اندرویدنرم افزار

چطور صدای اخطار فیسبوک مسنجر را قطع کنیم

فیسبوک مسنجر

اپلیکیشن پیام‌رسان فیسبوک به نام فیسبوک مسنجر با ۷۰۰ میلیون کاربر فعال ماهانه، به جرات می‌توان گفت که یکی از پرطرفدارترین پیام‌رسان‌های اندرویدی است. این برنامه به منظور جلب توجه کاربر به پیام‌های دریافتی یک آلارم یا آهنگ اخطار خاص پخش می‌کند که برخی مواقع می‌تواند اندکی آزاردهنده باشد. اگر تا پایان این مقاله با آی‌تی‌پورت همراه باشید، نحوه قطع صدای آزاردهنده پیام‌رسان فیسبوک را فرا خواهید گرفت. توجه داشته باشید که این آموزش، کاربران تازه‌کار اندروید را نیز در نظر گرفته است پس سطح آموزش‌ها ساده خواهد بود.

Once-inside-the-Settings-menu-you-need-to-tap-on-the-Notifications--amp-Sounds-tab.

ابتدا اپلیکیشن فیسبوک مسنجر را باز کرده روی آیکون Settings در قسمت بالا سمت راست نمایشگر کلیک کنید; در منوی باز شده عبارت Notifications & Sounds را لمس کرده و کلمه Sound را پیدا کنید.

Next-deselect-the-Sound-checkbox-and-thats-it---no-more-notification-sounds-from-your-Facebook-Messenger-app.

در کنار Sound یک مربع تیک خورده مشاهده خواهید کرد که به منظور خاموش‌کردن آلارم باید تیک آن را بردارید. در این حالت تغییری در دریافت نوتیفیکیشن‌های فیسبوک مسنجر ایجاد نخواهد شد و تنها تفاوت آن، خاموش‌شدن صدای نوتیفیکیشن است. در این بخش با برداشتن تیک Vibration نیز می‌توانید لرزش دستگاه هنگام دریافت نوتیفیکیشن را قطع کنید.

گفتگو ها