اخبار

حالا می‌توانید اطلاعات پاک‌شده iCloud را برگردانید

بازگردانی اطلاعات iCloud

اگر شما تصادفا فایلی را پاک کرده‌اید (یا بدتر؛ کسی فایل‌های ابری شما را پاک کرده است) می‌دانید که ویژگی بازگردانی اطلاعات می‌تواند ناجی شما باشد. اپل نیز به تازگی ویژگی بازگردانی اطلاعات پاک‌شده iCloud را افزوده است که به کاربران اجازه می‌دهد فایل‌ها، مخاطبین، هشدارها و تقویم‌های پاک شده خود را بازگردانند این ویژگی جدید در تنظیمات پیشرفته این سرویس ابری است و اطلاعات پاک شده هم بنظر می‌رسد تا ۳۰ روز امکان بازگردانی دارند.

در حالی‌که بازگردانی فایل‌های قدیمی قبل از اینکه بطور کامل محو شوند کاری ندارد، بازگردانی مخاطبین و تقویم‌های iCloud کمی نیاز به توجه دارد، چرا که با این بازگردانی تمام اطلاعات مخاطبین قبلی و هشدارهای تقویم قبلی شما بازگردانده می‌شود و تقویم و مخاطبین فعلی دستگاه شما را تغییر می‌دهد. بنابراین شما باید هنگام بازگرداندن اطلاعات تقویم و مخاطبین‌تان دقت کافی داشته باشید.

بازگردانی اطلاعات iCloud

بازگردانی اطلاعات iCloud

بازگردانی تقویم بخصوص بسیار حساس است. اگر شما تقویم‌تان را بازگردانی کنید تمام تقویم‌هایی که به اشتراک گذاشته بودید دوباره به اشتراک گذاشته خواهند شد و رویدادها کنسل خواهند شد و دعوتنامه‌ها دوباره فرستاده می‌شوند. این ویژکی واقعا فقط موقعی باید استفاده شود که اتفاق وحشتناکی برای مخاطبین و تقویم شما افتاده باشد. اگر شما تصمیم گرفتید مخاطبین، تقویم و هرچیزی که از دست داده‌اید را بازگرانی کنید، هیچ‌چیز گم نمی‌شود. این ویژگی یک تصویر کلی از داده‌های فعلی‌تان می‌گیرد و شما می‌توانید آن را دوباره بازگردانید.

نظر شما راجع به این ویژگی iCloud چیست؟ آیا می‌تواند مفید باشد؟ نظرتان را با آی‌تی پورت در میان بگذارید.

گفتگو ها