اخبار

دارندگان وایو منتظر بروزرسانی ویندوز ۱۰ در اکتبر باشند

لپتاپ وایو و بروزرسانی ویندوز ۱۰

ویندوز ۱۰ از لحظه انتشارش در اواخر ماه گذشته روندی قدرتمندانه داشته و ده‌ها میلیون نفر از سراسر دنیا دستگاه خود را به سیستم‌عامل جدید بروزرسانی کرده‌اند و بازخورد خوبی هم داشته‌اند. به هرحال کاربران سونی ممکن است تغییراتی در بروزرسانی خود داشته باشند، این شرکت ژاپنی به کاربران سونی پیشنهاد کرده است تا بعد از این سال لپ‌تاپ‌های خود را به ویندوز ۱۰ آپدیت نکنند، چون هنوز بعضی درایورها آماده نیست.

دلیل این تاخیر اینست که سونی بیشتر مسوولان بخش کامیوتر خود را به شرکای صنعتی ژاپن در سال ۲۰۱۴ فروخته است. با این وجود، سونی تصمیم گرفته تا از دارندگان اکنون سونی وایو پشتیبانی کند، به همین دلیل است که برروی درایورهای مخصوص ویندوز ۱۰ کار می‌کند و گفته است کمی بیشتر طول می‌کشد.

سونی در سایت پشتیبانی‌اش می‌گوید:

ما در حال تست برروی سیستم‌های موجود وایو هستیم و با بیشترین سرعت ممکن به پیش می‌رویم. ما براساس ویندوز اولیه شما (ویندوز ۸ یا ۸.۱) اطلاعات، درایورها، اپلیکیشن‌ها و جزییات بروزرسانی ویندوز ۱۰ را منتشر خواهیم کرد.

شاید چشمان تیزبین شما دیده باشد که در اعلام سونی سخنی از ویندوز ۷ به میان نیامده‌است، بنابراین به شما می‌گویم در بروزرسانی درایورهای ویندوز ۱۰ از ویندوزهای قدیمی‌تر کار نمی‌کند و اولویت با ویندوزهای ۸ و ۸.۱ است.

درایورها برای کسانی که نسخه وصله شده ویندوز ۸.۱ را دارند تا اکتبر امسال منتشر می‌شوند، اما کسانی که هنوز از نسخه استاندارد ویندوز ۸ استفاده می‌کنند باید کمی بیشتر تا اوایل نوامبر صبر کنند.

سونی به کاربران ویندوز ۷ پیشنهاد کرده صفحه پشتیبانی سایت را بوکمارک کرده و هر از چندگاهی نگاهی به آن برای بروزرسانی بیاندازند.

شما چه فکر می‌کنید؟ آیا می‌توانید برای دریافت بروزرسانی تا اکتبر صبر کنید؟ نظرتان را با آی‌تی پورت در میان بگذارید.

گفتگو ها