سنسور طیف رنگ نیز برخوردار است که منجر به تشخیص صحیح رنگ ها برای ثبت در تصاویر می گردد. این ویژگی به عنوان یکی از تازه ترین نکات مربوط به دوربین هاست که ال جی جی ۴ به خوبی از آن بهره مند خواهد شد.

دوربین دوم در نظر گرفته شده برای این گوشی نیز دارای کیفیت ۸ مگاپیکسل و همراه با لنز f/2.0 می باشد. طبق تحقیقات انجام شده، این دوربین نه تنها به عنوان گزینه نسبتا با کیفیتی برای عکس و فیلم های سلفی به کار گرفته می شود، بلکه در طی روال تولید گوشی های سری جی کمپانی ال جی در سال های اخیر، جزو بهترین ها محسوب می گردد.

باتری

 ال جی جی 4

همزمان با اقدام کمپانی سامسونگ برای بهبود باتری های غیر قابل جدا شدن در گوشی هوشمند گلکسی اس ۶، استفاده از یک باتری قابل جداشدن می تواند پیشنهاد مناسبی از سوی ال جی برای پرچم دار تازه اش باشد. فراتر از آن مواجه شدن با ال جی جی ۴ با یک باتری قابل جدا شدن و قدرتمند با توان ۳۰۰۰ mAh  نیز نمی تواند امری دور از تصور به نظر برسد. البته این باتری نسبت به نسل قبل با ظرفیت بیشتر و به تبع مدت دوام بیشتری ارائه می شود.

باتری قدرتمند گوشی ال جی جی ۴ به صورت قابل جدا شدن بوده و با به کار گرفتن پردازنده کوالکام در طراحی گوشی، از ویژگی شارژ سریع علاوه بر شارژر از نوع ۵ ولت/۱٫۸ آمپر برخوردار است. اما قابلیت شارژ بی سیم (wireless Charging) برای آن در نظر گرفته نشده است. تنها راه برای شارژ بی سیم این گوشی استفاده از قابلیت Qi-compatible QuickCircle می باشد. خبر جالب برای ساکنین اروپا این است که گوشی هوشمند ال جی جی ۴  با این ویژگی خاص همراه خواهد بود.

همانطور که این باتری قدرتمند می تواند از نظر بسیاری از کاربران انتخاب خوبی باشد، اما در مقایسه با برخی رقبا هنوز هم می تواند ناامید کننده به نظر برسد. استفاده از سنگین از این گوشی شامل وب گردی، پیام رسان، پخش موسیقی و عکاسی با استفاده از دوربین اصلی می تواند عمر مفید حدودا ۱۶ ساعتی را برای باتری این گوشی به همراه داشته باشد. علاوه بر موارد قبل، استفاده از اتصال ۴G LTE نیز می تواند این مدت زمان را تا ۱۴ ساعت کاهش دهد.

جمع بندی آی تی پورت

پرچم دار ال جی زیر ذره بین آی تی پورت می رود; بررسی تخصصی تر ال جی جی 4، شاهکاری در قاب چرمی

 

گوشی ال جی جی ۴ برای رده‌ی بزرگی از کاربران ارزش خرید دارد. نه تنها خرید آن به کسانی که از گوشی‌های پیشرفته لذت می‌برند، توصیه می‌شود بلکه به عاشقان عکاسی هم خرید این گوشی توصیه می‌کنیم. دوربین اصلی این گوشی جای هیچ‌گونه بحثی به عنوان برترین دوربین در بین گوشی‌های هوشنمد را باقی نگذاشته است. همچنین تولید این گوشی در ۹ رنگ و ۲ جنس (پلاستیک و چرم) مهر تاییدی به قصد ال جی برای تصاحب بازار است. انتخاب هوشمندانه ال جی در مورد تراشه اسنپ‌دراگون ۸۰۸ را با توجه به کاسته شدن از قابلیت‌های سخت‌افزاری قدرتمند نمی‌توان حرکت ۱۰۰ درصد مثبتی دانست، اما دیگر از داغ شدن و مصرف بالای باتری ۳۰۰۰ میلی آمپری در این گوشی خبری نیست. صفحه‌ی نمایش ال جی هم با استفاده از فن‌آوری کوانتوم حالا می‌‌تواند طیف رنگ گسترده‌تری از آبی و قرمز را نمایش دهد، صفحه‌ی نمایشی که چشمان کاربران احترام گذاشته و رنگ‌هایی را نمایش می‌دهد که چشم کاربران به آن‌ها عادت بیشتری دارد و به این ترتیب کیفیت خیره‌کننده‌اش را به رخ رقیبان می‌کشد.

نظر شما در مورد این پرچم دار ال جی چیست؟منتظر نظرات شما در آی تی پورت هستیم.

گفتگو ها