اخبار

مشخصات پیشرفته آیفون جدید در سال ۲۰۱۸

آیفون

امروزه در بازار داغ تلفن و گوشی شایعه های جدیدی رو به افزایش است و هر روز بیشتر می شود. گفته شده است که اپل در پاییز امسال یعنی ۲۰۱۸ آیفون جدیدی را به بازار عرضه می کند و علاقمندان به فناوری می توانند از قابلیت های این گوشی بهره مند شوند. همانطور که می دانید چند ماهی از عرضه گوشی آیفون ۱۰ نمی گذرد. آیفون ۱۰ مجهز به یک فناوری اولد است که این فناوری این امکان را می دهد که رنگ های شفاف نمایش داده شوند و مصرف انرژی کاهش پیدا کند.

آیفون جدید ۲۰۱۸

آیفون جدید که قرار است در پاییز ۲۰۱۸ به بازار عرضه شود دارای نمایشگری به اندازه ۵٫۸ اینج است. البته نسخه دیگر آن با نمایشگر بزرگ تری به اندازه ۶٫۵ اینجی وارد بازار خواهد شد. این مدل جدید با ظرفیت حافظه ۲۵۶ گیگابایتی عرضه خواهد شد. البته شایعاتی وجود دارد که این آیفون جدید قابلیت پشتیبانی دو سیم کارت را دارد.

آیفون

البته در پیش بینی های اخیر گفته شده است که این مدل جدید آیفون دارای صحفه نمایش LCD خواهد بود و از سیستم تشخیص چهره در آن استفاده خواهد شد. در این مدل از قلم S Pen استفاده شده که برای صحفه نمایش بزرگ آن مورد استفاده قرار می گیرد. درست است که این مدل دارای یک صحفه نمایش بزرگ است اما لبه های آن نسبت به صفحه کوچک تر خواهند بود.

دوربین آیفون جدید

با نگاهی به مدل قبلی متوجه می شویم که دوربین سلفی آن مجهز به قابلیت تشخیص سه بعدی است و دوربین عقب این قابلیت را ندارد. پیش بینی شده است که در مدل جدید امسال دوربین عقب نیز به قابلیت تشخیص سه بعدی مجهز خواهد شد. برای رسیدن به چنین فناوری باید از برنامه های مبتنی بر واقعیت افزوده استفاده شود.

بهتر است بدانید که گوشی آیفون ۱۰ قیمت بالایی دارد و کاربران باید هزینه زیادی برای خرید آن پرداخت کنند، اما گفته شده است که مدل جدید از قیمت پایین تری برخوردار است تا علاقمندان بتوانند از این مدل استفاده کنند.

گفته می شود که دوربین این گوشی عکس هایی با رزولوشن بالا خواهند گرفت و حتی گفته می شود که کیفیت DSLR را خواهند داشت که یک فناوری بزرگ برای این گوشی خواهد بود.

سایر مشخصات آیفون جدید

آیفون

یکی از اهداف تولید این مدل جدید این است که اپل می خواهد این گوشی را مجهز به تراشه ی A12 کند. با این کار این مدل جدید می تواند خود را پرچمدار تمامی مدل های گوشی کند و سرعت این مدل نسبت به مدل قبلی چیزی بین ۲۰ تا ۳۰ درصد افزایش خواهد داشت. اما گفته شده است که شرکت سامسونگ نیز سعی بر این دارد تا مدل های جدید گوشی های خود را بر اساس تراشه A12 هفت نانومتری طراحی کند.

گفتگو ها