آموزشتجارت الکترونیک

معرفی چند کتاب صوتی برای شروع کسب و کارهای مختلف

کتاب صوتی کسب و کار

برای شروع هر نوع کسب و کار می توان از کتاب های صوتی موفق در این زمینه بهره مند شد. ۳ کتاب صوتی استارت آپ نوپای هفت روزه اثر دن نوریس، گوگل چگونه کار می کند اثر اریک اشمیت، ثروتمندترین مرد بابل اثر جورج ساموئل کلاسون و همچنین امپراطوری اپ اثر چاد مورتا را در این مطلب معرفی خواهیم کرد.

شروع کسب و کار با کمک کتاب های صوتی امپراطوری اپ و ثروتمندترین مرد بابل

اگر به فکر راه اندازی کسب و کار جدیدی هستید توصیه می کنیم چند نمونه از کتاب های صوتی موفق در این زمینه را مورد بررسی قرار دهید. در این بخش به معرفی ۲ کتاب صوتی با نام های ثروتمندترین مرد بابل اثر جورج ساموئل کلاسون و همچنین امپراطوری اپ اثر چاد مورتا خواهیم پرداخت. کتاب صوتی امپراطوری اپ اثر چاد مورتا به چگونگی پولدار شدن از طریق طراحی اپلیکیشن پرداخته است که ترجمه آن را مریم قمری به انجام رسانده است.

چاد مورتا نویسنده این کتاب یک کارآفرین موفق شناخته می شود که تجربیات وی در این کتاب آن را به عنوان یک منبع مناسب در تجارت الکترونیک تبدیل کرده است. رازهای ساده‌ای که در محتوای ۱۰ فصل این کتاب جای گرفته است می تواند شما را در رسیدن به اهدافتان در هر کسب و کاری یاری رساند. کتاب صوتی ثروتمندترین مرد بابل اثر جورج ساموئل کلاسون با ترجمه مهیا فراست با صدای گرم محمد عمرانی برای شما عزیزان نکات مهمی را برای شروع کسب و کارها  عنوان کرده است. داستان زندگی مردم شهر بابل در این کتاب عنوان شده است. اصول هوش مالی در کنار داستان های تاریخی این کتاب از مهمترین ویژگی های آن شناخته می شود.

کسب و کار

کسب و کاری جدید با کتاب صوتی گوگل چگونه کار می کند اثر اریک اشمیت

از دیگر کتاب های صوتی جهت تبلیغ کسب و کارهای  مختلف کتاب صوتی گوگل چگونه کار می کند اثر اریک اشمیت می باشد. در این کتاب نحوه شکل گیری و پیشرفت شرکت گوگل از زبان مدیران ارشد آن یعنی آقایان اریک اشمیت و همچنین جاناتان روزنبرگ عنوان شده است. نحوه مدیریت گوگل نیز در این کتاب با زبانی ساده ثبت شده است و می تواند نکات بسیار مهمی را جهت شروع و مدیریت هر نوع کسب و کاری در اختیار شما قرار دهد.

 استقلال فکری موضوع مهمی است که در این کتاب صوتی توسط مدیر عامل گوگل آقای لاری پیچ عنوان شده است. در این کتاب به افراد توصیه می شود که اغلب به واقعیت و ممکن ها توجه کنند تا این که ذهن خود را بر روی نشدها و غیر ممکن ها متمرکز نمایند. گوش دادن به این کتاب کمک فراوانی به ذهن خلاق شما خواهد کرد تا اهداف بزرگ را در ذهن خود تداعی کنید و به دنبال راهکارهای مناسب جهت رسیدن به آنها باشید.

کسب و کار

خلاقیت در کسب و کار با کمک کتاب صوتی استارت آپ نوپای هفت روزه اثر دن نوریس

کتاب صوتی استارت آپ نوپای هفت روزه اثر دن نوریس با ترجمه وحیده مردادی و صدای دلنشین مسعود میرزایی از جمله کتاب های صوتی موفق در دنیای تجارت و درآمدزایی است. جالب است بدانید که نویسنده این کتاب یک ایده و طرح جالب را بر اساس خلاقیت ذهنی خود خلق نموده است و مسیر توسعه و رشد آن را برای رسیدن به تجارت موفق عنوان کرده است.

 درست قدم برداشتن در اجرایی کردن ایده از نکاتی است که در کتاب صوتی استارت آپ نوپای هفت روزه عنوان شده است. قدم گذاشتن در مسیرهای هموار با بررسی دلایل شکست و موفقیت برخی افراد که در این کتاب عنوان شده است برای شما فراهم گشته است. طرز آغاز یک کسب و کار نوپا و کوچک در هفت روز و به ثمر رسیدن آن به خوبی در این کتاب عنوان شده است.

گفتگو ها