آموزشنرم افزار

چگونه از اپ workout اپل واچ استفاده کنید

اپ workout اپل واچ

برنامه workout اپل واچ، اپی است که می‌تواند شما را به اهدافتان در فیتنس برساند، کاربران گزارش داده‌اند که اپ workout اپل واچ و activity اپل واچ کمک بسیار شایانی به سلامتی آن‌ها کرده است. این اپ توانایی اندازه‌گیری تمرینات شما در حالی‌که گرفتار چند فعالیت مختلف هستید را دارد. تمریناتی شامل پیاده‌روی و دویدن بیرون از خانه و تمرینات باشگاه مانند تردمیل، دوچرخه و غیره. این اپ می‌تواند در داخل خانه یا همان فضای بسته هم به خوبی فضای باز پیاده‌روی و دویدن شما را ردیابی و اندازه‌گیری کند. استفاده از اپلیکیشن workout اپل واچ نه‌تنها یک ایده خوب برای اندازه‌گیری تمرینات روزانه شماست، بلکه کمک خوبی هم برای نشان دادن پیشرفت ورزش فیتنس شما در طول زمان و اینکه در آینده جه تمریناتی باید در نظر بگیرید است.

بسته به نوع تمرینی که انتخاب می‌کنید، باید اهداف‌تان در زمینه میزان سوختن کالری، مسافت و زمان را مشخص کنید. وقتی شما در حال تمرین هستید، می‌توانید میزان تمرین انجام شده را در صفحه ببینید. در نتیجه می‌دانید که چقدر از مسافت طی شده و چقدر مانده تا پایان کار. برای بعضی از تمرینات شما اعلان‌هایی مبنی بر اشتباه بودن تمرین هم دریافت می‌کنید. برای مثال، هنگامی که شما در حال پیاده‌روی یا دویدن هستید، ساعت هربار که بیش از حد تعیین شده حرکت کنید برروی مچ شما ضربه کوچکی می‌زند. این کار همچنین موقعی که به نیمه تمرین رسیده‌اید یا آن را تمام کرده‌اید انجام می‌شود. وقتی هم که شما دوچرخه سواری می‌کنید هر ۵ مایل یک اعلان دریافت خواهید کرد.

اپ workout اپل واچ

اگر شما تاکنون از اپ workout اپل واچ استفاده نکرده‌اید، می‌توانید از اینجا شروع کنید:

  1. اول که می‌خواهید اپ را باز کنید، workout با یک دایره سبز که برروی آن مردی در حال دویدن است نمایش داده می‌شود.
  2. تمرین موردنظر خود را از لیست انتخاب کنید. کافی است روی آن تپ کنید.
  3. انگشت خود را به چپ و راست بکشید تا با آن بتوانید اهداف‌تان از تمرین را انتخاب کنید. می‌توانید از بین مسافت، زمان و سوختن کالری یکی را انتخاب کنید. اگر شما قبلا تمرینی را انجام داده باشید، اپ آمار تمرین قبلی را به شما نشان می‌دهد. برای مثال اگر شما قبلا در بیرون از خانه دویده‌اید، حال می‌توانید با استفاده از امار قبلی تمرینی مناسب تنظیم کنید.
  4. هربار که تمرین موردنظر خود را انتخاب و تنظیم کردید، دکمه شروع را بزنید. اپ بعد از ۳ ثانیه شمارش اندازه گیری تمرین را شروع می‌کند.

در طول تمرین اپل واچ بطور مداوم  ضربان قلب شما را اندازه می‌گیرد. این قابلیت برای یک پیاده‌روی کوتاه دور پارک خوب است اما اگر می‌خواهید با دوچرخه خود بطور مداوم چند ساعت دوچرخه‌سواری کنید، باید قابلیت حفط باتری را فعال کنید. با این کار همه‌چیز بطور طبیعی کار خواهد کرد و فقط سنسور کنترل ضربان قلب خاموش می‌شود. از آنجا که سنسور کنترل ضربان قلب باتری زیادی مصرف می‌کند، استفاده زیاد از آن باعث تحلیل رفتن قدرت باتری خواهد شد. شما می‌توانید برای فعال کردن مود حفظ باتری به منو Glances روی ساعت بروید و برروی Power Reserve که برروی صفحه باتری باقیمانده را نشان می‌دهد کلیک کنید.

گفتگو ها
    ali

    mamnooon