آموزشتجارت الکترونیک

در استخدام نویسنده وب سایت به چه نکاتی باید توجه کرد و چگونه بهترین فرد را انتخاب کنیم؟

همانطور که میدانید امروزه بیشتر کسب و کارها به صورت اینترنتی می باشند و در این فضای رقابتی باید محتوای مناسبی را برای محصولات خود داشته باشید تا بتوانید در کسب و کارتان موفق شوید، در قدم اول باید به استخدام نویسنده وبسایت اقدام نمایید، این عامل باعث شده است که استخدام نویسنده وبسایت کار نسبتا سختی باشد و برای این که بتوانید در کار خود موفق باشید باید به نکات مهم برای استخدام نویسنده وب سایت توجه کنید.

آشنایی با موضوع کسب و کار

یکی از مهمترین نکاتی که در استخدام نویسنده وبسایت باید بدانید این است که نویسنده ای که استخدام می کنید باید با کسب و کار شما آشنا باشد تا بتواند محتوایی مناسب را برای شما تهیه کند، به عنوان مثال فرض کنید کسب و کار شما در زمینه زیبایی است اگر فردی که شما اقدام به استخدام او کرده اید با موضوع زیبایی آشنایی کاملی نداشته باشد واضح است که نمی تواند محتوای مناسبی را برای محصولات شما تولید کند و در صورت تولید نیز بیشتر این محتواها محتواهایی یکسان و کپی شده خواهند بود که باعث می شود تا وب سایت شما از لحاظ سئو در موتورهای جست و جو رتبه خوبی را بدست نیاورد و همین عامل به سادگی می تواند باعث شکست کسب و کار اینترنتی شما شود. بنابراین اگر قصد دارید که کسب و کار پر رونقی را داشته باشید در هنگام استخدام نویسنده وبسایت این نکته را در نظر بگیرید.

استخدام نویسنده وبسایت

داشتن وقت خالی نویسنده

یکی دیگر از نکات مهم برای استخدام نویسنده وبسایت باید در نظر داشته باشید این است که نویسنده ای که اقدام به استخدام او کرده اید باید زمان کافی برای تولید محتوا برای وب سایت شما را داشته باشد و بتواند روزانه چندین محتوا را به شما تحویل دهد. نویسنده ای که استخدام می کنید باید به صورت روزانه کلمات کلیدی مهم را در موتورهای جستجو سرچ کند و درباره مهمترین آنها برای شما محتوا تولید کند تا بتواند کسب و کار شما را رونق بخشد. بنابراین در هنگام استخدام نویسنده وبسایت متوجه شدید که نویسنده نمی تواند بیش از یک مطلب را در روز تولید کند باید بدانید که این نویسنده نه خود می تواند در کسب و کار شما پیشرفت کند و نه می تواند باعث پیشرفت کسب و کار شما شود.

استخدام نویسنده وبسایت

کسی که کپی می کند را استخدام نکنید

یکی از بدترین اتفاقاتی که می تواند برای وب سایت شما بیفتد این است که محتوایی که برای وب سایت شما تولید شده است محتوایی کپی شده از یک سایت دیگر باشد، این محتوا می تواند تاثیر بسیار بدی بر روی وب سایت شما ایجاد کند و باعث شود که رتبه بندی وب سایت شما در موتورهای جستجو به میزان بسیار زیادی افزایش پیدا کند، بنابراین در هنگام استخدام نویسنده برای وب سایت به این نکته دقت داشته باشید که نویسنده شما متن  محتوای مورد نظر را تولید می کند نه این که آن را از سایتی دیگر کپی می کند.

استخدام نویسنده وبسایت

استخدام نویسنده ای که محتوای جذاب تولید می کند

جذاب نویسی یکی از برترین مزیت های یک نویسنده وبسایت می باشد، در هنگام استخدام نویسنده وبسایت حتما این نکته را در نظر داشته باشید که نویسنده مورد نظر باید بتواند محتوایی جذاب را تولید کند، بسیاری از نویسنده ها فقط به نوشتن محتوایی سئو شده دقت می کنند و هیچ گونه نگرانی در رابطه با جذاب بودن متن ندارند، به همین علت است که مشتری ها و کاربرانی که وارد وب سایت شما می شوند خیلی سریع وب سایت شما را ترک می کنند، به همین علت است که در هنگام استخدام نویسنده وبسایت باید عامل جذاب نوشتن را در نظر بگیرید.

استخدام نویسنده وبسایت

تحویل سر وقت محتوا عامل دیگر استخدام نویسنده وبسایت

آخرین نکته ای که در این مطلب برای استخدام نویسنده وبسایت خواهیم گفت سر وقت تحویل دادن محتوا می باشد، اگر نویسنده شما زمان را در نظر بگیرد و در هنگام زمان مقرر محتوا را تحویل شما دهد، خیال شما از به روز بودن وب سایت راحت می شود و به راحتی می توانید به سایر کارهای خود برای رشد وب سایت برسید. به این ترتیب در هنگام استخدام نویسنده سایت باید از آن تایم بودن نویسنده مطمئن شوید.

گفتگو ها