اخبار

ارائه خدمات بلاک چین توسط اوراکل

خدمات بلاک چین اوراکل

در جدید ترین اخباری که درباره خدمات بلاک چین به بیرون درز کرده است ارائه خدمات بلاک چین اوراکل در ابتدا می باشد، خبری که سر و صدای زیادی را در بین طرفداران خدمات بلاک چین به پا کرده است و در صورتی که این خبر صحیح باشد باید شاهد اخبار جدیدی درباره بلاک چین باشیم.

خدمات بلاک چین اوراکل

خدمات بلاک چین اوراکل چند سالی می باشد که پیشرفت فوق العاده ای را داشته است و رشد بسیار زیادی کرده است. این تکنیک روشی فوق العاده می باشد که به شرکت ها این اجازه را می دهد که فناوری های دفتر کل را با روش هایی صحیح و معتبر که مورد تایید شرکت می باشد آزمایش کرده و از هزینه هایی که این آزمایش به صورت عادی برای شرکت ها در پی دارد جلوگیری می کند. امروزه در تمامی دنیا فقط چند شرکت بسیار بزرگ و معتبر از این امکان برخوردار می باشند و به همین دلیل خبر خدمات بلاک چین اوراکل سر و صدای بسیار زیادی را در میان طرفداران فناوری بلاک چین به پا کرده است. همچنین اوراکل این ادعا را کرده است که علاوه بر خود شرکت اوراکل چندین شرکت نیز خدمات بلاک چین اوراکل را امتحان کرده و آن را برای آزمایش های اولیه تایید کرده و خواستار خرید آن شده اند.

خدمات بلاک چین اوراکل

 درباره خدمات بلاک چین شرکت اوراکل توسط مدیر فناوری این شرکت

آقای آندره بیاجیانتی که مدیر ارشد فناوری شرکت اوراکل می باشد درباره این خبر این توضیحات را ارائه داده است که دلیل اصلی تولید این فناوری توسط این شرکت استفاده از الگوریتم بلاک چین می باشد که باعث می شود شفاف سازی بیشتری در رد یابی آسان تر صورت گیرد و کار آزمایش فناوری ها آسان تر گردد. وی هم چنین خاطر نشان کرده است که کسب و کار این شرکت همواره بر پایه پیدا کردن یک روغن زیتون پایدار بوده است و همین دلیل یکی از عوامل مهم در آزمایش های روش بلاک چین برای این شرکت می باشد چرا که با استفاده از فناوری بلاک چین این شرکت قادر خواهد بود بهترین راهکار را در ردیابی محصولات پیدا کند.

گفتگو ها