ای او اسنرم افزار

Primer، یک نرم افزار آموزشی برای مباحث مختلف

آی تی پورت ، درگاهی به سوی فناوری اطلاعات

به عنوان یک بازاریاب محتوا که در حال تحقیق در مورد روابط عمومی هم هستم همیشه به دنبال نرم‌افزارها و سرویس‌هایی هستم که بتوانم از طریق آنها چیزهای بیشتری در مورد این مباحث بیاموزم. اخیرا با خبر شدم گوگل دست به اقدامی زده که برای من کمی غیرمنتظره بود چون پیش از این تا به حال حرکت مشابهی از گوگل ندیده بودم.

گوگل نرم‌افزار جدیدی تحت عنوان Primer برای iOS عرضه کرده که در واقع یک نرم‌افزار آموزشی به حساب می‌آید. این نرم‌افزار در حال حاضر سه موضوع روابط عمومی، بازاریابی محتوا و تبلیغات در موتورهای جست‌وجو را پوشش می‌دهد اما گوگل وعده داده که به زودی مباحث دیگری را هم به این اپ اضافه خواهد کرد. ضمنا نسخه اندروید این اپ هم به زودی منتشر خواهد شد.

آی تی پورت ، درگاهی به سوی فناوری اطلاعات

در هنگام آزمایش این اپ، مجذوب رابط کاربری ساده و در عین حال کاربردی این اپ شدم. شما با انتخاب یکی از موضوعات آموزشی، با چندین درس رو به رو خواهید شد و می‌توانید درس به درس پیش بروید و با نکات کلیدی همان مبحث آشنا شوید. همه نکات آموزشی به شکل کارت به کارت به شما ارائه خواهند شد.

توضیحات و آموزش‌های موجود در اپ Primer با اینکه نمی‌توان گفت کامل و جامع هستند اما شما را با مبانی و اصول مباحث آشنا می‌کنند. گوگل برای هر درس چند مثال می‌زند تا به خوبی با مفهوم درس آشنا شوید و سپس نوبت به خودتان می‌رسد که آنچه را که آموخته‌اید به کار بگیرید و در واقع امتحان می‌شوید که آیا درس را یاد گرفته‌اید یا نه.

در مجموع می‌توان گفت اپ Primer با اینکه یک اپ کاملا غیرمنتظره از گوگل است ولی به شدت مفید و ارزشمند است. مشابه این اپ را کمتر دیده‌ام. اینکه قرار است به زودی مباحث دیگری هم به این اپ اضافه شود جای امیدواری است که می‌توان از این اپ برای آشنایی با بسیاری از علوم و فنون استفاده کرد و به سادگی هر چه تمام‌تر با مفاهیم پایه آشنا شد. اگر آیدیوایس دارید امتحان کردن این اپ رایگان را به شما پیشنهاد می‌کنم، اگر هم کاربر اندروید هستید که باید منتظر بمانید تا گوگل نسخه اندروید Primer را منتشر کند و بعد آن را امتحان کنید.

[aio_button align=”center” animation=”flash” color=”blue” size=”small” icon=”none” text=”Visit the website” target=”_blank” relationship=”nofollow” url=”https://www.yourprimer.com”]

[aio_button align=”center” animation=”flash” color=”blue” size=”small” icon=”none” text=”Download app for iOS” target=”_blank” relationship=”nofollow” url=”https://itunes.apple.com/us/app/primer-marketing-lessons-for/id918628107?ls=1&mt=8″]

نویسنده مهمان آی تی پورت : بهراد جاود

بلاگرم و از نوشتن لذت می‌برم. در حوزه فناوری فعالم و دانسته‌های خودم در مورد وبلاگ‌نویسی، شبکه‌های اجتماعی و روابط عمومی را در این وبلاگ با شما به اشتراک می‌گذارم. این اواخر به تولید پادکست هم می‌پردازم.

گفتگو ها

    سلام

    خوبه باز گوگل یه کار مفید انجام داد!!! خسته نباشه!

    کاش فقط زودتر نسخه اندرویدش بیاد…

    +

    چقد مطلبش کوتاه بود…! 🙂

    خسته نباشید آقای جاود

    ایشالا ازین به بعد همکار دائمی آی تی پورت باشید

    قلمتون رووووون!!!

    🙂

    الهام

    اپ خیلی جالبی به نظر میرسه و جالب ترش این هست که اول برای iOS داده و نه برای اندروید 😀

    منتظر می مونیم تا برای اندروید هم بیاد ببینیم چی به چی هست

    ممنون جناب جاود، عالی بود

      خواهش می‌کنم.

      نسخه اندروید اومده می‌تونید به سایتی که توی مقاله لینکش هست مراجعه کنید و نسخه اندروید رو دانلود کنید.

    تئودُر

    خیلیم خوب(:

    پایدار باشین وپیروز

    فک کنم نرم افزار جالبی باشه

    اگر نسخه اندروید اومد ما رو حتما خبر دار کنید

    ممنون