اخبار

فبلت جدید شیائومی رکورد جدیدی در آمار فروش ثبت کرد

شیائومی ردمی ۲ پرایم

کمپانی شیائومی اوایل ماه گذشته از اسمارت فون جدید خود با نام Xiaomi Redmi Note 2 در چین رونمایی کرد که روز گذشته نیز برای اولین‌بار در دسترس کاربران قرار گرفت. همان‌طور که می‌دانید محصولات سری Note این کمپانی با نمایشگرهای بزرگ خود شناخته می‌شوند که در حقیقت همانند سری Note سامسونگ، دسته فبلت‌های شیائومی را تشکیل می‌دهند.

نحوه به فروش رسیدن محصولات شیائومی بدین شکل است که برای دقایقی چندین هزار نسخه از آن‌ها در دسترس کاربران قرار گرفته که کاربران می‌توانند به تعداد دلخواه از آن‌ها سفارش دهند. شیائومی با رکوردهایی که تاکنون شکسته است شناخته می‌شود حال آن‌که با فروش Redmi Note 2 رکورد فروش خود شیائومی نیز شکسته شده و تنها طی ۱۲ ساعت بالغ بر ۸۰۰ هزار نسخه از فبلت قدرتمند خود را به فروش رسانده است!

 

شیائومی ردمی نوت ۲

همانطور که می‌دانید اسمارت‌ فون‌های شیائومی با مشخصات فوق‌العاده در کنار قیمت مناسب شناخته می‌شوند که Redmi Note 2 نیز از این قاعده مستثنی نبوده و ویژگی‌های پرچمدارانی از جنس شیائومی را به ارث برده است.

این گوشی به نمایشگری ۵.۵ اینچی با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ یا Full HD مجهز شده که نمایانگر جثه فبلت گونه آن است. از جمله دیگر مشخصات Redmi Note 2 می‌توان به پردازنده ۸ هسته‌ای MediaTek Helio X10، فضای رم ۲ گیگابایتی، باتری ۳۰۲۰ میلی‌آمپر ساعتی و حافظه داخلی ۱۶ گیگابایتی اشاره کرد.

دوربین اصلی دستگاه ۱۳ مگاپیکسل است و برای دوربین جلو نیز یک سنسور ۵ مگاپیکسلی در نظر گرفته شده که به خوبی نیاز کاربر را در حوزه تصویر‌برداری پاسخگو خواهد بود. امکانات جانبی فبلت شیائومی شامل پشتیبانی از Wi-Fi، درگاه مادون قرمز و دو درگاه برای ورود سیم‌کارت می‌شوند که همگی آن‌ها مزیّن به نسخه هفتم از رابط کاربری MIUI شده‌اند.

منابع رسمی هنوز صحبتی از فروش Xiaomi Redmi Note 2 در دیگر نقاط جهان به میان نیاروده‌اند حال آن‌که با توجه به استقبال بی‌نظیری که از فبلت این کمپانی شده، انتظار می‌رود به زودی در هند، مالزی یا اندونزی نیز شاهد حضور آن باشیم.

گفتگو ها