آموزشتجارت الکترونیک

کسب درآمد از طریق تجارت الکترونیک

تجارت الکترونیک

تجارت الکترونیک امروزه در کسب و کارهای بزرگ، فروشگاه های کوچک و حتی در کسب و کارهای خانگی نیز وجود دارد، در واقع تجارت الکترونیک را می توان کلید نگهداری جریان های درآمد و کسب و کار دانست. دلیل این که چرا این نوع از تجارت مهم است این است که بسیاری از مشتریان شما ممکن است در محله شما زندگی نکنند و شما باید آنها را درک کنید و خدمات خود را به آن ها نیز ارائه دهید. در ادامه هفت عامل بسیار مهم در تجارت الکترونیک را بیان می کنیم.

اجازه ندهید فناوری برای شما یک مانع باشد

بسیاری مردم از اجرای تکنیک های تجارت الکترونیک ترس دارند در حالی که نمی دانند برای این کار تنها نیاز به استفاده از تکنولوژی های بسیار ساده ای می باشد، در یک اقدام اساسی باید با گزینه های خود آشنا شوید و بدون این که در این رابطه فکر کنید شروع به یادگیری کنید.

تجارت الکترونیک

اعتمادی اینترنتی و آنلاین را ایجاد کنید تا در تجارت الکترونیک موفق شوید

خرید اینترنتی و آنلاین بسیار آسان تر و ساده تر می باشد، می توانید از مواردی از قبیل گزارش های رایگان یا خبرنامه های آموزنده برای جمع آوری آدرس های ایمیل و بازاریابی استفاده کنید. فیسبوک می تواند یک مکان فوق العاده برای بازاریابی شما باشد، زیرا الگوریتم های بازاریابی آن می توانند بسیار آموزنده باشند و ایمیل شما را ارزشمندتر کند. اولین کسب درآمد اینترنتی همواره سخت بوده است ولی پس از آن کار بسیار راحت تر می شود.

تجارت الکترونیک

مطمئن شوید پیشنهادات شما در قسمت اقیانوس آبی قرار بگیرند

در فروش و بازاریابی و تجارت الکترونیک درباره دو ایده اقیانوس قرمز و اقیانوس آبی صحبت می کنیم، وقتی مردم سعی می کنند یک محصول را در حین رقابت با افراد دیگر به فروش برسانند واقعا فضای سختی به وجود می آید که ما آن را اقیانوس قرمز می نامیم. در صورتی که محصول شما یک محصول منحصر به فرد باشد می گوییم که شما در ناحیه اقیانوس آبی قرار دارید. وقتی مشتریان در هنگام خرید محصول شما درباره این موضوع فکر می کنند که آیا خرید این محصول نیازشان را برطرف می کنند باید به پاسخ مثبت برسند.

بسته نرم افزاری

یکی از مهم ترین اصل ها در تجارت الکترونیک خروج از اقیانوس قرمز و ورود به اقیانوس آبی می باشد، احتمالا این ایده را در آمازون مشاهده کرده اید که زمانی که یک محصول را خریداری می کنید خیلی سریع بسته نرم افزاری مکمل آن نیز برای شما ارائه می شود. در واقع ایده این است که پیشنهادات خود را از حوزه رقابت خارج کنید.

تجارت الکترونیک

ذهنیت محدود را فراموش کنید

یکی از مسائلی که بیشتر در میان خرده فروشان وجود دارد این است که تنها درباره فروش یک محصول فکر می کنند، به عبارت دیگر شما فکر می کنید که مشتری که وارد سایت شما می شود فقط یک محصول را خریداری می کند که این ذهنیت یک ذهنیت محدود است که شما را از کسب درآمد بیشتر محروم می کند. کمی درباره آمازون فکر کنید، به محض این که محصولی را خریداری می کنید به شما این اجازه را می دهد که نظر کسانی که این محصول را خریداری کرده اند را بدانید.

تجارت الکترونیک

ساخت یک پیوند فروش

یکی از بهترین روش های کسب درآمد از طریق تجارت الکترونیک این است که بر روی یک پیوند شکسته تمرکز کنید، دقیقا در این نقطه است که هزینه شما برای بدست آوردن یک مشتری کوچکتر مساوی میانگین سبد خرید شما می باشد. به محض این که موفق شوید به این مرحله از فروش و جذب مشتری دست پیدا کنید در واقع موفق شده اید مشتریان خود را به صورت رایگان جذب کنید.

به سرعت تحویل دهید

یکی دیگر از اصل هایی که در تجارت الکترونیک باید به آن دقت داشته باشید این است که مطمئن شوید خدمات و محصولاتتان در اسرع وقت تحویل مشتری داده خواهند شد، امروزه در  جامعه ای زندگی می کنیم که هر کسی دوست دارد تنها ۳۰ ثانیه پس از فشردن دکمه ای کارش انجام شود بنابراین تحویل سریع تر می تواند شما را به یک فرد موفق در تجارت الکترونیک تبدیل کند.

 

گفتگو ها