اخبار

یاهو مرورگر تصویری اکسیس را راه اندازی کرد

itport

شرکت یاهو اخیراً یک مرورگر تصویری راه اندازی کرده است که کار جست‌و‌جوی تصاویر را برای کاربران آسان می‌کند. این مرورگر می‌تواند نتایج جست‌و‌جوی کاربران را به صورت تصویری نمایش دهد. به گزارش وب سایت digitaltrends، شرکت یاهو در حال حاضر این مرورگر را که اکسیس (Axis) نام دارد، در قالب یک نرم‌افزار کاربردیِ قابل نصب بر روی ابزار تحت سیستم عامل iOS اپل مثل آیفون و آیپد راه اندازی کرده است.

itport

این مرورگر همچنین دارای افزونه‌ای است که می‌توان آن را به سایر مرورگر‌ها از جمله اینترنت اکسپلورر مایکروسافت، کروم گوگل، فایر فاکس موزیلا و سفری اپل افزود.

بر اساس این گزارش، مرورگر اکسیس یاهو طوری عمل می‌کند که اگر کاربران موضوعی را از طریق آن جست‌و‌جو کنند، نتایج جست‌و‌جو را به جای متن به شکل تصویر نمایش می‌دهد. رابط کاربری این مرورگر تصویری دارای یک نوار جست‌و‌جو در بالای صفحه است که کاربران می‌توانند واژه یا عبارت مورد نظر خود را در آن تایپ و جستجو کنند. این مرورگر همچنین دارای گزینه‌ای به نام My Bookmark است که کاربران می‌توانند فهرست وب سایت‌های مورد علاقه خود را در آن ذخیره کنند و سر فرصت به مطالعه و بررسی آن‌ها بپردازند.

کاربران اکسیس می‌توانند با حساب شخصی خود وارد محیط مرورگر شوند. این کار به آن‌ها کمک کند تا این مرورگر را با پلت فرم‌ها و ابزارهای دیگری همگام کنند و سوابق جست‌و‌جو و نشانگان جستجوی خود را بر روی هر رایانه‌ای در اختیار داشته باشند.

گفتگو ها