نقد و بررسی

مزایا و معایب گوشی موبایل ال جی K10

گوشی موبایل ال جی K10 از نظر مشتریان و مردم دارای معایب و مزایایی نسبت به دیگر گوشی های موبایل می باشد. در این متن با بررسی نظرات و موبایل ال جی K10  سعی در شناخت بیشتر این موبایل داریم. در ادامه به این موضوع بیشتر می پردازیم.

گوشی موبایل ال جی K10

موبایل ال جی K10   با قابلیت دو سیم کارته بودن در تاریخ ژانویه سال ۲۰۱۶ به بازار عرضه شد. ۷۱ درصد از بدنه ی این موبایل را صفحه نمایش آن تشکیل داده است و با داشتن قابلیت چند لمسی بودن جایگاه مناسبی در گوشی های امروزه کسب کرده است. از دیگر امکانات موجود در این موبایل ثبت کردن اطلاعات موقعیت مکانی شما و همچنین تشخیص چهره می باشد.

موبایل ال جی K10   با سیستم عامل اندروید در رنگ های سفید، طلایی و نیلی در بازار موجود است. همچنین حسگر های تعبیه شده در داخل این موبایل شتاب سنج و حسگر مجاورتی می باشد.

مزایای گوشی موبایل ال جی K10

از جمله مواردی که در این موبایل باعث جلب رضایت مشتریان گشته است طراحی این موبایل می باشد. ضخامت این موبایل در حدود ۹ میلی متر بوده و وزن ۱۵۳ گرمی آن سبب شده تا این موبایل از نظر ظاهر مانند گوشی های گران قیمت به نظر برسد. همچنین خوش دست بودن موبایل ال جی K10  نیز از دیگر مزایای این موبایل از نظر مشتریان و استفاده کنندگان آن به حساب می آید.

قاب پلاستیکی به کار رفته در موبایل  ال جی K10  بسیار مرغوب بوده و جنس آن به گونه ای ست که در دست نگه داشتن آن نیز راحت باشد. موبایل ال جی K10   در نسخه های متفاوتی به بازار عرضه شده است که امکانات و قیمت آن نیز متفاوت می باشد.

برای گرفتن عکس با دوربین موبایل ال جی K10 می توانید با باز کردن و بستن دستتان عکس بگیرید. همچنین باتری موبایل ال جی K10  از نظر کاربران از کیفیت مناسبی برخوردار است. ظرفیت باتری این موبایل ۲۳۰۰ میلی آمپر می باشد که شما می توانید در حدود ۱ روز و نیم با آن کار نمایید. قیمت مناسب در مقابل امکانات این موبایل از جمله بهترین مزایای این موبایل به حساب می آید.

ال جی K10

معایب گوشی موبایل ال جی K10

پردازنده و میزان حافظه ی رم در موبایل ال جی K10  به گونه ای است که این موبایل برای استفاده برنامه های ساده مناسب است اما بازی ها و برنامه های سنگین در این موبایل با سرعت کند اجرا می شوند و در برخی موارد نیز متوقف خواهند شد.

برای عکس گرفتن با گوشی موبایل ال جی K10  باید با کمی تاخیر برای فوکوس روی صورت ها صبر کنید و دوربین این موبایل برای عکس گرفتن در فضاهای کم نور مناسب نمی باشد. همچنین از دیگر معایب موبایل ال جی K10 کیفیت نا مناسب صفحه نمایش این موبایل و وضوح تصاویر در آن می باشد.

همچنین این موبایل حسگر برای شناخت اثر انگشت ندارد و قابلیت باز شدن قفل آن با اثر انگشت دارنده را دارا نمی باشد.

به طور کلی این موبایل برای استفاده ساده و روزمره مناسب است و شما نباید از این موبایل ال جی K10   توقع یک موبایل با قابلیت های زیاد داشته باشید. به طور مثال این موبایل قابلیت این را ندارد که بتوانید چندین بازی را با آن اجرا نمایید. پس اگر از یک گوشی موبایل فقط برای استفاده در امور ساده استفاده نمایید ،می تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد در غیر این صورت از نظر کاربران این موبایل ال جی K10  موبایل مناسبی نخواهد بود.

ال جی K10

گفتگو ها