اخبار

پخش زنده استارتاپ ویکند بیرجند

آی تی پورت

استارتاپ ویکند یک رویداد آموزشی-تجربی در سراسر دنیاست که در ۳ روز متوالی برگزار می گردد. در این برنامه شرکت کنندگان پر انگیزه ای شامل برنامه نویسان، مدیران تجاری، عاشقان استارتاپ، بازاریاب های حرفه ای و طراحان گرافیک گرد هم می آیند تا در طی ۵۴ ساعت ایده هایشان را مطرح کنند، گروه تشکیل بدهند و هر گروه ایده ای را اجرا کند.

در این برنامه جهانی تا بحال بیش از ۴۵ هزار نفر در بیش از ۲۰۰ شهر شرکت نموده اند. در استارتاپ ویکند ایده های زیادی مطرح می شوند اما آنچه در این برنامه اهمیت دارد فقط سه چیز است. اجرا، اجرا و فقط اجرا!

این برنامه از ۱۸ تا ۲۰ اردیبهشت از ساعت ۶ بعدازظهر روز چهارشنبه آغاز و تا ساعت ۸ شب جمعه ادامه دارد. در این برنامه شرکت کنندگان (۷۰ الی ۱۵۰ نفر در ۶ الی ۹ تیم) همگی در یک فضای مشترک قرار می گیرند. مکان برگزاری ، دانشگاه صنعتی بیرجند می باشد.

شما می توانید به آدرس http://register.birjand.startupweekend.ir مراجعه و مراحل ثبت نام را دنبال نمایید. پس از ثبت نام و پرداخت وجه کارشناسان خاورزمین با شما تماس گرفته و مراحل ثبت نام را پیگیری می نمایند. در صورتیکه پرداخت الکترونیک برای شما میسر نیست می توانید با  کمیته ثبت نام ۸۸۸۰۶۴۱۵ (خانم معتمدی) تماس گرفته و درخواست خود را اعلام نمایید.

آی تی پورت

شما تا یک هفته قبل از برگزاری مراسم می تونید درخواست انصراف کنید و پول به حساب شما عودت داده خواهد شد.  وسایل که باید همراه خود بیاورید:  لپ تاپ، سیم شارژ، کارت ویزیت، دوربین، خلاقیت و انرژی!

برای اطلاعات بیشتر سوالات متداول را مطالعه کنید و یا فایل pdf معرفی استارتاپ ویکند را مشاهده کنید.

گروه آی تی پورت با همکاری گروه آراکس مفتخر است پوشش زنده از مراسم استارتاپ ویکند بیرجند را داشته باشد .

 

گفتگو ها
    Arash

    چه جالب امسال علاوه بر تهران در بیرجند هم برگزار شده و فکر کنم فقط همین دو جا در ایران برگزار شده 🙂

      حسین جاهدی

      درسته خیلی جالب بود نه در اصفهان نه در شیراز و نه در مشهد فقط تهران و بیرجند