اخبار

به اشتراک گذاشتن درصد باتری در گوگل مپ

گوگل مپ

حتما تا به حال پیش آمده است که از اپلیکیشن گوگل مپ استفاده کنید و قابلیت های بسیار جالب این اپلیکیشن را مشاهده کرده اید، این اپلیکیشن در بروزرسانی جدید این قابلیت را به خود اضافه کرده است که درصد شارژ باتری خود را نیز با دوستان خود به اشتراک بگذارید تا آن ها از وضعیت شما با خبر شوند.

قابلیت به اشتراک گذاشتن درصد باتری در گوگل مپ

اپلیکیشن گوگل مپ در هفته های اخیر قابلیت هایی را به  پلتفرم خود اضافه کرده است، یکی از این قابلیت های جدید گوگل مپ که یکی از کاربران این اپلیکیشن به طور اتفاقی با آن مواجه شده است به اشتراک گذاشتن درصد شارژ باتری با دوستان خود می باشد که قابلیتی فوق العاده برای این اپلیکیشن می باشد چرا که زمانی که شارژ باتری شما پر می باشد و یا در حال اتمام می باشد این خبر به دوست شما که در انتظار شما می باشد ارسال می شود و او می تواند از امنیت شما و آرام بودن اوضاع اطلاع پیدا کند. البته این قابلیت به صورت انتخابی می باشد و شما اگر مایل هستید که این قابلیت را فعال کنید باید از داخل تنظیمات اپلیکیشن این کار را انجام دهید.

 گوگل مپ

نحوه پی بردن به این قابلیت

نحوه پی بردن به این قابلیت در اپلیکیشن گوگل مپ نیز بسیار جالب می باشد و به این صورت اتفاق افتاده است که یکی از کاربران سایت کردیت وقتی که در حال تعقیب همسر خود از طریق اپلیکیشن گوگل مپ بوده است و می خواست که زمان رسیدن او به خانه را متوجه شود به صورت ناگهانی متوجه می شود که شارژ باتری همسرش ۸۰ در صد می باشد در حالی که پیش از آن این کاربر خبری درباره این قابلیت در اپلیکیشن گوگل مپ چیزی نشنیده بود. البته بسیاری از سایت ها این قابلیت را قابلیتی بسیار بد می دانند چرا که این قابلیت دروغ گفتن درباره تمام شدن شارژ باتری را بسیار سخت می کند و در صورتی که طرف مقابل شما به شما اطمینان نداشته باشد می تواند از شما در خواست کند که این قابلیت را فعال کنید.

گفتگو ها