اخبار

نسخه تجاری اپلیکیشن موبایل اسکایپ عرضه می‌شود

اپلیکیشن موبایل اسکایپ

دو ماه از معرفی نسخه تجاری اپلیکیشن موبایل اسکایپ توسط مایکروسافت می‌گذرد. نسخه تجاری اسکایپ با تقویم آفیس ادغام شده است و به گروه‌هایی که می‌توانند تا ۲۵۰ عضو داشته باشند اجازه ارسال پیام متنی و صوتی و ویدیو را می‌دهد. مایکروسافت در ویدیو کنفرانسی که در روز سه‌شنبه برگزار شد اعلام کرد که در حال کار بر روی اپلیکیشن آن برای اندروید و iOS است. از ویژگی‌های این اپلیکیشن داشتن یک داشبورد مرکزی است که به کاربر امکان جست‌وجو در مخاطبین، چک کردن قرارهای ملاقات نزدیک و پاسخ دادن به آنها را می‌دهد. در اپلیکیشن موبایل اسکایپ کاربر قادر خواهد بود مکالمات بایگانی شده گذشته را بازیابی و بررسی کند.

در یک نگاه کلی رابط کاربری زیباتر و کار با فهرست مخاطبین بسیار راحت‌تر شده است که این را مدیون دکمه‌های بزرگتر در صفحه و وجود گزینه‌های بیشتر برای مکالمات ویدیویی در حالت تمام صفحه است.

اپلیکیشن موبایل اسکایپ هنوز کاملا آماده نشده است و اسکایپ به دنبال استخدام افرادی برای همکاری در نسخه پیش‌نمایش آن است.

مدیران بخش آی تی این شرکت تا قبل از ۱۷ آگوست ۲۰۱۵ نهایتاً ۸ نفر را (۴نفر برای نسخه اندروید و ۴ نفر برای iOS ) برای همکاری در نسخه پیش‌نمایش استخدام می‌کنند. کاربران برای استفاده از اپلیکیشن باید حساب کاربری lync داشته باشند.

گفتگو ها

    این اسکایپ خیلی اپ خوبیه! کلا برای جلسات رسمی و غیر ضروری ما خیلی بدرد بخوره